• Mijn lieve abbo'tjes hebben hun best gedaan om vanaf 0.00 te kudoën en mij voor een keer in de top te krijgen, en dan staat we aan de top met 70 kudo's.. zijn we opeens *bam* op 0.
    Ik vind het niet stom omdat ik niet meer in de top 5 sta, maar meer een teleurstelling voor mijn lezers. Ze wilden me echt in de top houden.
    Wat er ook is gebeurd, ik hoop gewoon dat Quizlet dit nooit meer doet.
    Zo dit moest er even uit. (:

    Lol, misschien is Q ongesteld?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Lol, misschien is Q ongesteld?


    -dubbel&out-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Same here. (': Ik had een quiz in de top 5 staan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    miss. problem. ik kreeg net allemaal pb's dat er gereageerd is op forum terwijl dat alijtd via email ging. en hij sprong zelf weer terug. Je bent niet de enigste.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Uneventful schreef:
    Lol, misschien is Q ongesteld?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Delightee schreef:
    miss. problem. ik kreeg net allemaal pb's dat er gereageerd is op forum terwijl dat alijtd via email ging. en hij sprong zelf weer terug. Je bent niet de enigste.


    Nee, maar dat komt omdat Rutger dat zelf heeft gedaan. Omdat zo het limiet dat op het versturen van Q zit te beperken zodat diegene die nooit op de mail kijken ook geen mail meer krijgen zodat dat limiet minder wordt overschreden. (nerd)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Delightee schreef:
    miss. problem. ik kreeg net allemaal pb's dat er gereageerd is op forum terwijl dat alijtd via email ging. en hij sprong zelf weer terug. Je bent niet de enigste.

    Jaaaa, dat had ik ook met gb berichten!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    hahahahahahaha. Oké, jullie hebben fantasieee.

    MEGAKIND schreef:
    (...)
    Jaaaa, dat had ik ook met gb berichten!
    Er is een topic met uitleg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Uneventful schreef:
    Lol, misschien is Q ongesteld?


    Dus kudo's zijn bloed en baarmoederslijmvlies, die nu uit Q zijn gelopen? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Dus kudo's zijn bloed en baarmoederslijmvlies, die nu uit Q zijn gelopen? (cat)


    Hahahaha -out-

    Discord schreef:
    (...)

    Dus kudo's zijn bloed en baarmoederslijmvlies, die nu uit Q zijn gelopen? (cat)


    Zoiets ja...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ach, Rutger is met Q bezig geweest, dan kan het altijd voorkomen dat zulke dingen zich resetten.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Shit happens (krul)


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    Shit happens (krul)


    26 - 02 - '16