• Hey mensjes,

    Altijd als ik op tv/computer etc. een tornado zie of een storm waar het donker is word ik een beetje bang, krijg ik het koud en zo. Weet niet waarom, ik snap ook wel dat die hier niet komen, maar het blijft gewoon.
    Ben ik de enige of zijn er meer mensen die dat hebben/ begrijpen?

    Randomness :3

    Sinds ik op Pukkelpop was (een festival waar een grote storm was, veel slachtoffers etc.) ben ik er ook erg bang voor. Dus ja, ik snap wel wat je bedoelt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nee sorry, heb ik geen last van.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Yes, yes you are. ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Yes, yes you are. ^^


    Nope, een vriendin van me heeft 't ook. (bloos)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Het komt niet door Pukkelpop of dat het bekenden van me is gebeurd [dat is trouwens ook niet gebeurd], maar gewoon, ik krijg er een onbehaaglijk [eigenlijk vind ik dat best een kutwoord :"D] gevoel van.
    Ik was net ook Suite Life On Deck op mijn laptop aan het kijken, de aflevering "Twister" en daar was ook een tornado, en toen kreeg ik ook zo'n gevoel. D:

    ElfenLied schreef:
    (...)

    Nope, een vriendin van me heeft 't ook. (bloos)


    No, no you aren't.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    No, no you aren't.


    LOL.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Neen je bent niet de enige op deze wereld. Ofcourse not...

    Maar ik heb er alvast geen last van.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Uneventful schreef:
    (...)

    No, no you aren't.

    :?

    Ehh, soms. Alleen bij hele erge, lees: 2012, etc.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    2012, dat doet me helemaal niets.
    Als het gebeurt, gebeurt het. Dus, why bother? Just live life ^^

    Philyra schreef:
    Sinds ik op Pukkelpop was (een festival waar een grote storm was, veel slachtoffers etc.) ben ik er ook erg bang voor. Dus ja, ik snap wel wat je bedoelt.


    Same here.. :(


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Narwhals schreef:
    Nee sorry, heb ik geen last van.


    Maar ik snap het wel, misschien heb je iets mee gemaakt wat je dar aan doet denken;?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik hou van storm
    Ik ging boodschappen doen vanavond en het regende heel hard en ik heb toch een omweg gemaakt omdat ik het heerlijk vind
    Vooral als ik me , zoals vandaag behoorlijk het geval is, kut voel of verdrietig of boos.
    Heerlijk vind ik het dan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Van de zeven miljard mensen zullen er vast wel meer mensen zijn die onweer eng vinden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."