Ik zit al een tijdje met een idee in mijn hoofd voor een nieuwe story (: zoiets :
Op een koude decembernacht wordt Mélanie Scheepers op gruwelijke wijze vermoordt. Maar omdat niemand enig vermoeden heeft van wie de moordenaar zou kunnen zijn, vindt haar ziel geen rust en dwaalt haar geest rond op de plek waar ze vermoord werd. Ze probeert haar vader -de enige man die nog in haar gelooft- aanwijzingen te geven van wie het zou kunnen zijn. Maar dan ziet Mélanie dat de moordenaar weer wil toeslaan, dit keer bij iemand die haar nauw aan het hart ligt. Ze doet er alles aan om hem te stoppen en zo ook helemaal vrij te zijn...
Ik hoorde zijn snelle voetstappen en zijn haastige ademhaling, niet ver van me vandaan. Mijn hart bonkte wild tegen mijn borstkast en ik wist dat het niet lang meer zou duren voor hij me in zou halen. Eén verkeerde stap, één trapje verkeerd ingeschat en ik val kermend op de grond.
'Niet doen,' hijg ik, als ik hem dichterbij hoor komen. 'Laat me gaan, ik smeek het je.' De man glimlachte om mijn tevergeefse smeekbede en ging recht voor me staan.
'Het is te laat meisje, geef het op.' gromde hij. 'Het is te laat.'
wat ik van jullie wil weten:
Do/don't?
origineel hier op Q?
mogelijke titels?
[ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 14:27 ]
“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien