• Zoals velen verveel ik me nogal, dus maak ik covers op aanvraag ;D
    Er zijn wel een paar dingetjes die je moet invullen;

    Titel;
    Afbeeldingen;
    eventuele sfeer;
    eventuele beschrijving van je story;
    eventuele voorkeur voor lettertype;
    iets anders?;


    Een paar voorbeeldjes:




    In het weekend heb ik alle tijd, maar doordeweeks zal het wel wat langer duren voordat ik je cover af heb (:

    Gemaakt;
    Diapal
    Whovian
    Philyra
    Jalouis 1 & 2
    DracoWeasley
    Maitresse
    Winterwerp
    JustinWife
    Liamousine
    MissesStyles
    ONExCARROT
    DSalvatorex
    Assassin
    HarrysBum
    Phantasia
    McConaughey 1 & 2 & 3
    xHogwarts
    xMHoran 1 & 2
    Intan
    Rahjesh
    SkyFall
    Demi1309 1 & 2
    HarrysBum
    Reaping
    CarrotNiall
    NiallxNandos
    Candentium
    xMadebyme
    Dsalvatorex
    xBritta 1 & 2 & 3
    Fierte 1 & 2
    Prejudices
    Myrnaaaaa 1 & 2
    xcelebcrushx
    Bradfordd
    Pronks
    Mockingjays
    MissesStyles
    StarWarsGirl
    xEques 1 & 2 & 3
    DamonSBitch
    LoveLost
    Bleu
    Merope
    PereginTook

    Wachtlijst;
    Braxford
    LovelyLonely


    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 11:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OMG hij is echt heel mooi
    Dankjewel
    xx


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Geen dank! (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @HarrysBum


    Klik voor groter (:

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 19:43 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind hem echt gaaf.


    Your make-up is terrible

    Die van jou, bedoel je? ;D.
    Haha, dan ben ik blij dat je hem mooi vindt (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jaaaa.


    Your make-up is terrible

    Aragog schreef:
    @HarrysBum


    Klik voor groter (:


    Wow, ik vind hem echt heel erg mooi! Dankje, dankje, dankjewel!(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Geen dank! (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb een lang weekend atm, en verveel me ontzettend.
    Dus als er toevallig mensen zijn die een cover nodig hebben, maak ik ze maar al te graag :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ff een reactie, zodat ik een abo heb.


    Every living creature dies alone.

    ^^ heel toevallig wel eigenlijk. Ik ben bezig met een nieuwe RPG en daar heb ik een cover voor nodig, zelf ben ik helemaal niet zo handig met photoshop en al dat gedoe dus je komt heel gelegen <3333. Ik zal hier zo de gegevens neerzetten als je nog zin/tijd hebt

    Titel: Divine Campus
    Afbeeldingen: this one (oke < dat is waarschijnlijk al een cover maar het gaat mij om het gezicht die vogel en veren mogen van mij wel een beetje vervagen of uit het zicht of wat dan ook als het lukt. Als het niet lukt maakt niet uit want die afbeelding paste gewoon helemaal bij mijn idee!)

    Verder nog graag een foto van een normale campus zoals dit maar het mag ook een andere zijn als het er maar een beetje zonnig en luxe uitziet (als je een leuke foto van een campus met een kliekje studenten ervoor kunt vinden ben ik helemaal happy)

    En als laatste nog een grote witte veer (die mag naar de voorgrond wat mij betreft)
    sfeer: het mag een beetje mysterieus...
    beschrijving: het idee is een campus met daarop studenten onder de studenten mengen zich engelen en demonen die een onderlinge strijd uitvechten (en daar soms de mensen voor gebruiken). Vandaar dat ik een klein beetje tegenpolen goed en kwaad erin wil hebben maar niet te overdreven(voor mij waren die ogen dat dus mocht je het niet begrijpen :)). Engelen mogen geen band vormen met de studenten of zich laten verleiden door de demonen maarjah dat is the issue natuurlijk.
    lettertype: sierlijk (de titel mag duidelijk te zien zijn maar geen extreme kleuren die erg afsteken bij de cover zelf het mag wel een groot lettertype zijn)
    Iets anders: als je nog extra afbeeldingen hebt in het thema engel/demon (niet iets heel lelijks ofzo want ze nemen ook de gedaante van een mens aan anders kan je ze meteen herkennen) /studenten en heel misschien liefde maar dat mag er niet vanaf druipen dan is het wel leuk als je die er in wilt verwerken als dat niet te vol wordt.

    Nog wat anders: Hopelijk is het een beetje duidelijk en niet te vaag & hopelijk kun je er wat mee. Succes, ik ben benieuwd en alvast bedankt

    Titel; Living the good life

    Afbeeldingen; De achtergrond - Deze van Zac Efron / Of deze - Het meisje.

    Eventuele sfeer; Verliefdheid, rijkdom, luxe.

    Eventuele beschrijving van je story; -

    Eventuele voorkeur voor lettertype; BASE 05

    Iets anders?; Geen usernames of namen op de cover.

    @Phantasia;


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @McConaughey;

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 23:02 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''