• Mijn vriendin O. Wou nu het toch vakantie is afspreken om naar het park te gaan picnicken omdat al onze andere vriendinnen al foto's hadden gemaakt om te herinneren van de basisschool omdat we volgend jaar naar het secundair gaan. We hebben het heel last-minute moeten regelen omdat vandaag de enige dag was dat de meeste mensen konden. Nu heb ik aan m'n moeder gevraagd of het mocht en ze zei: Ben je gek met dit weer? Terwijl het helemaal niet zo koud is buiten. Toen ik dat tegen haar zei antwoordde ze: Vergeet het maar, jij blijft thuis. En hoe vaak ik ook mocht smeken mocht ik toch niet mee. Nu eerst dachten we met z'n 2en te gaan, en dan kwamen er dus nog 2 vriendinnen bij (die al enorm veel herinneringen hadden) Omdat ik nu de enige ben die hier nog geen enkele herinnering heeft omdat het eigenlijk best 'nieuwe' vriendinnen zijn word ik hier best een beetje depri van. Ik vind van mezelf eigenlijk dat ik me best aanstel om zoiets. Nu zit ik hier met de gedachte dat m'n vriendinnen plezier zitten te maken terwijl ik hier alleen zit.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ahw, kijk, niks aan te doen zou ik zeggen? Misschien in de paasvakantie eens afspreken?


    Olive

    Ah, da's echt lullig. Spreek anders af om met die vriendinnen naar de bios te gaan of iets (:


    i put the fun in funeral

    In die vriendengroep kennen ze elkaar ook al zo'n 6 jaar ofzo terwijl ik ze nog maar net ken ):


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ah, das balen inderdaad :/


    Olive

    Als ik jou was had ik gewoon gedacht ''Fuck it, ik ga toch gewoon.''.

    Akarin schreef:
    Als ik jou was had ik gewoon gedacht ''Fuck it, ik ga toch gewoon.''.


    Wel, aangezien ik 11 ben, lijkt me dat niet zo'n goed idee ;')


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    ALTERMOON schreef:
    Ah, da's echt lullig. Spreek anders af om met die vriendinnen naar de bios te gaan of iets (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Da's idd niet zo leuk.
    Zijn je ouders thuis, ofzo?
    Mijne niet, lekker handig ;D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Authors schreef:
    Ah, das balen inderdaad :/


    Ik zou echt gewoon zoiets hebben van stfu ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien