• Zeiktopic, sorry :/

    Voor Latijn moet ik een groepswerk maken over een bepaald soort teksten, allemaal heel leuk, groepjes ingedeeld door de leerkracht. Vraag ik al een maand lang om eraan te beginnen, aangezien ik in zo'n dingen nooit goed ben, wordt er nooit op gereageerd. Van grote miserie ben ik dus zelf begonnen, en het is een ramp.
    Wil die leerkracht hier even dat wij nieuwe metrische scandeerdingen gaan zoeken/uitvinden in teksten die nergens anders te vinden zijn dan in die bundel, of dat we schrijvers gaan vergelijken die volgens Google niet eens bestaan. Siriusly, I could kill someone right now.
    Ik heb net een week vakantie achter de rug, en ik heb nu al geen zin meer in school -.-

    Aangezien mijn frustratie niet echt duidelijk is :') :
    Het komt erop neer dat ik niets van de taak bak, de rest van dat groepje hoogstwaarschijnlijk zonder mij werkt of er pas deze week aan wil beginnen en dat die taak inhoudt dat we dingen moeten opzoeken en vergelijken die langs geen kanten bestaan/voorkomen volgens Google.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 12:17 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    O.o
    What did you just say?

    Ik heb maandag mondeling Engels, jeeeeeej -.-


    Deep inside, I've never felt alive

    *Snapt tekst niet*


    Ik heb vakantie :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb het iets aangepast :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    D: Grotendeels begrijp ik het ook niet, maar ik snap waar je naartoe wilt gaan.
    Joh, *grijpt de bitch van mijn klas* haar mag je wel doden. Met plezier. Idk.
    Ik zit met dezelfde problemen, voor een groepswerk (toneel schrijven) voor Nederlands.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    D: Grotendeels begrijp ik het ook niet, maar ik snap waar je naartoe wilt gaan.
    Joh, *grijpt de bitch van mijn klas* haar mag je wel doden. Met plezier. Idk.
    Ik zit met dezelfde problemen, voor een groepswerk (toneel schrijven) voor Nederlands.


    Ik had mijn leerkracht Latijn al op het oog :W

    Weet je hoe frustrerend het is dat je die schrijvers moet opzoeken, en dan blijken ze niet te bestaan? D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik snap het wel hoor, maar mijn reactie was meer iets van: O.o Dat is veel...


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Ik snap het wel hoor, maar mijn reactie was meer iets van: O.o Dat is veel...


    ahaha :')
    Okay dan :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De bib zal je ook niet verder helpen?
    Nee, joh, doe maar, dood haar maar, ik kan mijn klas toch niet af. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Urgh I get it, love. Ik heb 3 toetsen opstaan (Fysica, wiskunde en biologie) Een daarvan is mijn buisvak en juist voor dat vak moet ik superveel pagina's kennen. ;___; I'm screwed.
    Achja, eigen schuld. Ik had in de vankantie maar moeten beginnen. Maar toch ;_________________________;


    Cool, neat, swell -Cry

    Flemish schreef:
    De bib zal je ook niet verder helpen?
    Nee, joh, doe maar, dood haar maar, ik kan mijn klas toch niet af. :Y)


    Ach, eentje meer of minder zal wel geen kwaad kunnen.

    &Als google het al niet weet, wat gaat de bib mij dan nog helpen D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als ik jou was zou ik ermee naar je docent gaan. Vraag hem hoe je dat het beste kunt opzoeken, aangezien je dat niet met Google kan vinden. En misschien kan je die bundel in de bieb halen?


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Tartaros schreef:
    Als ik jou was zou ik ermee naar je docent gaan. Vraag hem hoe je dat het beste kunt opzoeken, aangezien je dat niet met Google kan vinden. En misschien kan je die bundel in de bieb halen?


    Ik was sowieso al van plan naar de leerkracht te gaan, en ik vind niet eens boeken van die schrijvers op google, en op de site van de bib ook niet, dus ja.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wie niet waagt, niet wint!
    En wat Tartaros zegt, kan je ook wel eens proberen.

    Ik heb in totaal vier dagen in de vakantie aan schoolwerk gezeten.__.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Pff, succes..
    Nouja ik heb na de vakatie 2 projecten staan die dan af moeten en ook nog een proefwerk. En ik moet ook nog 5 paragrafen wiskunde maken. Ik denk dat ik daar toch wel maar even hard mee bezig ga in de vakantie :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Flemish schreef:
    Wie niet waagt, niet wint!
    En wat Tartaros zegt, kan je ook wel eens proberen.

    Ik heb in totaal vier dagen in de vakantie aan schoolwerk gezeten.__.


    Ik heb al op de site van de bib gekeken :W

    En ik heb elke dag voor school gewerkd :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.