• Zoals velen verveel ik me nogal, dus maak ik covers op aanvraag ;D
    Er zijn wel een paar dingetjes die je moet invullen;

    Titel;
    Afbeeldingen;
    eventuele sfeer;
    eventuele beschrijving van je story;
    eventuele voorkeur voor lettertype;
    iets anders?;


    Een paar voorbeeldjes:




    In het weekend heb ik alle tijd, maar doordeweeks zal het wel wat langer duren voordat ik je cover af heb (:

    Gemaakt;
    Diapal
    Whovian
    Philyra
    Jalouis 1 & 2
    DracoWeasley
    Maitresse
    Winterwerp
    JustinWife
    Liamousine
    MissesStyles
    ONExCARROT
    DSalvatorex
    Assassin
    HarrysBum
    Phantasia
    McConaughey 1 & 2 & 3
    xHogwarts
    xMHoran 1 & 2
    Intan
    Rahjesh
    SkyFall
    Demi1309 1 & 2
    HarrysBum
    Reaping
    CarrotNiall
    NiallxNandos
    Candentium
    xMadebyme
    Dsalvatorex
    xBritta 1 & 2 & 3
    Fierte 1 & 2
    Prejudices
    Myrnaaaaa 1 & 2
    xcelebcrushx
    Bradfordd
    Pronks
    Mockingjays
    MissesStyles
    StarWarsGirl
    xEques 1 & 2 & 3
    DamonSBitch
    LoveLost
    Bleu
    Merope
    PereginTook

    Wachtlijst;
    Braxford
    LovelyLonely


    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 11:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Oké, deze was verdomd moeilijk door de hoeveelheid plaatjes.



    maar wel heel mooi
    maar wat heb jij met die vaag erover?;)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    (...)

    maar wel heel mooi
    maar wat heb jij met die vaag erover?;)

    Je moet gewoon bij google afbeeldingen intypen 'texture'.
    Bijvoorbeeld:
    'Summer texture.' oid, het ligt er aan wat voor 'sfeer' je er overheen wilt. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Titel: A vegetarian vampire at Hogwarts
    Afbeeldingen; Ik kan niet kiezen tussemn deze drie, Kan jij voor me kiezen(A): Deze, deze of deze.
    verder wil ik deze er ook graag in verwerkt: het liefste wel[1]Het liefste wel[2], HOEFT NIET PERSE MAAR MAG WEL[1],HOEFT NIET PERSE MAAR MAG WEL[2]
    kan je er misschien, ook het Cullen logo en het Zweinstein logo inverwerken?
    eventuele sfeer; Magisch en een beetje mysterieus
    eventuele beschrijving van je story; Lucy is een meisje van 17 die de achternaam Cullen draagt. Met haar broers, zussen, pleegouders, en haar beste vriendin Bella Swan, is Lucy gelukkig, en blij met haar leven. Ook al is ze dan een vampier. Alleen… Ze voelt zich niet als de andere. Ze weet dat ze speciaal is! En dan…Alice krijgt een raar beeld: Er is bezoek onderweg! Door dat bezoek Lucy krijgt haar gelijk. Ze is inderdaad anders dan andere vampiers. Maar of ze daar nou zo blij mee mag zijn…
    Maar ondertussen gaan de kids van Harry en Ginny ook naar school. James weet zeker dat die ene klote jaar krijgt: hij is blijven zitten. Albus krijgt grote problemen. En Lily is totaal in de war.

    eventuele voorkeur voor lettertype; Kijk maar wat er bij past :)
    iets anders?; Cullen logo en Zweinstein loge(A)En het roodharige meisje is het belangrijkste.(Van de gene waar uit ik niet kan kiezen)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 14:55 ]


    save the bees

    nou ik ben op dit moment bezig met een verhaal en de cover die ik gemaakt heb is vrij basic aangezien ik totaal niet met al die programma's uit de voeten kan dus eens kijken of ik er wat uit kan halen


    Titel: The old gym (dit is een locatie in het verhaal waarom dit de titel is komt later nog wel naar voren maar waar het om gaat is dat het lettertype bij de locatie past. The old gym is een oude gymzaal die al jaren niet meer wordt gebruikt. Het pand is nu in gebruik genomen door een groep jongeren die er regelmatig feesten vieren en de kamers boven de gymzaal verhuren. Denk je maar iets in van een studentenhuis, Bovendien wil ik de titel graag wit hebben )
    Afbeeldingen: deze wil ik er sowieso duidelijk in hebben.
    Daarbij wil ik graag nog een foto van twee handen in elkaar gehaakt/verstrengeld zoals deze maar dan alleen de contouren en dus niet de achtergrond en de handen mogen niet overheersen hier nog wat foto's die eventueel voldoen je mag ook zelf kijken als je iets anders weet (ook heel leuk en dit kan ook. Voor allen geldt dat de achtergrond liever weg is of niet te veel aandacht opeist en dat de handen niet de cover overheersen.)
    beschrijving: Noor is een meisje dat alles voor het grijpen heeft maar wat als daar plots verandering in komt. Wat als ze haar luxe leventje moet inruilen voor een onzeker bestaan. Dan doet ze rare dingen, Noor ziet geen uitweg meer en er blijft er nog maar een mogelijkheid over. The old gym. Dat betekent echter dat ze onder een dak moet wonen met Lucas, de uitvinder van the old gym. Lucas en Noor minachten elkaar vanaf het allereerste moment dat ze elkaar hebben leren kennen en het feit dat ze constant op elkaars lip zitten maakt dat er op het eerste gezicht niet veel beter op.
    Sfeer: er mag iets van street style, grunge enz. in verwerkt worden door middel van accenten.
    Eventuele andere voorkeuren: Het verhaal is op het begin gebaseerd op de verschillen en haat tussen Lucas en Noor. Ik weet niet of je dat erin kunt verwerken door middel van een scheurtje in de afbeelding of hoe dan ook. + Mijn username hoeft er niet op want ik wil dit verhaal nog op een andere site zetten waar ik weer een andere username heb

    Zoals je ziet heb ik al een redelijk beeld in m'n hoofd maar ik snap heel goed dat het misschien een beetje veeleisend is daar moet je niet van schrikken ik heb het gewoon voor mijn idee zo ver mogelijk uitgediept maar ik laat je verder vrij in het maken dus verras me maar. Ik denk dat ik dit ook nog ergens anders vraag en dan kijk ik gewoon wat eruit komt en wat ik het leukst vind


    ~ Yesterday I died, tomorrow's bleeding. Fall into your sunlight

    Bleu schreef:
    Titel: A vegetarian vampire at Hogwarts
    Afbeeldingen; Ik kan niet kiezen tussemn deze drie, Kan jij voor me kiezen(A): Deze, deze of deze.
    verder wil ik deze er ook graag in verwerkt: het liefste wel[1]Het liefste wel[2], HOEFT NIET PERSE MAAR MAG WEL[1],HOEFT NIET PERSE MAAR MAG WEL[2]
    kan je er misschien, ook het Cullen logo en het Zweinstein logo inverwerken?
    eventuele sfeer; Magisch en een beetje mysterieus
    eventuele beschrijving van je story; Lucy is een meisje van 17 die de achternaam Cullen draagt. Met haar broers, zussen, pleegouders, en haar beste vriendin Bella Swan, is Lucy gelukkig, en blij met haar leven. Ook al is ze dan een vampier. Alleen… Ze voelt zich niet als de andere. Ze weet dat ze speciaal is! En dan…Alice krijgt een raar beeld: Er is bezoek onderweg! Door dat bezoek Lucy krijgt haar gelijk. Ze is inderdaad anders dan andere vampiers. Maar of ze daar nou zo blij mee mag zijn…
    Maar ondertussen gaan de kids van Harry en Ginny ook naar school. James weet zeker dat die ene klote jaar krijgt: hij is blijven zitten. Albus krijgt grote problemen. En Lily is totaal in de war.

    eventuele voorkeur voor lettertype; Kijk maar wat er bij past :)
    iets anders?; Cullen logo en Zweinstein loge(A)En het roodharige meisje is het belangrijkste.(Van de gene waar uit ik niet kan kiezen)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    @Merope;


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Titel: Polyvore sets
    Andere tekst*:Klein in het onderhoekje Made By Laquisha
    Afbeeldingen:http://www.polyvore.com/rpg_ziekenhuis_outfit/set?id=50597888&.locale=nlhttp://www.polyvore.com/random_outfit/set?id=50574764&.locale=nl


    Korte beschrijving van je story*:/
    Sfeer*:zoals de 3e
    Andere eisen:/

    @LovelyLonely,
    Eh, ik kan die outfits niet in zijn geheel kopiëren..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    PeregrinTook schreef:
    daar ben ik weer eens!

    Mag ik een cover van...:
    Simon Le Bon

    Roger Taylor -sorry er zijn niet zo veel mooie plaatjes van hem, de Roger Taylor die ik bedoel kennen ze nauwelijks op google :(

    Andy Taylor

    Nick Rhodes

    http://www.ankegroener.de/anke1/Bilder/john_taylor.jpg]John Taylor!
    -hij is vandaag jarig..-
    Sfeer een beetje jaren 80 en beetje donker...
    Titel: Ordinary World.



    voor 1 cover trouwens xd
    Dankjeee:D

    Je plaatjes variëren van gekleurt naar zwart-wit, wil je alles compleet zwart-wit of alles door elkaar? x'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Compleet zwart wit ajb ;-)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    PeregrinTook schreef:
    Compleet zwart wit ajb ;-)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    thank you! Dankje dankje :'D


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    PeregrinTook schreef:
    thank you! Dankje dankje :'D

    Hehehe, geen dank! <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lijst is bijgewerkt, in de wachtlijst staan mensen waarvan ik nog informatie nodig heb.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Boem. :3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''