• Hello. (: Ik ben dus nu zelf covers aan het maken, maar ik wil beter worden... Dus ik vroeg me af of jullie tips hebben voor mij? Dit is mijn meest recente cover:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik moet zeggen dat ik hem erg mooi vind :'D Je laat de plaatjes mooi in elkaar overlopen, alleen had je misschien de opacity van het linker plaatje kunnen verminderen want dan is de tekst beter leesbaar. (Ik zeg maar wat hoor^^) :) Anyway, I like it.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 15:40 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Weet je, als je wil mag je wel een cover voor me maken ^^ ik vind die van jou écht goed gelukt!
    Maar zou je het dan erg vinden dat ik ook ergens anders ga vragen voor covers? Ik pik er meestal gewoon de mooiste uit.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Philyra schreef:
    Weet je, als je wil mag je wel een cover voor me maken ^^ ik vind die van jou écht goed gelukt!
    Maar zou je het dan erg vinden dat ik ook ergens anders ga vragen voor covers? Ik pik er meestal gewoon de mooiste uit.


    Thanks! Ik wil best een cover voor je maken en je mag 'm ook wel bij een ander ook aanvragen. (: Ik vind 't toch leuk om te doen. Heb je eisen voor je cover?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    (...)

    Thanks! Ik wil best een cover voor je maken en je mag 'm ook wel bij een ander ook aanvragen. (: Ik vind 't toch leuk om te doen. Heb je eisen voor je cover?


    Ik zal je de verhaallijn doorsturen ^^ nu ben ik echt benieuwd wat je er van gaat maken!

    Hier is de link :

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=127141

    Ik ben niet zo goed in foto's zoeken dus dat laat ik geheel aan jou over (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind dat je 't erg netjes hebt gedaan (:
    Maar misschien moet je de kleuren wel wat beter op elkaar afstellen..
    Still, I like it ^^


    ~ KONNICHIWA.