• Ik heb al wat rondgekeken bij de stories, maar ik kan geen horror-verhalen vinden. :(
    Dus als iemand er eentje weet, wil je dan hier de link posten?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Uneventful schreef:
    (...)

    Vreemd om het dan onbekende personen te noemen als je een beeld van bekende personen in je gedachten hebt. Dan is het net zo goed een fanfic.(cat)


    Het zijn zelfbedachte personen met het uiterlijk van bekende personen. Ik gebruik ze zelf altijd omdat je dan een beter beeld hebt van het uiterlijk van die persoon, meer beeldmateriaal en je kan makkelijker trailers maken. (:


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Traesh schreef:
    (...)

    Het zijn zelfbedachte personen met het uiterlijk van bekende personen. Ik gebruik ze zelf altijd omdat je dan een beter beeld hebt van het uiterlijk van die persoon, meer beeldmateriaal en je kan makkelijker trailers maken. (:


    Als je het beeld hebt van een bekende persoon tijdens het lezen van een verhaal is dat net hetzelfde illustratie dat een fanfiction creëert. Natuurlijk is het zo dat je de trailer makkelijker kan maken, maar maak dan net zo goed een fanfic of gebruik helemaal geen rollen bij onbekende personen. That's my point.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 20:51 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    één van mijn story's,
    ~Darkness A Rope And Duct Tape~
    http://www.quizlet.nl/stories/76895/darkness--a-rope-and-duct-tape/ :

    'In a dark room, my hands tied with rope and my mouth sealed with duct tape ..'

    'What do they want from me? I don't care, because I'm not gone stay here to find out'

    'I lost my memory and the only thing I can remember is a phone number .. but I don't know from who ..'


    Written Dutch
    English Names


    Don't be like the rest of them, darling

    Binnenkort komt mijn nieuwe story 'The sound of silence' ^^
    kijk maar of het je iets lijkt: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=127141


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Klik.
    Het bevat One Direction, maar daar draait het niet echt om. Als je de namen verandert heb je een gewone Onbekende-Personenstory, aangezien One Direction niet echt bestaat.

    Ik vind het zelf echt een spannende story!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein