• Deze stories lees ik wel:
    - Onbekende personen: Fantasy, avontuur.
    - The Hunger Games, maar dan geen mix met andere fanfiction, zoals One Direction.
    - Eragon (Inheritance Cycle) stories, als die er zijn.
    - Stories over de GONE serie, als die er zijn.
    - Harry Potter, maar GEEN love stories.
    - The Lord Of The Rings, als die er zijn.
    - Romantiek is leuk, maar niet als 'hoofd' onderwerp.
    - Aantal hoofstukken maakt niet uit, maar het moet wel enigzins in te halen zijn.
    - Geschreven in ABN en zonder smilies of iets dergelijks.
    - De verhaallijn moet origineel zijn.

    Deze stories lees ik niet:
    - One Direction, Justin Bieber, Twilight, en alle andere fanfiction die niet bij het kopje 'wel' staan.
    - 16+, of alleen als het echt goed geschreven is.
    - Stories met een standaard verhaallijn.

    Just give it a try, I'll take a look! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    The Quest of the Human Animal.

    Er wordt vaak gezegd dat een ongeluk je hele leven veranderd. Maar alleen mensen die dat ook daadwerkelijk hebben meegemaakt kunnen dat beamen. Maar wat zou je doen als iemand die je gered heeft je leven drastisch overhoop gooit, terwijl jij niks kan dan wachten en meewerken.

    Zou Adam zich kunnen redden als hij in een benarde situatie komt?
    Of heeft hij op ten duur toch hulp nodig om alle problemen op te kunnen lossen?
    Is er überhaupt wel iemand die hem kan helpen?
    Welkom bij The Quest of the Human Animal!


    #Algemeen, beschaafd en Nederlands geschreven.
    #Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken, dus een abo lijkt me verstandig.
    #Tips zijn altijd welkom.
    #Alle personen behoren aan mij en zijn fictief.
    #De plaatsen zijn ook fictief, maar kunnen op een echte plaats gebaseerd zijn.

    Ik denk dat je deze wel leuk gaat vinden:
    (Ik zoek ook al eeuwen naar goede lotr-fanfics. Ze lijken niet te bestaan...)


    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!

    de trailer:


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Sioux schreef:
    (...)

    #Algemeen, beschaafd en Nederlands geschreven.
    #Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken, dus een abo lijkt me verstandig.
    #Tips zijn altijd welkom.
    #Alle personen behoren aan mij en zijn fictief.
    #De plaatsen zijn ook fictief, maar kunnen op een echte plaats gebaseerd zijn.


    Ik heb een abo genomen! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mylox schreef:
    Ik denk dat je deze wel leuk gaat vinden:
    (Ik zoek ook al eeuwen naar goede lotr-fanfics. Ze lijken niet te bestaan...)

    (...)


    Ik denk er al een tijdje aan deze story te gaan lezen, maar laat me telkens tegenhouden door de hoeveelheid hoofdstukken. ;$ Shame on me. Maar ik wil 'm wel echt lezen, dus ik beloof dat ik deze keer echt ga beginnen! Het zal waarschijnlijk wel even duur voor ik 'm bijgelezen heb en ik een abo kan geven, maar ik ga hem lezen!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    Dancing Is All I've Left

    When I was a little girl,
    I used to dance in front of the mirror.
    Closing my eyes,
    Imaging the crowd going crazy,
    Dancing like my life depends on it.

    Nowadays I can’t afford dance classes,
    But I’ll never give up dancing.
    Going to the club,
    Practising dance moves,
    Because dancing is all I’ve left


    Bij het meisje aangekomen, zie ik dat ze er niet goed aan toe is. Een schotwond in haar zij. Ik strek me naar haar toe, met de intentie om te kijken waar de kogel zit, maar ik krijg de kans niet. Ik hoor opnieuw dat er geschoten word, dit keer op mij.



    Het is een verhaal met streetdance, onbekende personen, drama, actie en romantiek


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:



    Dancing Is All I've Left

    When I was a little girl,
    I used to dance in front of the mirror.
    Closing my eyes,
    Imaging the crowd going crazy,
    Dancing like my life depends on it.

    Nowadays I can’t afford dance classes,
    But I’ll never give up dancing.
    Going to the club,
    Practising dance moves,
    Because dancing is all I’ve left


    (...)


    Het is een verhaal met streetdance, onbekende personen, drama, actie en romantiek


    Ik ben bang dat dit niet echt iets voor mij is... excusez-moi!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    What the hell were you thinking! ASSHOLE! onbekende personen
    Why me? Lord of the rings


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik wil er binnenkort eentje beginnen genaamd Mutants, ik zal even een klein stukje dat ik al geschreven heb hier posten:

    Mutants

    Er werden kinderen geboren met speciale krachten zij werden Mutanten genoemd. Maar omdat de mensen bang waren voor de krachten die ze hadden, hadden ze de Mutanten opgesloten in een speciaal extra bewaakte metalen gebouw. Na een paar jaar waren er 5 wetenschappers die het aandurfden om de Mutanten te onderwijzen, de militairen vonden dit handig omdat ze hun krachten konden gebruiken in de oorlog en stemde dus voor. Nog een jaar later hadden de wetenschappers en de militairen een gebouw gebouwd waar de Mutanten konden verblijven, oefenen en leren. Alleen Xiel een mutant die al meer dan 10 jaar lang vast had gezeten vertrouwde de mensen niet meer…

    Ik hoor een hard tikkend geluid, vast een bewaker die met een stok langs de tralies voor de deur ging. Ik sla mijn vleugels wat strakker om mij heen in de hoop dat de dikke vliezen het geluid dempen. Na een tijdje houd het getik op en hoor ik een sleutel in het slot van een van de twee deuren die naar mijn “kamer” lijd. Vanaf hier kon ik de twee mannen horen praten: ‘ Ik weet niet of het wel veilig is om hem ook mee te nemen.’ ‘Nou het zou niet leuk zijn dat we ze allemaal meenemen en er eentje achterlaten, is hij dan echt zo gevaarlijk?’ ‘Hij heeft in 1 jaar 5 van mijn beste mannen gedood en hij zit hier al iets van 10 jaar.’ ….. ‘We nemen hem toch.’ ‘Hoe zou je hem in hemels naam daar krijgen?’ ‘In een truck of zo, zou ik hem mogen zien?’ ‘Je mag niet bij hem naar binnen maar we hebben een soort van mirror gemaakt.’ Ik wist wat de mirror was het was een soort van ding in de muur waardoor er een soort van raam zichtbaar zou zijn, ik klap mijn vleugel iets open en staar naar het raam waar de twee mannen staan, een kale in een lapjas en de bewaker die elke dag mijn eten komt brengen.

    : en verder moet ik nog bedenken :) ik ga ook ooit een story maken over Eragon, een fanfic een vervolg maar ik moet eerst deel 4 hebben gelezen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je de Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil

    Misschien wil je deze lezen, ik ben er pas net aan begonnen:
    http://www.quizlet.nl/stories/73396/i-can-see-your-love-in-the-moonlight/

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 1:04 ]