• Ik weet niet of hij hier goed staat .. maar goed.
    Al meer dan 5 jaar heb ik last van mijn rug. Chronische pijn, want het is er altijd.
    Maandag ging het opeens heel slecht, ik kon niet meer lopen en ben dus ook thuis gebleven. Gelukkig kon ik bij de fysio terecht. Ze heeft behoorlijk lopen duwen en waarschuwde me voor napijn. Nou, dat heb ik geweten ook! Ik kon gisteren niet lopen, niet zitten, niet liggen niets. Alles deed pijn.
    Nou, vandaag zou ik weer naar school gaan, want ik had maar een paar uurtjes les.
    Nu stond ik mijn brood klaar te maken en schiet het opeens in mijn rug. Ik kon niet meer ademhalen en de kleinste bewegingen deden verschrikkelijk veel pijn. Nu heb ik huilend mijn vader gebeld, en die kwam direct terug van zijn werk.
    De dokter is op vakantie en het enige wat de fysio zegt is pillen slikken. Maar geen enkele pijnstiller werkt meer, de volgende stap was morfine pillen en dat wil ik écht niet .. want daar raak je zo snel afhankelijk van.
    Dus nu ga ik maar volgende week om een doorverwijzing naar het ziekenhuis vragen voor een scan .. want dit gaat niet langer meer. Ik heb alles geprobeerd fysiotherapie - ben bij 4 verschillende geweest. Ik heb steunzolen, pijnsillers en nog veel meer therapieën maar niets helpt.
    Ik word gewoon zó moe van de pijn. (no_chears)
    Sorry voor het zeuren .. sighs.

    Update: Mijn moeder heeft het ziekenhuis gebeld en 6 maart kan ik terecht bij de orthopeed! Hij wil foto's maken en misschien zelfs een scan omdat ik er al zólang mee loop. Nu maar hopen dat ze vinden wat het is!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 10:21 ]


    To infinity and beyond •

    Unplugged schreef:
    (...)

    Ik heb scoliose en kyfose, maar ik heb daar totaal geen pijn van. (:


    Dan heb je niet zoveel graden, als je echt een grote bocht hebt heb je daar altijd pijn aan.

    Het kan ook zijn wat mijn ma heeft. Zij is een keer geopereerd maar heeft nog altijd last van haar rug. voor de operatie kon ze ook amper lopen en deed alles pijn ze had een bed benee staan omdat ze geen trap kon lopen. Toen is ze geopereerd maar nog altijd heeft ze er last van. Wel minder maar net als bukken doet pijn. Ik heb er ook last van maar gelukkig niet zo erg.
    Heel veel sterkter(flower)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    KILMISTER schreef:
    Zeurtopic? Man, jij hebt absoluut het recht om te zeuren. Het is inderdaad slim dat je naar 't ziekenhuis gaat, want 't kan zijn voor scheve ruggenwervels o.i.d.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jij stelt je helemaal niet aan! Het lijkt me echt verschrikkelijk om zoiets te hebben. Hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis iets voor je betekenen waardoor je van de pijn afkomt. Veel sterkte!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    KILMISTER schreef:
    Zeurtopic? Man, jij hebt absoluut het recht om te zeuren. Het is inderdaad slim dat je naar 't ziekenhuis gaat, want 't kan zijn voor scheve ruggenwervels o.i.d.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Hirasawa schreef:
    (...)

    Dan heb je niet zoveel graden, als je echt een grote bocht hebt heb je daar altijd pijn aan.


    Ik weet niet wat jij groot noemt, maar ik heb 10°.

    Unplugged schreef:
    (...)

    Ik heb scoliose en kyfose, maar ik heb daar totaal geen pijn van. (:


    Het is niet echt motiverend als je dat zegt, terwijl er mensen zijn die hier wél last van hebben...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Het is niet echt motiverend als je dat zegt, terwijl er mensen zijn die hier wél last van hebben...


    Sorry, maar dat wist ik niet. Ik heb dat altijd gehad en nooit last gehad, dus ik dacht dat je daar geen pijn van kon hebben. Ik ben geen fysiotherapeut ofzo, dus ik weet daar niets van.

    Hmm, ik heb precies hetzelfde. Bij mij bleken het de spieren en spieraanhechtingen in mijn onderrug te zijn. Ik hoop voor jou dat je dat niet hebt, want dat gaat nooit meer over en die pijn kan alleen een klein beetje verlicht worden door sporten -en zelfs dan doet het nog ontiegelijk veel pijn, vooral als het in je rug schiet-

    Ben je nog niet eerder naar het ziekenhuis geweest hiervoor dan? Vind ik best wel raar, zowel van je ouders als je huisarts. Na een jaar rugpijn horen daar al belletjes te gaan rinkelen. Zou inderdaad naar het ziekenhuis gaan, is wel nodig na vijf jaar. Ik hoop voor je dat ze er achter komen wat het is =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Uneventful schreef:
    Jij stelt je nu echt niet aan meid. Dat lijkt me echt afschuwelijk om mee te maken! En trek je niets aan van mensen die vinden dat je zeurt.
    Ik hoop dat het allemaal goed komt, meer kan ik helaas niet doen.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Yoda schreef:
    Hmm, ik heb precies hetzelfde. Bij mij bleken het de spieren en spieraanhechtingen in mijn onderrug te zijn. Ik hoop voor jou dat je dat niet hebt, want dat gaat nooit meer over en die pijn kan alleen een klein beetje verlicht worden door sporten -en zelfs dan doet het nog ontiegelijk veel pijn, vooral als het in je rug schiet-

    Ben je nog niet eerder naar het ziekenhuis geweest hiervoor dan? Vind ik best wel raar, zowel van je ouders als je huisarts. Na een jaar rugpijn horen daar al belletjes te gaan rinkelen. Zou inderdaad naar het ziekenhuis gaan, is wel nodig na vijf jaar. Ik hoop voor je dat ze er achter komen wat het is =]


    Onze huisarts wil alles oplossen door zoveel mogelijk door te sturen naar verschillende dingen, of me vol te proppen met pillen. Maar ik ga maandag gewoon om een doorverwijzing vragen, want dit gaat zo niet langer. En mijn ouders hebben voor alle therapieën ongelofelijk veel geld moeten betalen, omdat elk van hun hadden gezegd dat ze het konden 'oplossen'. Maar je krijgt zelden een doorverwijzing naar het ziekenhuis, ten zij je volgens mij krom loopt. De zorg is gewoon 10 keer niets hier in Nederland.


    To infinity and beyond •

    KILMISTER schreef:
    Zeurtopic? Man, jij hebt absoluut het recht om te zeuren. Het is inderdaad slim dat je naar 't ziekenhuis gaat, want 't kan zijn voor scheve ruggenwervels o.i.d.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Benson schreef:
    (...)

    Onze huisarts wil alles oplossen door zoveel mogelijk door te sturen naar verschillende dingen, of me vol te proppen met pillen. Maar ik ga maandag gewoon om een doorverwijzing vragen, want dit gaat zo niet langer. En mijn ouders hebben voor alle therapieën ongelofelijk veel geld moeten betalen, omdat elk van hun hadden gezegd dat ze het konden 'oplossen'. Maar je krijgt zelden een doorverwijzing naar het ziekenhuis, ten zij je volgens mij krom loopt. De zorg is gewoon 10 keer niets hier in Nederland.


    De eerste keer dat ik naar de huisarts ging voor mijn rug -want ik ben een uitsteller of verberg het voor mijn ouders,which is bad- kreeg ik meteen een doorverwijzing, omdat het om mijn rug ging. Mijn huisarts vond dat een te gevaarlijk gebied om zomaar uitspraak over te doen, gezien mijn klachten. Maar op andere vlakken heb ik wel 7 jaar moeten wachten op een doorverwijzing.. x] Ligt ook wel aan de huisarts, maar over het algemeen proberen ze inderdaad zo weinig mogelijk door te verwijzen. Wat natuurlijk vrij krom is.

    Maar inderdaad, je moet echt gewoon staan op een doorverwijzing. Die kunnen ze je sowieso niet weigeren als je er om vraagt. En zo kan het, zoals je zelf zegt, inderdaad niet langer. Er is gewoon een punt waarop je het zelf niet meer aan kunt en dat is dit moment voor jou. Dus ga er heen en als ze je geen doorverwijzing willen geven, schop een scene :Y) Nah, maar wel heel veel succes. Ik hoop echt voor je dat ze snel een oplossing vinden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    De eerste keer dat ik naar de huisarts ging voor mijn rug -want ik ben een uitsteller of verberg het voor mijn ouders,which is bad- kreeg ik meteen een doorverwijzing, omdat het om mijn rug ging. Mijn huisarts vond dat een te gevaarlijk gebied om zomaar uitspraak over te doen, gezien mijn klachten. Maar op andere vlakken heb ik wel 7 jaar moeten wachten op een doorverwijzing.. x] Ligt ook wel aan de huisarts, maar over het algemeen proberen ze inderdaad zo weinig mogelijk door te verwijzen. Wat natuurlijk vrij krom is.

    Maar inderdaad, je moet echt gewoon staan op een doorverwijzing. Die kunnen ze je sowieso niet weigeren als je er om vraagt. En zo kan het, zoals je zelf zegt, inderdaad niet langer. Er is gewoon een punt waarop je het zelf niet meer aan kunt en dat is dit moment voor jou. Dus ga er heen en als ze je geen doorverwijzing willen geven, schop een scene :Y) Nah, maar wel heel veel succes. Ik hoop echt voor je dat ze snel een oplossing vinden.


    Ja ik hoop het ook. Want dit is gewoon niet meer uit te houden, zelfs niet met pijnstillers en ik ben toch niet van plan om morfine pillen te gaan slikken. Maar ik ben niet bang om een scene te schoppen hoor, als dat nodig is om een doorverwijzing te krijgen, doe ik het met liefde haha!


    To infinity and beyond •

    Benson schreef:
    (...)

    Een paar vriendinnen vinden dat ik me aanstel en gewoon door moet bijten, dat doe ik ook, daar niet van. Maar ik begin nu echt moe te worden van die pijn.


    Moet je ze maar eens vragen of ze dan met je willen ruilen, als ze vinden dat jij je 'aansteld'. Wedde dat ze dat toch niet willen ;)

    Anyways, heel veel sterkte! Hopelijk kunnen ze iets doen tegen de pijn.


    I'll lick the poison from right off your kiss