• Owkee ik heb een paar dagen terug iets ontzettends stoms gedaan. K had iets over een lerares op twitter gezet -geen scheldwoorden ofzo- en normaal gesproken zou ik dat nooit doen, maar goed ik had het dus wel gedaan. En toen kwam ze een aantal dagen terug onze scheikunde les binnen, over dat als we iets van haar vonden we het recht in haar gezicht moesten zeggen en ze niet wilde dat we allerlei haat dingen op social media zouden zetten. Ik ben toen niet naar haar toe gegaan om m'n excuses ofzo aan te bieden.
    Heb ik vandaag een gesprek met m'n mentrix over profielkeuze en adviezen etc. Begint ze daar opeens over =S Gelukkig heb ik een hele aardig mentrix, maar ze was wel boos. Ze kon zelf nie echt geloven dat ik dat dus gedaan had ik word nogal snel gezien als een goede leerlinge omdat ik gwn goede cijfers haal etc. en ze vertelde me dat er kinderen geweest zijn die voor dat soort dingen geschorst zijn. Ergens had k zoiets van, Like tha fack, ik heb een mening, maar goed. Ik moest even later aan die lerares mn excuses aangeboden en dat was zo gênant.
    Iemand van jullie de laatste tijd nog iets stoms gedaan?? Of iets gênants??

    Lol srry voor al m'n afkortingen, ik heb ze nu voluit geschreven^^

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 22:49 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ps; Ik post wel ooit iets op twitter over leraren maar dan zeg ik altijd 'wiskunde leraar' dus geen namen erbij.


    <3

    Ik snap het probleem echt niet. Als je leraar bent kom je in contact met een heleboel mensen, en er wordt over ELKE leraar gepraat. De meeste leerkrachten trekken zich er ook niets van aan.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Deluso schreef:
    Ps; Ik post wel ooit iets op twitter over leraren maar dan zeg ik altijd 'wiskunde leraar' dus geen namen erbij.


    Als k nog is zoiets tweet, doe k het voortaan ook maar zo, maar liever ff niet meer zoiets als ditxD

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 23:13 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik was ook bijna geschorst. Maar dat was omdat ik ruzie had met een lerares. Uiteindelijk kreeg ik een vierkant rooster voor twee dagen. Van acht uur tot half vijf op school zitten


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    Ik was ook bijna geschorst. Maar dat was omdat ik ruzie had met een lerares. Uiteindelijk kreeg ik een vierkant rooster voor twee dagen. Van acht uur tot half vijf op school zitten


    Dat vind k ook echt vreselijk veelste vroeg mijn bedje uit, maar t rare vind k, tis altijd allemaal onze schuld, omdat wij pubers zijn??. Maar die leraren kunnen ook goed ruzie maken of hele gemene/ kwetsende dingen zeggen. Vaak gwn heel tactloos.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    GoedeleLover schreef:
    Ik was ook bijna geschorst. Maar dat was omdat ik ruzie had met een lerares. Uiteindelijk kreeg ik een vierkant rooster voor twee dagen. Van acht uur tot half vijf op school zitten

    Wij hebben ook zoiets, maar dat heet interne schorsing en dan zit je tot 5 uur op school en dat is een paar dagen.
    Mijn broertje is sinds dit jaar een brugger en we kregen nu al een brief van de afdelingsleider dat mijn broertje intern geschort wordt als hij er nog een keer wordt uitgestuurd
    ik vraag me echt af hoe hij dat doet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    @dance4ever Ja ik weet het. Dat zei ik ook heel droog tegen mijn begeleider: 'Mijn moeder zei altijd: "Ruzie komt van twee kanten."'

    @Jalouis Bij ons is Interne schorsing dat je niet naar de les mag. Ik mocht wel gewoon naar de les maar moest de tijden dat ik geen les had in een hok zitten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij ons worden er eigenlijk alleen maar leerlingen geschorst die het echt 'verdienen' of nou ja, er is een jongen geschorst die flauw was gevallen op het schoolplein omdat hij daar een jointje stond te roken, en als iemand gaat vechten of zo.

    Er is ook een keer een lerares geschorst (cat)
    Ja geschorst, en later ontslagen.
    Maar zij spoorde echt niet. Ik had engels van haar, en ze ging de hele tijd zielig praten over wat voor een kut leven ze had, en als ze dat niet aan het doen was schold ze leerlingen uit voor aap en loser, en ze liet leerlingen nakomen om niks. En dan bedoel ik ook ècht niks, en ze kon geen les geven. Zelfs de andere leraren mochten haar niet.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Oh, ik ben al vaker bijna geschorst (cat)

    Nah, ik vind het een beetje dom dat ze dan kinderen gaan schorsen. Als ze bij ons iedere keer dat er iets slechts over een leraar op Twitter ofzoiets werd gezegd zouden schorsen, dan zou de hele school geen leerlingen meer hebben :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nu vraag ik me af of je daar de naam van die lerares hebt bijgezet of gewoon hebt gezegd: 'Die van Scheikunde deed weer eens irritant', of zo.
    Ik durf namelijk ook wel eens iets over school zeggen, maar ik noem nooit namen, dus ben ik dan in 'fout'?

    En nu zou je beter ook opletten, want Quizlet is ook online en daar kan je school ook achter komen. :x


    Let the Night embrace you

    Als ik al mijn gênante dingen op school moet vertellen...
    Een keer mochten we tijdens wiskunde in groepjes zitten, en ik tilde een tafel op en die tafel viel dus om... Gênant! En blijkbaar (dat hoorde ik van een vriendin), ben ik een keer in groep 7 heel hard naar de wc gerend omdat ik merkte dat in ongesteld was..

    Als ik iets op twitter zet over leraren, doe ik er ook geen namen bij. En btw. Als je het gewoon netjes doet.. Pubers zijn pubers, die zijn niet altijd te handhaven!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Dat anderen hiervoor geschorst zijn, zei ze denk ik meer als een soort waarschuwing het niet nogeens te doen? Achja, weer een lesje opletten wat je op internet zet, toch? ;P

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 12:05 ]


    ars moriendi

    Ik vind dat zo dom, dat die leraren social media controleren. Lekker boeiend als leerlingen wat over je zeggen, blijf profesioneel ofzo...


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    ... Je mag toch helemaal niet worden geschorst voor zo iets? Je school heeft helemaal niets te zien met wat jij zegt over je leerkrachten in je privéleven.
    Wat een bullshit.


    Has no one told you she's not breathing?