• Heey,

    Ik ben op zoek naar leuke stories die ik kan lezen, ik zoek hier stories van:
    ~ Glee
    ~ CrissColfer (Darren Criss & Chris Colfer)
    ~ Big Time Rush
    ~ De mannen van de Lama's
    ~ Star Wars
    ~ Pokémon
    ~ Klaas-Jan Huntelaar
    ~ iCarly
    ~ Victorious
    Dit lees ik totaal niet:
    ~ Justin Bieber
    ~ One Direction
    ~ Harry Potter/Draco Mafloy
    ~ Twilight
    ~ Tokio Hotel
    Dit lees ik als het verhaal me aanspreekt:
    ~ Historische stories
    ~ Heel erg dramatische stories

    Wat betreft onbekende personen:
    Het verhaal moet me écht aanspreken om het te gaan lezen.

    Hopelijk weten/hebben jullie hier leuke stories van!
    Alvast bedankt,
    Kim (CrissColfer)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 19:46 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het staat noch bij wel, noch bij niet, dus ik waag een kansje. (:

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je de Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Onbekende personen?
    What the hell were you thinking! ASSHOLE!
    Won't give up
    one shots van alles behalve JB

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 19:30 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Errin: Niet precies wat ik zoek, maar heel erg bedankt voor de moeite.
    @WannaHoranhug: De bovenste twee zijn niet precies wat ik zoek, maar de laatste zal ik wel onthouden!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eén van deze twee misschien? ^^ Het zijn onbekende personen

    Letting You Go
    My Last Year ~ ft. Quizlet


    Deep inside, I've never felt alive


    Dromen zonder angst



    Daar sta je dan, te wachten op je volgende klant.
    Er wordt op de deur geklopt. 'Binnen.' zeg ik.
    De deur gaat open en in de deuropening staat...
    weer een dikke vette duitser die zin heeft in seks.

    Dit verhaal gaat over Antje van Boven, een joods meisje van 15. Ze wil graag vrij zijn en de wereld zien, maar de Duitsers bezetten Nederland en haar ouders laten haar niet gaan. Dan wordt, als Antje niet thuis is, haar familie meegenomen naar een concentratiekamp. Samen met Trijntje, wiens vader een NSB'er is en joden verraad voor geld, gaat ze weg. Ze komen een heel eind, totdat Antje wordt opgepakt door de Duitsers. Ze weten dat ze joods is. Iemand heeft haar verraden.
    Antje wordt naar het kamp Auschwitz gebracht, maar daar gebeurt niet wat de Duitser beloven dat er met haar gebeurt..

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 19:38 ]

    @Aife: Die tweede is iets te heftig.. O_O
    @destemido: Ik heb het niet zo met historische verhalen..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissColfer schreef:
    @Aife: Die tweede is iets te heftig.. O_O
    @destemido: Ik heb het niet zo met historische verhalen..


    Ik ook niet (aa). Das vast raar, maar dit is mijn eerste historische verhaal en WO2 is het enige onderwerp waar ik wel wat van weet dus ik dacht, ik probeer het gewoon. De verhaal lijn is leuk, niet heel erg historisch ofzo.. (;



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Parachutes: Ik heb een abo genomen!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."



    Dancing Is All I've Left

    When I was a little girl,
    I used to dance in front of the mirror.
    Closing my eyes,
    Imaging the crowd going crazy,
    Dancing like my life depends on it.

    Nowadays I can’t afford dance classes,
    But I’ll never give up dancing.
    Going to the club,
    Practising dance moves,
    Because dancing is all I’ve left


    Bij het meisje aangekomen, zie ik dat ze er niet goed aan toe is. Een schotwond in haar zij. Ik strek me naar haar toe, met de intentie om te kijken waar de kogel zit, maar ik krijg de kans niet. Ik hoor opnieuw dat er geschoten word, dit keer op mij.


    Soundtrack: Going Out Tonight

    *Neem een abo
    *Ik post ong. 4 deeltjes per week van 300-400 woorden
    *Geschreven in het Nederlands, af en toe een Engels woord tussendoor

    Dancing Is All I've Left


    Het is een verhaal met streetdance, onbekende personen, drama, actie en romantiek


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    CrissColfer schreef:
    @Parachutes: Ik heb een abo genomen!


    Aahw dankjewel! :D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    http://www.quizlet.nl/stories/71038/twijfels/

    Phillip is zelfverzekerd, misschien zelfs wel een beetje té. Hij houdt waanzinnig van sporten, vooral van hockey, en vindt het belangrijk om er goed uit te zien. Maar verliest hij de écht belangrijke dingen van het leven niet een beetje uit het oog?
    Luke heeft nog nooit zo met zichzelf overhoop gezeten. Hij heeft gevoelens voor zijn beste vriendin en het lukt hem maar niet om die uit zijn hoofd te zetten. En wat als een rare roddel over hem en Willemijn zijn leven overneemt?
    Carl wil later graag politicus worden. De debatclub en zijn cijfers zijn de belangrijkste dingen uit zijn leven. Maar draaft hij niet een beetje door in zijn fanatisme?
    Willemijn is een onzeker meisje, dat niets liever wil dan bestáán. Zal het haar lukken haar ware ik naar buiten te laten?
    Emma is de beste vriendin van Willemijn. Ze hebben samen al veel meegemaakt, maar omdat ze in verschillende jaarlagen zitten en elk hun eigen leven leiden is het moeilijk om hun vriendschap te behouden. En dan is er ook nog die hondsbrutale en irritante Phillip - om over haar cijfers nog maar te zwijgen... Kortom, een spannende periode voor Emma. Krijgt ze het voor elkaar alles weer op de rails te hebben voor het einde van het schooljaar?
    Elle wordt door vrijwel iedereen van de school gezien als "perfect" en heeft daar behoorlijk veel moeite mee. Weten ze dan niet dat het niet mogelijk is om perfect te zijn? Ze besluit het oordeel van iedereen te veranderen, maar zal dat haar lukken, of blijft de enorme druk op haar schouders?


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Ik vind 9 crimes van Authors heel erg mooi. x

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 21:49 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    @dance4ever: Niet precies wat ik zoek.. Toch bedankt!
    @Mercurial: Niet precies wat ik zoek.. Toch bedankt!
    @uks: Het lijkt me wel wat, ik ga even kijken!
    @Rowling: Als het over One Direction gaat, lees ik het niet. Zo simpel is het.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."