• Zeiktopic.

    Nee oke, dat overdrijf ik.
    Maar soms vertoont ze echt dat soort gedrag.
    En ik weet best dat het ook door pubertijd komt, maar toen ik in die periode zat, heb ik nog nooit de tussendeur van ons huis eruit geslagen, of schroevendraaiers naar mensen gegooid, of anderen met de dood bedreigd.
    Eerlijk, ze geeft alleen om zichzelf, ze is sadistisch, ontzettend agressief, antisociaal, de schuld ligt àltijd bij anderen, nooit bij haarzelf. Ze zoekt constant ruzie met iedereen om de kleinste dingetjes, ze heeft nooit spijt van dingen die ze doet, en ze kan zich totaal niet inleven in anderen.
    En ik weet echt wel dat ze geen seriemoordenaar is of ooit zal worden, maar soms heb ik echt dat gevoel, en ik word echt gèk van haar.
    Ik kan niks doen zonder dat zij daar weer een probleem van maakt. Als ze boos is moet ik constant opletten omdat ze dat het liefst op mij af reageert, en mijn moeder zegt er ook hèlèmaal niks van.
    Ze neemt het àltijd voor mijn zusje op, wat ze ook doet, en ik ben er echt klaar mee. En praten helpt niet want mijn moeder begint gewoon over wat anders, zoals net, begint ze uit het niks ineenkeer over dat ik werk moet zoeken. Like, daar hadden we het niet over.
    En met mijn zusje valt niet eens te praten, daar ga ik niet eens aan beginnen.

    Ik moest dit even kwijt, omdat ik anders gek word.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Wat zegt je vader ervan? Misschien kan je gezinsbegeleiding inschakelen?
    Ik vind het echt heel erg vervelend voor je en ik hoop dat het weer goed komt met je zusje.
    Veel sterkte!


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook ooit een periode gehad waarin ik met spullen gooide, en dingen in elkaar trapte, puur uit frustratie. :'D
    Praat met je zusje?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dan ben ik ook een seriemoordenaar

    Unplugged schreef:
    Dan ben ik ook een seriemoordenaar


    Ik misschien ook wel een beetje ;x


    26 - 02 - '16

    Nou, het lijkt me dat jullie nog nooit iemand zo hard met een schroevendraaier op het hoofd hebben geslagen dat het begon te bloeden en diegene's haar gewoon op die plek aan het 'uitvallen' was, en daarna gewoon stom stonden te lachen :/

    & mijn vader is buiten beeld, dus daar kan ik niet mee praten.

    + ik zeg ook niet dat ze ècht een seriemoordenaar is, alleen dat ze ontzettend harteloos en aggresief bezig is, en ik serieus wens dat ze nooit geboren was.

    Sorry ik ben chagrijnig.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    Nou, het lijkt me dat jullie nog nooit iemand zo hard met een schroevendraaier op het hoofd hebben geslagen dat het begon te bloeden en diegene's haar gewoon op die plek aan het 'uitvallen' was, en daarna gewoon stom stonden te lachen :/

    & mijn vader is buiten beeld, dus daar kan ik niet mee praten.

    + ik zeg ook niet dat ze ècht een seriemoordenaar is, alleen dat ze ontzettend harteloos en aggresief bezig is, en ik serieus wens dat ze nooit geboren was.

    Sorry ik ben chagrijnig.

    Wel met een moersleutel. Cough.

    Als ze zo harteloos en agressief is, zul je het wel moeten aankaarten. Als je nu eens tegen je moeder zegt hoe je zusje zich gedraagt, en dat een psycholoog haar op het juiste pad kan houden..


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het was niet gemeen bedoeld hoor. Ik bedoel dat ik ook echt agressief ben, anti-sociaal en ik steek de schuld ook liever op iemand anders.

    dat heb ik ook met mijn broertje, alleen nemen mijn ouders het voor mij op, als ze er iets van zeggen. Maar ik krijg ook altijd een preek dat ik beter van me af moet bijten enzo.
    Negeren, dat is het enige wat je met zulke wezens kan doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hmm, zo erg was ik als zusje volgens mij niet... Ik ben wel irritant geweest voor mijn zus, maar dat ging/ga ik toch mooi niet doen.
    Ehh, ik zou ermee naar de gezinsbegeleiding gaan... En verder kan ik het je ook niet helpen... Sterkte!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben een huurmoordenaar. In need of my services?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Slowly walking away...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn zus en ik hebben ook constant ruzie. Maar dat komt vooral omdat ik niks goed kan doen. Als ik aan mijn zus iets aardigs vraag zoals: 'Hey waar heb je die leuke schoenen gekocht?' dan zegt ze niks en begint gelijk te zeiken dat ik dat niet meen. Ze is al 18 en nog steeds een puber --'.
    Ik snap je helemaal, alleen zijn de leeftijden omgekeerd.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Schat, ik gooi altijd met dingen en trap altijd dingen kapot als ik boos ben. (daarom moest ik van mijn ouders van taekwondo af xd)

    Anyways, dat is echt vervelend, kun je niet eens een keer flink tegen haar uitvallen? Flink schreeuwen, met dingen gooien enzo (net zoals zij doet)?
    Verder kan ik je niet helpen, ik ben namelijk enigskind dus weet niet hoe het is. Kan je eventueel wel aanbieden om hier te komen wonen? ;p Iniedergeval wens ik je sterkte ermee en hoop dat je er op de een of andere manier snel van wordt verlost. Ik wil mezelf ook wel aanbieden als je vechtninja? ;p


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Unplugged schreef:
    Dan ben ik ook een seriemoordenaar

    Ben ik even blij dat ik echt bijna nooit ruzie met mijn broer heb ._.
    Ik vind het in ieder geval niet normaal en zou ook moe van zo'n zusje worden, maar ik kan je niet echt helpen. Goodluck though!


    i put the fun in funeral