• Ik ben dus begonnen vandaag met mijn broerskamer op te ruimen. Ik vindt het echt leuk. nu ben ik dus bij laatje nummero 2 en serieus wat een puin is het. Allemaal briefjes en dingen van toen we klein warenxD Vroeger schreven we altijd briefjes en net vond ik er weer een. De krat zit al halfvol voor weg te gooien.

    En vuile rat dat ie is. Ik vond een fluitje van hout waar ik vroeger om gehuild had omdat ik het kwijt was. En ik vindt allemaal snoepxD En ook nog pennen met mijn naam eropxD

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 13:05 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is dit nu topic 3 over je broers kamer...?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Is dit nu topic 3 over je broers kamer...?
    nee de 2dexD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Fijn dat je van opruimen houdt, maar de meesten zijn echt niet geïnteresseerd in een rommelige kamer. Al zeker niet in die van je broer of wat je daar vindt. Ik is trouwens NOOIT met dt.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 13:50 ]


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Fijn dat je van opruimen houdt, maar de meesten zijn echt niet geïnteresseerd in een rommelige kamer. Al zeker niet in die van je broer of wat je daar vindt.

    Austen schreef:
    Fijn dat je van opruimen houdt, maar de meesten zijn echt niet geïnteresseerd in een rommelige kamer. Al zeker niet in die van je broer of wat je daar vindt.
    En dan kun je dat niet op een normale manier vertellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Delightee schreef:
    (...)En dan kun je dat niet op een normale manier vertellen

    Dat is een normale manier?


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Dat is een normale manier?

    Eehhh nee dat is niet een normale manier. En kan ik er iets aan doen dat ik moeite heb met spelling en grammatica


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat een gemene broer zeg, allemaal spullen van je stelen haha. Ik vind het ook altijd leuk om dingen terug te vinden van vroeger, pasgeleden heb ik een oude tekenmap gevonden, zitten de lelijkste dingen in, maar ach... Ik was 4 toen ik hem maakte ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Caoimhe schreef:
    Wat een gemene broer zeg, allemaal spullen van je stelen haha. Ik vind het ook altijd leuk om dingen terug te vinden van vroeger, pasgeleden heb ik een oude tekenmap gevonden, zitten de lelijkste dingen in, maar ach... Ik was 4 toen ik hem maakte ;')
    aah cute.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Austen schreef:
    Fijn dat je van opruimen houdt, maar de meesten zijn echt niet geïnteresseerd in een rommelige kamer. Al zeker niet in die van je broer of wat je daar vindt. Ik is trouwens NOOIT met dt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nou en toevallig vind ik het helemaal niet erg om te lezen. :'D Beter dan de Bieber/1D-dingen.

    Maar je moet 't snoep gewoon terug stelen, tenzij 't over de datum is.


    everything, in time

    Ja, dat is echt leuk dat je spullen van vroeger terug vind. Ik heb tekeningen van mezelf terug vonden van toen ik nog twee was en heel eerlijk gezegd, het is alleen maar een hoop gekras maar ik had toen wel een voorliefde voor felle kleuren


    Physics is awesome

    dat snoep is neit van mij. Ik heb ook een snoep vooraad dat in een eetwee ofzo een dan in een zakje zit. Maar mijn boekje als kind staat er ook bij en dat is schattig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Humble schreef:
    Nou en toevallig vind ik het helemaal niet erg om te lezen. :'D Beter dan de Bieber/1D-dingen.

    Maar je moet 't snoep gewoon terug stelen, tenzij 't over de datum is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.