• Ja, dit word mijn eerste verhaal hier op Quizlet. Ik ben wel ervaren met verhalen schrijven op de site Gosupermodel.
    Ik hou van fanfiction, maar liever geen 1D en JB. Glee vind ik anders wel erg leuk om te doen, maar dat zien we dan wel.
    Ik ben goed in grammatica en ben niet bang voor een 16+ stukje af en toe.

    Dus, is er iemand geïnteseerd?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. ~ Bella Swan

    Ik wil wel
    Stukje van mijn schrijfstijl

    Als ik wakker wordt heb ik even geen idee waar ik ben. Dan opeens herinner ik me weer dat ik vanavond bij Peter ben blijven slapen. Ik had geen zin om helemaal terug naar huis te gaan. Ik wil weer gaan slapen als ik een scherpe steek in mijn hoofd voel gevolgd door een golf van misselijkheid. Ik sta snel op, terwijl ik mijn best doe om Peter niet wakker te maken en ren dan naar de badkamer. Nog net op tijd ben ik bij de wc waar mijn hele maaginhoud in beland. O god, zeg dat dit een gewoon griepje is denk ik. Maar ik weet dat niet een gewoon griepje is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    zou leuk zijn ben nieuw enzo
    maar als we samen gaan schrijven niet over glee want dat ken ik niet


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    schrijf je ook hp??


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb wel intresse! ;D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''