• Hoi,

    Ik vroeg mij eens af of jullie direct lid geworden zijn toen je quizlet kende,of heb je eerst zonder account quizlets ingevult?

    Ik heb een maand ofzo zonder account hier gezeten.
    x

    Ik heb ook eerst een tijdje geen account gehad. Maar toen heb ik er toch maar een aangemaakt, omdat ik hier vaak kwam :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb geen flauw idee meer x)


    ~

    Eerst maakte ik héél veel quzjs zonder account,, toen ik er oppeens aan dacht van er een aan te maken :p


    Groezrock was AWESOME! <3

    eerst maakte ik quizzen zonder accounet maar omdat ik niet ging opschrijven heb ik een account aangemaakt zodat ik kan zien waar ik gebleven was..


    A Noble was Born in Chaos

    eerst maakte ik quizzen zonder accounet maar omdat ik niet ging opschrijven heb ik een account aangemaakt zodat ik kan zien waar ik gebleven was..


    Alleen daarom? Ö


    XD

    eerst maakte ik ook quizen zonder account en later heb ik dan 1 aangemaakt äber dat was iets van 2 weken dat ik hier geen account had

    Ik weet het niet eens meer.


    -

    ik heb eerst zonder account quiz gemaakt
    (egt dom van me maar okay)
    en toen maakte ik er 1 aan


    <3

    mijn eerst ingevulde quiz op mijn account is deel 8 ergens van, dus na 7 quizzies ben ik lid geworden =']

    Ik heb eerst meer dan een halfjaar hier bezig geweest zonder acount.

    ik heb gelijk een account aangemaakt ^^


    Evil is what I am. Death is what I bring

    eerst zonder acount, maar toen ik steeds vaker kwam heb ik dr eentje gemaakt, ook omdat t hier zo'n gezellige boel is:P:P:P


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Ik heb zo is rondgekeken, en misschien 2 Quizjes ingevuld fsoo, en dan leek mij het wel een leuk idee om er zélf te ontworpe, dus ik ben dien dag zelf nog lid gewordn denk ik ^^


    007

    Ik Heb best lang zonder gezeten,, todat. ik een Srie aan het volgen was,, en steeds opnieuw moest kijk of er een nieuwe van was,, toen heb ik me maar aangemeld..


    Dunno ><

    Heb hier best lang zonder gezeten x]


    Mew <3