• Oke, ik ben dus doodsbang voor spinnen (vooral als ik weet waar ze zitten, want dan ga ik ernaar zitten staren). En nu moet ik heeeel nodig plassen, maar er zit er één op de wc, grrrr. *FAIL* Oke, om dit topic nuttig te houden: wie is er nog meer bang voor spinnen?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Nope, ik verwijder ze vaak thuis.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik ben echt MEGA bang!! niet normaal en het rare... ik ben banger voor de kleintjes dan de grote... ughhh!! als ik jou was geweest zou ik naar de buren gaan :S


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    xlufjoetoexx schreef:
    De spinnen op zich zijn niet beangstigend, het wordt pas eng als ze verdwijnen...


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Jup (:

    Ik was gisteren in Artis, en in het insectenhuis daar zitten zijdespinnen. Ik heb volgens mij heel Artis bij elkaar gegild. Damn, die beesten zijn eng en groot en walgelijk.


    Destroy what destroys you.

    Mijn kamer binnengaan als spin is net hetzelfde als een zelfmoordmissie, they won't get out alive :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Zodra ze een lijf hebben dat groter is dan mijn vingertop, moet ik er niet meer van weten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    xlufjoetoexx schreef:
    De spinnen op zich zijn niet beangstigend, het wordt pas eng als ze verdwijnen...

    + Ik ben alleen bang voor grote spinnen, de kleintjes haal ik gewoon weg.


    Take risks and conquer your fears.

    IKKEUH! Ik heb vreselijke momenten met spinnen meegemaakt die beesten he, wauw. Ze maken me zoo bang hè!

    Ik ben niet bang voor ze...ik ben als de dood voor ze:W

    Vorige keer was ik met mijn klas naar de zoo van Antwerpen gegaan en we waren zo in dat reptielenhuis...
    Maar in één van die bakjes zit een tarantula.
    En ik wist dat niet dus ik kwam op het geniale idee om met mijn neus bijna tegen dat glas te kleven om te kijken welk diertje er zat.

    Bleek dat die tarantula vlak voor dat glas zat, waardoor ik letterlijk bijna op mijn rug lag van het verschieten omdat ik weg wilde springen.
    En dat was natuurlijk met het nodige kabaal(bloos)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Avenger schreef:
    Zodra ze een lijf hebben dat groter is dan mijn vingertop, moet ik er niet meer van weten.


    Deep inside, I've never felt alive

    xlufjoetoexx schreef:
    De spinnen op zich zijn niet beangstigend, het wordt pas eng als ze verdwijnen...


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Alleen als ze echt groot zijn(krul)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik durfde vroeger ook nooit naar de wc voor ik driemaal had gecheckt of er misschien een spin zat, haha. En als die er dan zat, ging ik niet naar de wc tot iemand hem weg had gehaald XD
    Nu kijk ik gewoon niet meer, no problemo ^^
    Alleen soms zit er een onder m'n klamboe, en dan denk ik wel: iiiieee D:
    Of in de schuur *huivert*
    Dusja, ik ben er tamelijk zeg maar gerust heel erg bang voor.


    There is freedom in the dark.

    Mwa niet echt. Hele grote vind ik wel eng, maar die kleintjes kan ik wel hebben :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Akarin schreef:
    Ik pak ze altijd op en doe het raam open en gooi ze weg.


    You've cat to be kitten me right meow.