• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)


    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken

    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.
    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...
    Uurrooster:

    Maandag

    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag

    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag

    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag


    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag

    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Matthew Livingstone
    'Het is al goed, we leven allebei nog en binnen een paar weken of maanden ben ik weer de oude.' probeerde ik haar gerust te stellen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amber Somers
    'Het is niet goed Matthew.' Ik keek hem ongelovig aan. 'Ik was gemeen tegen je. Ik heb tegen je geschreeuwt en toch redde jij mijn leven terwijl je wist dat jezelf dood kon gaan.' Ik had zo'n klap nooit overleefd. Ik had hele zwakken botten.
    Tranen rolde over mijn wangen terwijl ik Matthew aan bleef kijken. 'Of je bent ziek in je hoofd. Of je houdt echt van me.' Ik keek Matthew aan. Toen pas durfde ik mijn hand uit te steken en met mijn vinger over Matthew's wang te strelen.

    Nu ga ik echt slapen maar ik reageer morgen om acht uur.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    'Waarschijnlijk beide.' zei ik en grinnikte even, maar mijn gezicht vertrok al snel van de pijn. Ik ging met mijn hand naar de hare en nam hem vast. Ik gaf er een zacht kneepje in en keek haar glimlachend aan.

    Ik denk niet dat ik dan al wakker zal zijn, maar goed.
    Slaapwel.
    xxx


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    En dan lig je nogal te slapen, belt een vriend je omdat hij zichzelf verveelt en dan ben je klaar wakker. --' Ik moet nieuwe vrienden gaan zoeken.

    Amber Somers
    'Dat is mooi,' zei ik met een glimlach. 'Want eigenlijk houd ik nog steeds van je.' Ik boog me voor over en gaf Matthew een kus op zijn lippen. Het intreseerde me niet dat er nog andere bij waren. Het was weer goed tussen Matthew en mij. 'We zijn bij het ziekenhuis.' De dokter keek Matthew, Amy en mij aan. 'We moeten nog even controleren of je geen hersenletsel heb opgelopen en of je niet meer gebroken hebt.'


    -gaatweerproberenverderteslapen
    Bye x.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    'Ik kan u alvast vertellen dat ik geen gebroken hart meer heb.' zei ik met een glimlach naar Amber. Daarna werd ik naar een kamer gebracht waar ze allerlei onderzoeken deden en het kwam er op neer dat ik 5 gekneusde ribben, een gebroken sleutelbeen en een verstuikte pols had. Op zich viel het allemaal best mee, het had veel erger kunnen zijn. Ik werd naar een ziekenhuiskamer gebracht.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amber Somers
    Het duurde een uur voordat een zuster naar Amy en mij toe kwam. In tussen tijd had ik een bak warme chocomelk gekocht die ik uiteindelijk niet meer hoefde en had ik die aan Amy gegegeven.
    'Jullie mogen naar binnen. Maar wel rustig want de jongen heeft rust nodig.' De vrouw knikte naar een deur en ik stond op. Ik wachtte totdat Amy ook stond en liep toen naar de deur. Voorzichtig deed ik de klink omlaag en deed ik de deur open. Daar zag ik Matthew liggen.
    'Hello darling,' zei ik zacht en ik liep naar het bed toe. Ik keek hem met een gigantische glimlach aan. Eenmaal bij zijn bed aankomen haalde ik mijn hand door zijn haar en streelde daarna bezorgd zijn wang. 'Hoe erg zijn je verwondingen?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    'Het valt al bij al wel mee. 5 gekneusde ribben, een gebroken sleutelbeen en een verstuikte pols.' zei ik geruststellend.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amber Somers
    'Dat vindt jij meevallen?' vroeg ik ongelovig aan Matthew. 'Het spijt me echt.' Ik zuchtte even. Ik pakte een stoel en ging naast zijn bed zitten en pakte voorzichtig zijn hand.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amy Somers
    Ok, wat was er nou net allemaal gebeurd? Het was allemaal zo snel gegaan. Ik wist niet goed wat ik ervan moest denken. Het was allemaal in een waas voorbij getrokken. Ik ging op een stoel zitten, trok mijn knieën op en slurpte wat aan de warme chocomelk die Amber me gegeven had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Matthew Livingstone
    'Ja ik vind dat meevallen, het had veel erger kunnen zijn.' zei ik. 'En je moet trouwens geen sorry zeggen, wat gebeurt is, is gebeurt. Daar kunnen we niets meer aan veranderen.' ging ik verder. Ik keek haar geruststellend aan en gaf een zacht kneepje on haar hand.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Somers
    Ik ging rechtstaan en gooide de legde beker in de vuilbak.
    "Ik ga even..." ja, wat ging ik doen. "Naar de kantine beneden." ik glimlachte en glipte naar buiten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amber Somers
    Ik schudde mijn hoofd. 'Als ik niet boos was geweest dan had ik niet zo opstandig geweest om mijn haar rood te verven. Dan had ik niet gespijbeld en was ik niet bijna aangereden.' Ik keek Matthew triest aan.
    Ik draaide me om naar Amy. 'Tot zo.'

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 13:08 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amy Somers
    Ik liep naar beneden en liet me op een stoel in de kantine zakken. Om een of andere reden had ik het gevoel dat ik aan het doordraaien was. Het was begonnen toen ik Karl dacht te hebben gezien en was steeds erger geworden. Ik voelde me afgesneden van de rest, alsof iets me vanbinnen aan het opeten was. Het ging traag te werk en veranderde me in een tijdbom. Ik staarde naar mijn vingers op het blad van de tafel.
    "Amy?"
    Ik keek op en zag Joe.
    "Wat doe jij hier?" vroeg ik gesmoord.
    "Ik kom voor Matthew." hij keek me even aan en kwam naast me zitten.
    "We waren van plan je een psychiater te geven, maar je leek je zo goed te redden."
    "Ik hoef geen psych." mompelde ik. Hij keek me weer scherp aan en ik wende mijn blik af.
    "Matthew ligt op de derde verdieping 4e deur rechts." zei ik, terwijl ik opstond. Ik liep naar de balie en kocht een flesje water. Joe stond weer naast me.
    "Ik ga wel met je mee naar boven."
    Ik zuchtte gefrustreerd. "Ik gooi mezelf niet voor een bus hoor."
    "Nee, dat zei ik niet."
    "Maar je dacht het."
    "Nee. Ik heb gewoon het gevoel dat je nu beter niet alleen bent."
    Hij dacht dus dat ik zelfmoord wou plegen. Zag ik er dan zo slecht uit? Ik zuchtte en liep met hem naar de kamer van Matth.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 13:18 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    This is amazayn!
    http://www.youtube.com/watch?v=IxlnL2__wIQ&feature=autoplay&list=PL6E0746A3E894C396&lf=plpp_video&playnext=4
    en ook zeer extraordeharry! xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    kmoe weg
    bye (doeg)


    “To live will be an awfully big adventure.”