• Oke, ik ben dus doodsbang voor spinnen (vooral als ik weet waar ze zitten, want dan ga ik ernaar zitten staren). En nu moet ik heeeel nodig plassen, maar er zit er één op de wc, grrrr. *FAIL* Oke, om dit topic nuttig te houden: wie is er nog meer bang voor spinnen?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RainbowDay schreef:
    Ik ben als de dood voor die beesten ._.
    Behalve als ze achter glas zitten veilig :3


    The universal language of art.

    Ik heb echt een gigantische afkeer voor die monsters.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    IK! Laatst wou ik m'n broek aandoen, kwam er opeens een spin uitgekropen :(


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nope :')


    26 - 02 - '16

    Deluso schreef:
    IK HEEL ERG!


    Nee

    eerst wel, nu zit er wel eens zo'n hooiwagen boven mijn bed. Ik heb dan geen zin of tijd om he, weg te doen met de stofzuiger of een papiertje, en dan is ie na een week ofzo meestal wel weg. Waar naartoe? Geen idee. Hopelijk niet in mijn lichaam. :) Maar ik ben alleen bang voor springspinnen en als ik 1 wil vangen maar hij valt op mijn vloerbedekking, waar ik hem vervolgens niet meer kan zien, dan ben ik echt bang. Want ja, dan kan hij in mijn bed kruipen.
    Maar het valt bij mij nog wel mee.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    xlufjoetoexx schreef:
    De spinnen op zich zijn niet beangstigend, het wordt pas eng als ze verdwijnen...


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    IK krijg vandaag elke keer de slappe lach als ik het woord 'spin' hoor, omdat een jongen in mijn klas daarstraks kei luid begon te gillen voor een minispinnetje, en onze leerkracht (een vervanger die we voor de eerste keer hadden) vroeg: 'Ben jij verwijfd of zo ?' :Y)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Trollestia schreef:
    -steekt hand op-

    Deluso schreef:
    IK HEEL ERG!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik niet hoor. :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    DEADFAMOUS schreef:
    Jup (:

    Ik was gisteren in Artis, en in het insectenhuis daar zitten zijdespinnen. Ik heb volgens mij heel Artis bij elkaar gegild. Damn, die beesten zijn eng en groot en walgelijk.

    Oh, daar ben ik ook eens binnengestapt. En eerst wilde ik niet, want ik wist dat daar spinnen zaten. En al die beesten... Iew. Toen ik er was, heb ik ook heel artis bij elkaar gegild, haha. Echt, als ik een spin zie, kom ik de volgende 2 uur die kamer niet meer in :'D


    To live would be an awfully big adventure

    Vroeger pakte ik ze gewoon op, maar toen speelde ik ook met pissebedden :Y)
    Nu vind ik ze best eng! Maar mieren zijn toch wel de engste beesten, eigenlijk.


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Ik kom ergens niet als ik weet dat er een spin zit. Als me vader of moeder hem weg moet halen wil ik daar bij wezen zodat ik zeker weet dat hij dood is.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 22:45 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Als ik er één zie, die MOET dood! (als ze binnen zitten toch) Maar dan moet wel iemand anders dat doen want zelf durf ik dat niet. :') Ja, zelfs van 't kleinste...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.