• DIT TOPIC IS NIET BEDOELD OM JE ROL TE POSTEN, DAARVOOR MOET JE HIER ZIJN: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=127246&page=1

    Hallo ;D. Dit is mijn eerste keer dat ik een RPG maak, misschien gaat het wel ietsje anders dan jullie gewent zijn, maarja, dan moet je het maar gewoon zeggen.

    ---

    Een paar meisjes en jongens, opgesloten in een tien hectare groot gebied, waar een gigantisch huis staat. Gevangen genomen, alleen maar omdat ze wat anders zijn. Maar wat bedoelen ze dan met anders? Deze paar kinderen kunnen in een dier veranderen. Het dier wat bij hun karakter past. Een paar wetenschappers hebben dit ontdekt, en nu, zitten ze opgesloten. Maar wel in enorme luxe. Ze maken van alles mee.

    ---

    Voorbeeld rol:

    Naam: Ginny Faster.
    Leeftijd: 15.
    Verandert in: Jachtluipaard.
    Karakter: Ginny heeft altijd al een vrolijk en hyper karakter gehad. Ze is niet zo'n jongensverslinder en moet ook echt zeker van haar zaak zijn als ze met een jongen verkering neemt. Ze had een goede vriendin, Lisa(nne) Pale met wie ze alles deelde. Alleen die is ze kwijtgeraakt toen ze opgesloten werd. Voor de rest kan ze met iedereen wel opschieten, maar houd absoluut niet van enorme make-uppers en van die perfecte "diva's".
    Uiterlijk: Ginny is een lange, slanke meid van 1.83. Ze heeft een lichtbruine huidskleur en bruine, krullende haren. Alles lijkt bij haar groot te zijn. Ze is best wel knap, ook al let ze hier niet erg veel op ofzo.
    Extra: Ze is de snelste van de groep.
    Gespeeld door: nyancatx

    De gene die mee doen:
    nyancatx ~ Ginny Faster ~ Jachtluipaard/Cheetah ~ 15.
    Lacrima ~ Tara Bailey Webster ~ Witte tijger ~ 17.
    IHeartMusicc ~ Dustin Samuel Jones ~ Wit luipaard ~ 18.
    IHeartMusicc ~ Amber-Jane Averyn ~ Zwarte panter ~ 17.
    SUMMERx ~ Noah Tyler White ~ (Rode) Vos ~ 18.
    LovingStyles ~ Esti Nicole Lovey ~ Ree ~ 17.
    Diapal ~ Iral ~ Wolf ~ 17.
    RainbowDay ~ Dianne Valencia ~ Blauwe gaai ~ 17.



    ---

    Regels:
    -We schrijven uit de ik vorm, en het liefst ook uit verledentijd.
    -Liever geen 18/16+ situaties. In iedergeval niet in details beschrijven.
    -Als je personage heel lief is, ga dan niet tegen iedereen lopen schelden.
    -Je personage verandert wanneer hij dat wilt.
    -Laat geen totaal vreemde gebeurtenissen langskomen (bijvoorbeeld dat ze opeens niet meer opgesloten zitten of dat er iemand dood gaat) zonder dit te overleggen.
    -Have fun =D.


    We beginnen als we zo'n beetje kunnen, ondertussen kunnen er ook nog personage's bijkomen, als het er maar niet twintig worden. Iedereen heeft een aparte kamer in het huis wat hun slaapkamer is. Heb je verkering met iemand en je wilt dat ze op een kamer liggen? No problem ;D.

    Vragen? Stel ze :).

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:41 ]


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    Ginny Faster ' Jachtluipaard/Cheetah.
    Ik ging met mijn handen door mijn haren, en keek verveeld door het raam. Het mooie uitzicht boeide mij om naar buiten te gaan. Ik glimlachte even naar iedereen die in de woonkamer zat en rende op mijn snelst naar buiten. Achter mij hoorde ik stemmen zo van: 'Die gaat weer even rennen'. Tijdens het rennen werd ik een jachtluipaard, ik rende het hele bos door en ik genoot van het mooie weer, de stralende zon die op mijn gevlekte vacht scheen.


    One Direction is my one thing what i need ♥~

    Het-zo-staat-ie-in-mijn-topic-en-omhoog-schop-bericht


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [abo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral ~ Wolf

    In de woonkamer zit ik op een grote, luie stoel. Hij zit heel erg comfortabel - ik zit er dan ook wel vaker in.
    Ik hoor hoe iemand de kamer uitloopt. Als ik mijn boek op mijn schoot leg kan ik nog net een glimp opvangen van Ginny die de kamer uitloopt.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Aboo, en hoe of wat beginnnen we?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Kennen ze elkaar al en zitten ze nu al in dat huisdinges ?]

    Amber - Jane Averyn ~ Zwarte Panter

    Verveeld zit ik op de bank en kijk ik tv. Ik zucht en ga iedereen hier na. De enige die ik echt kende was Dustin. Ik zag aan zijn blik dat hij het zelfde had en ik stond op en liep naar hem toe, 'Naar buiten?' vroeg ik toen glimlachend.

    Dustin Samuel Jones ~ Wit Luipaard

    Ook ik zat verveeld op de bank. Ik kan niet veel doen hier zo lang ik niet veel mensen ken. Rustig loop ik met Amber Jane of te wel gewoon Amber of hoe ik haar noem Ammie naar buiten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex - Jaguar

    Ik zie een meisje en een jongen naar buiten komen en sta op. Als dier zat ik veel bij water, maar als mens ook, eigenlijk wel raar. "Hei, ik ben Alex" zei ik.

    Tara - Witte Tijger

    Als Witte Tijger kwam ik de tuin ingelopen. Ik zag dat er 3 mensen waren en veranderde weer. "Hi, ik ben Tara" zei ik met mijn Tara-glimlach. Een glimlach die ik altijd gebruikte, een ontblote glimlach. Ik liep naar ze toe.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 23:09 ]

    [ Uhh, denk alleen van naam,?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Njaa, pech, ik stel me gewoon voor ;P]

    Amber - Jane Averyn ~ Zwarte Panter

    Ik glimlachte naar de jongen die erbij was gekomen,'Hey, ik ben Amber Jane,' glimlachte ik toen. Een ander meisje genaamd Tara kwam er ook bij. Ik stelde mezelf weer voor en glimlachte toen. Ze was een witte tijger.

    Dustin Samuel Jones ~ Wit Luipaard

    Ook ik stelde mezelf voor, 'Dustin aangenaamd,' zei ik tegen de jongen en het meisje genaamd Tara.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tara - Witte Tijger

    "De bossen zijn leuk om in te lopen, wel veel stenen," zei ik. Zachtjes lachte ik om mezelf omdat ik met zo'n gesprek aankwam zetten, "Maargoed, wat zijn jullie ?" vroeg ik.

    Alex - Jaguar

    Ik stelde me ook nog even voor aan Tara voor ze begon te praten. Ze stelde net dezelfde vraag die ik wou stellen maar nu moest ik antwoorden. "Ik ben een Jaguar" zei ik met toch een beetje trots, het was best een cool dier.

    Dustin Samuel Jones ~ Wit Luipaard

    Ik grinnikte, 'Wit Luipaard en zover ik weet zijn de bossen inderdaad leuk om in te lopen zullen we daar naar toe gaan?' vroeg ik toen glimlachend.

    Amber - Jane Averyn ~ Zwarte Panter

    'Zwarte panter,' zei i ktoen grijnzend. Ik stemde met Dustin in. 'Dus, wat vinden jullie?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tara - Witte Tijger

    Ik wandelde naar de bosjes en veranderde terwijl ik aan het wandelen was. Ik liet een grom horen en begon te lopen. Heerlijk.

    Alex - Jaguar

    Ik begon te lopen en veranderde. Een grom van vrolijkheid vulde de bossen en ik keek achterom om te zien waar Dustin en Amber bleven.

    Dustin Samuel Jones ~ Wit Luipaard

    Ik liep achter ze aan. Ze waren al veranderd en in mijn ooghoek zag ik dat Amber ook veranderde, Ik liet een luide grom horen en veranderde toen ook.


    The duty of youth, is to challenge corruption.