• Ik was wat vakantie foto's aan het bekijken en toen zag ik foto's van de dropping
    En toen vroeg ik me af wie van jullie er wel eens is gedropt
    Ik al 3 keer
    Een keer met een feestje gewoon in Zeeland, toen moesten we met aanwijzingen naar het strand lopen
    En twee keer op vakantie ik La Romieu
    De tweede keer waren we met een heleboel en moesten we geblinddoekt worden.
    En je kreeg punten aftrek als 'de fietser' je spotte. Dus gingen we onze hond het commando 'Pak de fietser' leren
    Dat was echt leuk

    Wie van jullie is er wel eens gedropt?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Biologist schreef:
    Nog geen één keer. Gelukkig.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    ik ben ook nog wel eens min of meer gedropt tijdens een les
    We hadden les gehad in een of ander gps apparaatje en als je klaar was met je opdracht moest je een cooordinaat intypen in die gps, daarnaar toe lopen en dan weer terug naar school. Alleen was ons gps apparaat kapot.
    Dus uiteindelijk waren we ergens in de middle of nowhere beland. We hadden die leraar gebeld maar die zei dat wij inderdaad een eind moesten lopen.
    Die les was om 5 over 12 klaar en uiteindelijk waren wij vijf over twee terug op school doordat we dus echt hopeloos verdwaald waren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja.


    -

    jep, 2 keer ofzo
    1 keer op de basisschool en keer op de middelbare
    toen kwam ik er achter dat mijn leraar Duits bij me in de buurt woont haha

    Nee, was 't maar waar. Lijkt me echt vet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Biologist schreef:
    Nog geen één keer. Gelukkig.

    Biologist schreef:
    Nog geen één keer. Gelukkig.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Al 2x met de scouts. Echt leuk. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Een aantal keer wel, vroeger vaak met feestjes. Ik vind het heel erg leuk!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Dat heb ik dus echt áltijd al eens willen doen :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Shogun schreef:
    Nee, was 't maar waar. Lijkt me echt vet.


    Deep inside, I've never felt alive

    1 keer. Met Brugklas kamp. We mochten toen niet gepakt worden door dé rijdende auto.
    Dat was kei grappig ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Jawel. We kregen 20 euro, werden ergens in limburg neergezet en we moesten maar thuiskomen met het OV. Die ouders waren rijk O.o

    al meer dan 10x. en w3e hebben al 3x ons doel berijkt. Bij de scouts was het nooit leuk maar bij de explo's nu wel. Mijn ouder shadden een keer een dropping engelse dropping met engelse drop. En we hebben heel vaak alleen mijn crush en medeexplo wordt dan misselijk en ging dus alles vertellenxD Ook op kamp en toen liep er een oud opaatje dus wij: "meneer mogen we u iets vragen?" en hij "Nee eikels flikker op *steekt middelvinger op" En ik enigst meisje en moederpiwi "Meneer u moet niet zo schelden"xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben nog nooit gedropt. Het lijkt me echt leuk om dat een keer mee te maken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.