• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)


    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken

    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.
    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...
    Uurrooster:

    Maandag

    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag

    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag

    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag


    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag

    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ik heb er een gegeten vandaag :P en ben daarna in de G-Force geweest.
    Conclusie: ik eet nooit meer iets vlak voordat ik daarin ga.
    Ik ga snel even van pc wisselen.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 0:04 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ik ben zo online via mijn telefoon. Heel eventjes nog want om 8 uur moet ik morgen weer opstaan want ik ga 15km met mijn ma wandelen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eikes, wandelen. Ik moet morgen Frans leren, anders mag ik niet naar de kermis (ik weet het, nog eens, maar het is krakelingen (een soort van middeleeuws stadsfeest) morgen, dus dat is een uitzondering).


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Bij ons is kermis 4 dagen achter elkaar. (: Meestal ga ik elke dag maar dit jaar maar drie dagen want een dag had een meisje met wie ik zou gaan een kut streek geleverd. Echt dom --'.
    Ik ga denk ik nog even een story lezen en daarna slapen.
    Alleen nog een vraagje. Laten we het goed komen tussen Amber en Matthew?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij ons is de winter kermis vandaag begonnen en hij duurt nog zeker tot 5 maart en de zomer kermis is ook iets van een 2 weken. En dan heb je nog de kleine kermisjes in de dorpen (die helemaal niets voorstellen), die 3 à 4 dagen duren.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    En ja, waarom ook niet. De sukkelaar is al zoveel aan het afzien xD


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Matthew Livingstone
    Ze keek me recht in mijn ogen aan. Er ging een steek van verdriet door me heen. Hoe kon ik dan ook zo stom zijn om haar een Amy te verwisselen. Van zodra ik terug een beetje bij zinnen was wendde ik mijn blik af.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Hmm, even een manier bedenken hoe Amber het Matthew het kan vergeven.

    Amber Somers
    Hij wende zijn blik af en rolde met mijn ogen. Waarom was de leukste jongen die ik kende nou zo'n klootzak? Ik dacht aan het gesprek van gisteren avond. Van het verdriet van gisteren was er nog maar weinig van over. Blijkbaar was hij me nu al vergeten. Ik keek naar een kleding winkel en zag een schattig jurkje hangen.
    'Daar wil ik naar binnen,' zei ik tegen Amy en zonder te kijken stak ik de straat over. Zonder op te merken dat er een auto aan kwam.


    nee, ze is nog niet aangereden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    Ik zag vanuit mijn ooghoeken dat Amy de straat over stak en net op dat moment kwam er een auto aan. Ik rende naar haar toe en duwde haar opzij. Een paar seconden later probeerde de auto met piepende banden tot stilstand te komen en kwam ik met een smak op de grond terecht. Niet veel later werd alles zwart voor mijn ogen.

    En daar is de volgende die in het ziekenhuis beland.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amber Somers
    Alles gebeurde zo snel. Opeens zag ik de auto op me afkomen. Twee handen duwde me weg en een harde klap liet mijn wereld tot stilstand komen. Voor me lag Matthew. Ik knielde bij hem neer terwijl ik tranen achter mijn ogen voelde prikken.
    'Matthew?' Mijn stem klonk gebroken. Ik legde mijn vingers in zijn nek en tot mijn grote opluchting voelde ik een hartslag. Dit was allemaal mijn schuld. De tranen stroomde nu echt over mijn wangen.
    'Bel een ambulance!' schreeuwde ik. Ik bleef naar Matthew kijken. 'Ga niet dood,' smeekte ik hem. In de verte hoorde ik de sirene's van de ambulance al.


    Ja, het gaat zo wel snel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben slapen. Wacht ik schrijf nog een stukje.

    Amber Somers
    Ik pakte Matthew's hand beet terwijl de sirene steeds dichterbij kwam. De ziekebroeders kwamen de wagen uit en knielde bij Matthew neer. Ik moest zijn hand los laten zodat ze er bij konden. Niet veel later werd er een brancare bij gehaald. Een van de ziekezuster keek naar mij.
    'Ken jij hem?' Ik knikte kleintjes. 'Ik wil je vragen met ons mee te gaan.'
    'Mijn zus Amy,' zei ik. Ik wees naar haar. De zuster knikte en ik trok Amy mee. 'Hij gaat niet dood he?' De zuster keek me aan. 'Ze zijn nu bezig hem bij bewust zijn te krijgen.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    Na een tijdje kwam ik weer bij bewust zijn en ik moest een paar keer knipperen om te zien waar ik was, in een ambulance. Toen herinnerde ik me weer wat er was gebeurd en ik keek even opzij. Daar zag ik Amber en Amy zitten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ik dacht, ik wacht totdat mijn playlist afgelopen is. Mijn verklaring dat ik nog steeds online rond zwerf. --'

    Ambers Somers
    Hij was wakker! Ik stond op en liep voorzichtig naar hem toe. 'Matthew,' fluisterde ik. Ik keek naar een dokter die naast me stond. 'Wat heeft hij?' 'We weten het nog niet precies maar zo ver wij nu weten is heeft hij twee ribben gekneusd, zijn linker sleutelbeen gebroken en rechter knie lag uit de kom, die hebben we inmiddels weer terug in de kom gekregen. De kans bestaat dat hij een hersenbeschadiging heeft opgelopen.' Ik keek naar Matthew. Voorzichtig stak ik mijn hand uit om over zijn wang te strelen maar net optijd kwam ik bijzinnen en besefte ik dat ik zijn vriendin niet meer was. Slap liet ik mijn arm weer langs mijn middel vallen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik dacht, laat ik nog een keer verder lezen aan een verhaal waar ik zo'n 200 hoofdstukken achterloop.

    Matthew Livingstone
    'Amber.' zei ik met schorre stem. Ik probeerde iets rechter te gaan zitten, maar ging al snel weer liggen door de pijn. Ik zag dat er een dokter op me afkwam en een baxter stak met pijnstillers in.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amber Somers
    'Matthew,' zei ik op mijn beurt. 'Het spijt me.' Ik keek Matthew aan. 'Ik… jij… de auto…' Ik kwam niet uit mijn woorden. 'Sorry,' zei ik uiteindelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."