• Ik heb geen honger en nu moet ik eten.
    Grrr

    Edit: Oke, oke. Humble heeft een punt, maar ze hebben het toch bestelt. (cat) En ze eten echt gore dingen, dus dan verdwijnt mijn eetlust toch vanzelf.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 18:29 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Oh no, first world problem!


    everything, in time

    Eten is goed, je hebt de vitamines nodig ook al heb je geen honger. Eet smakelijk :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dan eet je niet. Bij mij thuis is het, je eet en als je niet wilt eten krijg je niks:P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, bij mijn moeder is het gewoon je gaat eten tenzij ik ziek ben maar anders is ze bang dat ik anders duizelig word of dat ik een eet probleem krijg


    Physics is awesome

    ouders kunnen nou eenmaal zeiken ;D daarvoor zijn ze je ouders ;D


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Humble schreef:
    Oh no, first world problem!


    Eeh, wel als je altijd ruzie krijgt met je ouders om zulke kleine dingetjes. Nu heb ik het weer gedaan


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik leef met je mee. :W

    Yowic schreef:
    (...)

    Eeh, wel als je altijd ruzie krijgt met je ouders om zulke kleine dingetjes. Nu heb ik het weer gedaan


    Snap je ouders niet, als jij geen honger hebt kunnen ze je toch moeilijk dwingen?


    Physics is awesome

    mijn vader zei altijd als ik geen honger had en moest eten: 'je oma zei altijd dat ik dan maar moest eten voor de honger die nog gaat komen.'
    ik vind het een best wijze levensles:)

    Eyes schreef:
    (...)

    Snap je ouders niet, als jij geen honger hebt kunnen ze je toch moeilijk dwingen?


    Ja! Daarom. Ze gaan allemaal dingen eten waar ik al misselijk van word als ik eraan denk. En daarnaast: ik heb gewoon geen honger. En als nog moet ik eten.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Vind je het gek? Het is etenstijd en je ouders kunnen er echt niet altijd rekening mee houden of jij wel/geen honger hebt.:'D


    everything, in time

    Humble schreef:
    Vind je het gek? Het is etenstijd en je ouders kunnen er echt niet altijd rekening mee houden of jij wel/geen honger hebt.:'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Pollux schreef:
    Eten is goed, je hebt de vitamines nodig ook al heb je geen honger. Eet smakelijk :Y)


    comfort in c h a o s

    Humble schreef:
    Oh no, first world problem!


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Tsjaa.. (cat)


    “All those fairytales are full of shit.”