• Heey,

    Ik ben op zoek naar leuke stories die ik kan lezen, ik zoek hier stories van:
    ~ Glee
    ~ CrissColfer (Darren Criss & Chris Colfer)
    ~ Big Time Rush
    ~ De mannen van de Lama's
    ~ Star Wars
    ~ Pokémon
    ~ Klaas-Jan Huntelaar
    ~ iCarly
    ~ Victorious
    Dit lees ik totaal niet:
    ~ Justin Bieber
    ~ One Direction
    ~ Harry Potter/Draco Mafloy
    ~ Twilight
    ~ Tokio Hotel
    Dit lees ik als het verhaal me aanspreekt:
    ~ Historische stories
    ~ Heel erg dramatische stories

    Wat betreft onbekende personen:
    Het verhaal moet me écht aanspreken om het te gaan lezen.

    Hopelijk weten/hebben jullie hier leuke stories van!
    Alvast bedankt,
    Kim (CrissColfer)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 19:46 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik schrijf een boek genaamd "Jongens huilen niet". Het gaat over de 15 jarige Daniël die zich in een populaire groep jongens bevindt. Hij wordt meegesleurd in dingen als drugs, geweld, roken, drinken en nog veel meer. Maar dan merkt hij dat hij verliefd is geworden op een jongen uit zijn groep, die toevallig bekend staat om het feit dat hij vaak woedeaanvallen heeft en hierbij over gaat tot geweld. Al snel komt hij erachter dat er natuurlijk meer achter dit gedrag zit dan wat zijn vriend durft te zeggen, maar over zijn gevoelens wil Daniël liever niks kwijt... alhoewel dit alleen mis kan gaan wanneer ze steeds closer worden.

    Ik heb ook nog een verhaal wat related is aan JHN, genaamd "De vuurstarter". Dit gaat over Floris (de jongen waar Daniël verliefd op werd), een jaar nadat het boek JHN eindigt. Hij probeert weg te rennen voor alle problemen die hij heeft en al snel bevindt hij zich in een wereld van prostitutie, drugs, geweld en nog meer drama. Zodra één van zijn leraren hem betrapt, zal zij haar uiterste best doen deze jongen te redden. Maar haar pogingen worden niet altijd even veel gewaardeerd...


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    @Breakdancer Jouw verhalen spreken mij best wel aan! Hartstikke bedankt! Je hebt voor JHN een abo erbij! (K)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissColfer schreef:
    @Breakdancer Jouw verhalen spreken mij best wel aan! Hartstikke bedankt! Je hebt voor JHN een abo erbij! (K)


    Oeh! Blij dat je dat denkt! (: Thanks. <3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik kan het toch proberen. Twee onbekende personen. Eén historisch, de ander drama.

    Hoe zacht zijn de wolken?
    Het was het jaar 1851 en er was waarschijnlijk wel wat interessants aan de gang in de wereld. Mijn wereld was echter niet zo groot en ging niet verder dan het dorp waar ik vandaan kwam en de landerijen van de Brantley's, voor wie ik trouwens al een jaar werkte. Eerlijk gezegd kon ik de Brantley's nooit uitstaan en toen ik voor ze ging werken kwam ik erachter dat rijke mensen saai en naar zijn. Ik had nog de grootste hekel aan hun zoon, Oliver, een arrogante, verwende eikel die een te grote bek voor zijn status had.
    Maar nooit had ik gedacht dat alles zomaar veranderen kon. Ik had een hekel aan mijn oude leven en ook al schrok ik van de verandering, ik omarmde het niet veel later. Plots realiseerde ik dat ik alles zou doen voor de Brantley's; ik was ze trouw. Al kon één verkeerde gebeurtenis er net zo goed voor zorgen dat ik er alles voor over zou hebben om hun ondergang te ondertekenen.
    Ik vertel je het verhaal van een jonge sloeber die zijn dagen met een poëtische bitterheid door probeert te komen, terwijl hij een hopeloos gevecht voert met zichzelf; een wals van angstaanjagende beledigingen, moeiteloze beschuldigingen en het vinden van geluk in een zwaar leven.

    'Jij begon!' snauwde ik.
    'Niet! Jij kuste mij,' zei hij, 'Daar heb ik nooit om gevraagd en dat heb ik nooit gewild!'
    'Jij begon. "Doe mij maar een kerel," zei je!' zei ik verontwaardigd, 'En je kuste net zo goed terug.'

    En we dansten op gebroken glas.
    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 21:42 ]


    I can't even think straight.

    CrissColfer schreef:
    @dance4ever: Niet precies wat ik zoek.. Toch bedankt!
    @Mercurial: Niet precies wat ik zoek.. Toch bedankt!
    @uks: Het lijkt me wel wat, ik ga even kijken!
    @Rowling: Als het over One Direction gaat, lees ik het niet. Zo simpel is het.


    Oh sorry, ik had het verkeerd gelezen. Dan pas ik even mijn post aan hihi.


    Alleen maar tranen van geluk


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.

    # Started at 27 December 2011
    # Ik schrijf in de ik-vorm
    # griphook Productions
    # geïnspireerd door The hills run red





    Wat als alle electriciteit, water en gas over de hele wereld uitgeschakeld wordt? Wat als al het voedsel en drinken langzaamaan opraakt? Wat als mensen binnen moeten blijven, omdat het buiten te gevaarlijk wordt?
    De wereld is veranderd in een lege, verdrietige maar bovenal gevaarlijke plek. Overal op straat zwerven mensen rond, op zoek naar eten. Maar ze zijn tot alles in staat. Ze gaan naar een supermarkt, waar alles overhoop ligt. Mensen vechten om hun levens, ze kennen geen liefde of vrede meer.
    Felice' haar ouders zijn weg gegaan om eten te halen, maar zijn nooit meer terug gekomen. Nu staat ze er alleen voor. Ze moet zelf zien te overleven, in deze chaotische, hectische wereld. Als ze op een dag naar buiten gaat, voor het eerst sinds jaren, komt ze Leroy tegen. Samen proberen ze in leven te blijven, maar ze moeten ook op het broertje, Tyson van Leroy passen, wat deze situatie alleen maar lastiger maakt. Weten ze dit te overleven?



    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hee :)

    Het is historisch, het gaat over mijn naamgenootje Charlotte!
    15e eeuw.
    Charlotte is negen jaar oud als ze wordt uitgehuwelijkt, aan een onbekende man, die haar erg op afstand houdt, en vooral niet wil dat zij enige politieke invloed krijgt.
    Het is erg moeilijk voor Charlotte om zich aan te passen aan haar man. Toch geeft ze niet op en probeert ze keer op keer, na elke teleurstelling, haar leven weer op te pakken.

    http://www.quizlet.nl/stories/78299/carpe-diem/

    Hope you like it! ^.^


    Als je tot de nek toe in de shit zit... laat je hoofd niet hangen!

    From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

    From the moment I met you everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain

    I had to take you and make you mine
    Take you and make you mine

    Yes, he got me.
    Yes, I love him.
    But, than everything changed.





    -One Direction bestaat
    - Engels/Nederlands gesproken
    -Abo is handig, ik waarschuw niet


    Misschien iets voor jou? Ik zou graag wat meer abo's hebben!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.



    LEVEN


    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.

    Net begonnen :)


    Aiolos


    Raja is met haar ouders en broer op vakantie in het oude Athene. De symboliek van de stad is magisch, de zon schijnt, de inwoners van de stad lachen haar toe. Maar door het noodlot beland Raja in een café in de haven Piraeus. Dit café zorgt er niet alleen voor dat haar vakantie veranderd, het verandert haar leven, en dat van de mensen om haar heen.
    De tijd leert, en naar een paar maanden onderzoek zijn de vragen van de wetenschappers beantwoord. Zij zijn tevreden. De enige die achterblijf is Raja. Precies twaalf jaar later keert ze terug naar de haven, om haar reis nog een keer te maken. Zal ze antwoord vinden? Zal ze hem vinden?

    Ik begin binnenkort met activeren (dit weekend)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.