• Zeiktopic.

    Nee oke, dat overdrijf ik.
    Maar soms vertoont ze echt dat soort gedrag.
    En ik weet best dat het ook door pubertijd komt, maar toen ik in die periode zat, heb ik nog nooit de tussendeur van ons huis eruit geslagen, of schroevendraaiers naar mensen gegooid, of anderen met de dood bedreigd.
    Eerlijk, ze geeft alleen om zichzelf, ze is sadistisch, ontzettend agressief, antisociaal, de schuld ligt àltijd bij anderen, nooit bij haarzelf. Ze zoekt constant ruzie met iedereen om de kleinste dingetjes, ze heeft nooit spijt van dingen die ze doet, en ze kan zich totaal niet inleven in anderen.
    En ik weet echt wel dat ze geen seriemoordenaar is of ooit zal worden, maar soms heb ik echt dat gevoel, en ik word echt gèk van haar.
    Ik kan niks doen zonder dat zij daar weer een probleem van maakt. Als ze boos is moet ik constant opletten omdat ze dat het liefst op mij af reageert, en mijn moeder zegt er ook hèlèmaal niks van.
    Ze neemt het àltijd voor mijn zusje op, wat ze ook doet, en ik ben er echt klaar mee. En praten helpt niet want mijn moeder begint gewoon over wat anders, zoals net, begint ze uit het niks ineenkeer over dat ik werk moet zoeken. Like, daar hadden we het niet over.
    En met mijn zusje valt niet eens te praten, daar ga ik niet eens aan beginnen.

    Ik moest dit even kwijt, omdat ik anders gek word.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Seriemoordenaar zijn is saai. Word dictator en vermoord mensen die het niet eens met je zijn! :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jabberjay schreef:
    Seriemoordenaar zijn is saai. Word dictator en vermoord mensen die het niet eens met je zijn! :Y)

    Oh ja, ik had het Colibrisme al.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    KILMISTER schreef:
    (...)
    Oh ja, ik had het Colibrisme al.

    Ik zou zeggen: leef je uit! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zag gisteren een documentaire op tv over kinderen die echt moordenaars zijn/waren. Schijnt dat als een kind/puber tegen een familielid meerdere keren serieus zegt hem of haar te gaan vermoorden het een teken is dat diegene daar echt tot in staat is. Ik weet niet of dat bij jou het geval is maar die meiden hebben echt hun grootouders en/of ouders en andere gezinsleden vermoord.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    JatuhCinta schreef:
    Ik zag gisteren een documentaire op tv over kinderen die echt moordenaars zijn/waren. Schijnt dat als een kind/puber tegen een familielid meerdere keren serieus zegt hem of haar te gaan vermoorden het een teken is dat diegene daar echt tot in staat is. Ik weet niet of dat bij jou het geval is maar die meiden hebben echt hun grootouders en/of ouders en andere gezinsleden vermoord.

    Ik zou er persoonlijk niet veel van geloven, als ik jou was....
    Welke zender was het eigenlijk?


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat komt me heel bekend voor, en 10 minuten later doet ze dan ineens weer aardig en wilt ze mijn nagellak lenen. Ik negeer haar gewoon zoveel mogelijk en zeg gewoon: 'Dat is jouw probleem, niet de mijne.' Dat helpt ook wel.


    Your make-up is terrible