• Oh god dit is echt heel erg. Ik had mijn moeder haar laptop te leen, om er bestanden op te zetten. Dus ik wou de laptop verplaatsen en wou hem bij de rand van het beeld pakken. Toen pakte ik per ongeluk het beeld, en BAM alles werd wit en er zat een dikke barst in, gewoon omdat ik het aanraakte. Met 1 vinger. WAT. Hij is al eerder stuk gegaan omdat ik hem had laten vallen, dus waarschijnlijk was het beeld daardoor zo gevoellig ofzo.. maar goed alles is nu wit, met zwarte barsten, en groene strepen AKA he tis gewoon kapot. Slaan op het beeld helpt niet dus dat ga ik niet doen. xD maar wat moet ik doen?! ik durf het écht niet te vertellen zeg, ik heb hem al eerder gemold en ze gaat geen nieuwe kopen.. ik wil het best wel zelf weer betalen hoor, maar toch is het zo moeilijk om het te vertellen aangezien ze zal uitbarsten, vorige keer toen ik het vertelde kreeg ik een bitchklap lolol. Dus, what should I do? D: doen alsof ik nergens van weet? het toch vertellen? HELP ME /dies


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Omfg hahaha, je hebt superkrachten :'D

    Gewoon zeggen. Anders wordt ze nog bozer.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nou, ik denk dat ze er toch wel achter komt, dus zou ik het eerlijk vertellen. En dan het huis uitvluchten ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Nou, ik denk dat ze er toch wel achter komt, dus zou ik het eerlijk vertellen. En dan het huis uitvluchten ^^


    dit haha, gewoon eerlijk zijn..


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Aife schreef:
    Nou, ik denk dat ze er toch wel achter komt, dus zou ik het eerlijk vertellen. En dan het huis uitvluchten ^^

    Lol dan rent ze me achterna, schiet ze me neer, gooit spullen naar mn hoofd.. het kan vanalles zijn D: maarja ik heb wel m'n eigen huis maar om daar nou snel naar te vluchten..

    @Eledhel, JA HE. Nee echt het was 1 aanraking. D: En waarom zou ze boos worden als ik het ontken? xD


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Doujinshi schreef:
    (...)
    Lol dan rent ze me achterna, schiet ze me neer, gooit spullen naar mn hoofd.. het kan vanalles zijn D: maarja ik heb wel m'n eigen huis maar om daar nou snel naar te vluchten..

    @Eledhel, JA HE. Nee echt het was 1 aanraking. D: En waarom zou ze boos worden als ik het ontken? xD


    Of je moet een héél goed alibi hebben, maar zo zijn moeders, die doorzien je ziel (wbw)


    Deep inside, I've never felt alive

    Doujinshi schreef:
    (...)
    Lol dan rent ze me achterna, schiet ze me neer, gooit spullen naar mn hoofd.. het kan vanalles zijn D: maarja ik heb wel m'n eigen huis maar om daar nou snel naar te vluchten..

    @Eledhel, JA HE. Nee echt het was 1 aanraking. D: En waarom zou ze boos worden als ik het ontken? xD


    haha ik zie het helemaal voor me x'D Maar als jij het niet gedaan hebt.. wie dan wel? :'3


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Bestel hetzelfde paneel en vervang hem.

    Stuur een brief, waarin staat dat je de laptop kapot gemaakt hebt en boek ondertussen een ticket naar Nieuw Zeeland. Een paar jaar wachten en ze is het wel vergeten..

    En wauw, je hebt inderdaad superkrachten! Met één vinger een laptop mollen, dat is echt een talent!

    Koop eerst een nieuwe, en zeg daarna pas dat ie kapot is.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Akarin schreef:
    Bestel hetzelfde paneel en vervang hem.

    ze is hier in twee/drie uren. WAT dat gaat nooit lukken. :C

    Hmm.. mezelf vermoorden en een briefje achterlaten met de tekst; Omdat jij het anders toch wel zou doen D: of ik leg hem ergens neer dat die bijna valt. En dan raakt ze hem aan en dan valt die. en dan is het niet mijn schuld. Oh nee, dat zou heel gemeen zijn.. HURR IK WEET NIKS


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Doujinshi schreef:
    (...)
    ze is hier in twee/drie uren. WAT dat gaat nooit lukken. :C

    Hmm.. mezelf vermoorden en een briefje achterlaten met de tekst; Omdat jij het anders toch wel zou doen D: of ik leg hem ergens neer dat die bijna valt. En dan raakt ze hem aan en dan valt die. en dan is het niet mijn schuld. Oh nee, dat zou heel gemeen zijn.. HURR IK WEET NIKS[/10]


    Geef je hond/kat/parkiet de schuld.

    Stinson schreef:
    Stuur een brief, waarin staat dat je de laptop kapot gemaakt hebt en boek ondertussen een ticket naar Nieuw Zeeland. Een paar jaar wachten en ze is het wel vergeten..

    En wauw, je hebt inderdaad superkrachten! Met één vinger een laptop mollen, dat is echt een talent!

    Walvis maatje! oeaaaieewooaaa! woooaaaaiiiiiooeeeaaa!

    oke?

    maar ik zal bij jou gaan wonen! mag ik je laptop lenen? IK KOOP EEN NIEUWE LAPTOP. DAT IS HET. En dan zeg ik; een kado! omdat de vorige zo kapot was! TROLOL


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Vlucht anders nu alvast het huis uit... En blijf dit weekend bij iemand anders? Misschien is ze dan wel afgekoeld?


    Deep inside, I've never felt alive

    Heb je ook een vader? Zo ja, dan kan je het hem misschien eerst vertellen en vragen wat je moet doen? Misschien kunnen jullie dan samen - desnoods met jouw geld? - een nieuwe kopen, die aan je moeder geven en het dan pas vertellen? Btw, is die laptop niet verzekerd? Want dan kan het kapotte scherm toch zo vervangen worden? Ik zou het gewoon vertellen als ik jou was en zorgen dat het scherm of de laptop vervangen wordt.


    “Love is a contradiction.”

    Minichick schreef:
    Heb je ook een vader? Zo ja, dan kan je het hem misschien eerst vertellen en vragen wat je moet doen? Misschien kunnen jullie dan samen - desnoods met jouw geld? - een nieuwe kopen, die aan je moeder geven en het dan pas vertellen? Btw, is die laptop niet verzekerd? Want dan kan het kapotte scherm toch zo vervangen worden? Ik zou het gewoon vertellen als ik jou was en zorgen dat het scherm of de laptop vervangen wordt.

    Die zit in rehab, dus dat gaat niet lukken.. :I en hij is niet verzekerd, wat eigenlijk wel erg dom is omdat ik hem de vorige keer ook kapot heb gemaakt. Ik koop gewoon een nieuwe laptop als 'kado', dat word het. Bedankt voor jullie advies btw ~


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”