• I love you all so much
    And I will always do, with my whole heart <3

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 22:22 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Letters schreef:
    (...)


    oh lord.
    Inderdaad, oh lord :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Letters schreef:
    (...)

    hihi. ehr officieel sinds de 13e c:


    OOEH net voor valentijnsdag! ;DDD
    Hoe romantisch! (:


    every little thing is gonna be alright.

    PayneCake schreef:
    OH TROUWENS SANNE!
    Ik had mam gevraagd ea!
    Maar ik mag niet op maandag, maar wel op een andere dag... wat daar de logica van is weet ik ook niet.. >.<
    alleen dan ben jij bij Lianne... Maaar mijn kaartje is nog tot 30 maart geldig! ;DD
    NOUU ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Tumble schreef:
    OKAY ROBIN. DIT KAN HEEL CHEESY WORDEN OF GEWOON DIK AWKWARD WANT IK BEN NU EENMAAL ÉÉN BLOK AWKWARDNESS.
    Maar echt vanaf het begin? Want dat weet ik gewoon niet eens meer. Okay in eigenlijk maar een jaar is Hester dus heel veel voor me gaan betekenen. Nouja, half jaar geleden was het zo dat ik me gewoon aangetrokken voelde door haar. Oke, dit klinkt dom, maar jij wou het weten :') maar ik drukte dat gewoon weg enzo. Maaaar van het één kwam het ander en Hester ging kleffer doen, hahah. En toen begon ik steeds meer voor haar te voelen okay. En een maand geleden ofzo? hadden we eindelijk aan elkaar toe gegeven dat we elkaar leuk vonden, maar toen was er verder niets zeg maar. En heel stiekem ben ik een stalker en had ik door dat Ro oa Hester zat te dwingen om me te vragen, maar dat ze niet durfde en toen wilde ik het doen, maar ik durfde ook niet goed. En toen ging een vriendin me dwingen de hele dag. -oke ik wilde het niet via sms/msn doen, maar ik durfde niet face to face, dus ik had een briefje- om dat briefje te geven, en dat was ik ook van plan, maar ik durfde maar steeds niet. En toen heeft die vriendin hem uiteindelijk gegeven :')
    WAT WIL JE NOG MEER WETEN? HAHAHAH


    hihi. :Y)
    En dat briefje heb ik nog steeds. En die houd ik ook mooi.
    (krul)


    Remember when...

    Hahaha, Marrit, ik krijg die gigantische glimlach niet van mijn gezicht. Het is zo schattig ;D

    Narry schreef:
    (...)
    Nee ): Maar bij welke bond zitten jullie? Of misschien weet je dat niet... Maar dat maakt niet uit, ik ga wel gewoon vragen welke Taekwondo school.


    Nee, dat weet ik niet. x'D
    Maar ik denk het wel, yeshyesh <3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Letters schreef:
    wat een enthousiasme trouwens, ik was echt als de dood dat jullie zouden gaan haten ahhaha. ;x
    ja ik ook, my god :x


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tumble schreef:
    OKAY ROBIN. DIT KAN HEEL CHEESY WORDEN OF GEWOON DIK AWKWARD WANT IK BEN NU EENMAAL ÉÉN BLOK AWKWARDNESS.
    Maar echt vanaf het begin? Want dat weet ik gewoon niet eens meer. Okay in eigenlijk maar een jaar is Hester dus heel veel voor me gaan betekenen. Nouja, half jaar geleden was het zo dat ik me gewoon aangetrokken voelde door haar. Oke, dit klinkt dom, maar jij wou het weten :') maar ik drukte dat gewoon weg enzo. Maaaar van het één kwam het ander en Hester ging kleffer doen, hahah. En toen begon ik steeds meer voor haar te voelen okay. En een maand geleden ofzo? hadden we eindelijk aan elkaar toe gegeven dat we elkaar leuk vonden, maar toen was er verder niets zeg maar. En heel stiekem ben ik een stalker en had ik door dat Ro oa Hester zat te dwingen om me te vragen, maar dat ze niet durfde en toen wilde ik het doen, maar ik durfde ook niet goed. En toen ging een vriendin me dwingen de hele dag. -oke ik wilde het niet via sms/msn doen, maar ik durfde niet face to face, dus ik had een briefje- om dat briefje te geven, en dat was ik ook van plan, maar ik durfde maar steeds niet. En toen heeft die vriendin hem uiteindelijk gegeven :')
    WAT WIL JE NOG MEER WETEN? HAHAHAH



    DAT IS ZOO SCHATTIG
    HOE REAGEERDE HESTER? XD HEB JE GEZIEN TOEN ZE HET LAS?

    LOL HESTER? ANTWOORD ZELF MAAR HAHA


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    oh marrit het is maar goed dat je mn face niet zag toen ik dat briefje kreeg. AHAHAAHAHAH.


    Remember when...

    Ik zou jullie echt niet kunnen haten hoor <3333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    oww en gaan julie het aan je ouders vertellen?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    OMG MARRIT, aaaaahw! <3333
    Wat schattig!!! ((:


    every little thing is gonna be alright.

    youngforever schreef:
    (...)


    DAT IS ZOO SCHATTIG
    HOE REAGEERDE HESTER? XD HEB JE GEZIEN TOEN ZE HET LAS?

    LOL HESTER? ANTWOORD ZELF MAAR HAHA


    Hahah ik zat in het forum met die vriendin en toen kreeg ik dat briefje en opende het en toen zat ik als een awkward turtle vet te glimlachen in het forum. I regret nothing.


    Remember when...

    MARRIT, YOU CUTIEPIE.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Never dat ik jullie zou haten. Like seriously dat zou dan nergens op slaan.


    What's so bad about being different?