• Kunnen jullie het geloven?
    Een vriendin van mij houdt niet van Monopoly!
    Dat is toch vreselijk. Dit kan gewoon niet.

    Mensen die reageren die dit spel niet leuk vinden, eet ik op. (cat) Want dat kán gewoon niet.

    Let niet op mijn melige toon, ik ben in een melige bui. ^^

    Welk spel vinden jullie ook dat gewoon niet niet leuk gevonden kan worden?
    En welk spel vinden jullie absoluut niet leuk? -Buiten Monopoly, of course (cat)-


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Remembrall schreef:
    Monopoly is wel leuk :3 tot het moment dat er niks meer te kopen is en je van elkaar moet kopen en zo :'D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Monopoly is boss.
    Laatst speelde ik het met mijn neef. We eindigden met mij 24.900 gulden en hij meer dan 300.000 gulden [Het is de oude versie ja.]
    Ik heb de oude versie en Monopoly van Dam tot Dom. Die is ook leuk met het pinpasje en alle poespas :')

    Mens-erger-je-niet is zo'n goeie klassieker, die moet gewoon geweldig gevonden worden. Die speelde ik vorige week met mijn moeder. Ik stond met mijn laatste pion voor mijn "honk", zij voor het hare. Wie als eerste 1 gooide, won. Ze moest natuurlijk zo nodig één gooien -__-"

    Randomness schreef:
    Monopoly is boss.
    Laatst speelde ik het met mijn neef. We eindigden met mij 24.900 gulden en hij meer dan 300.000 gulden [Het is de oude versie ja.]
    Ik heb de oude versie en Monopoly van Dam tot Dom. Die is ook leuk met het pinpasje en alle poespas :')

    Mens-erger-je-niet is zo'n goeie klassieker, die moet gewoon geweldig gevonden worden. Die speelde ik vorige week met mijn moeder. Ik stond met mijn laatste pion voor mijn "honk", zij voor het hare. Wie als eerste 1 gooide, won. Ze moest natuurlijk zo nodig één gooien -__-"

    Wij hebben ook van Dam tot Dom, maar ik heb zooooooooooooooooooo'n hekel aan dat pasjes gedoe... Je wordt echt gek van dat geluidje! :S


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is leuk tot er geen vakjes meer vrij zijn om te kopen. Dan is het lang genoeg geweest en dat is dan ook zo'n moment waar je al kunt uitrekenen wie er wint, dan is het spel er af en hoeft het voor mij niet meer (cat)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 11:27 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Aife schreef:
    (...)
    Wij hebben ook van Dam tot Dom, maar ik heb zooooooooooooooooooo'n hekel aan dat pasjes gedoe... Je wordt echt gek van dat geluidje! :S

    Op school doen we wel eens Levensweg Elektronisch, dat ik pas echt kut. Die doet het knopje loterij niet eens ._."

    Assassin schreef:
    Monopoly is stom! :c Het duurt veel te lang en als ik niet win is het gewoon niet leuk. En dan heb je altijd mensen die de regels veranderen enzo. Bah, nee.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    eat me


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Remembrall schreef:
    Monopoly is wel leuk :3 tot het moment dat er niks meer te kopen is en je van elkaar moet kopen en zo :'D

    :Y)
    Zeker die oude in Belgische franken is geweldig!
    En die met een machinetje is ook wel nog handig, moet je niet rekenen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please