youngforever schreef:
(...)
euhm... ja hetzelfde als wat marrit beetje heeft vertelt maar dan vanag jou kant?
en gaan jullie het aan je ouders vertellen?
nou ehr.
I dunno, ik en marrit zijn eigenlijk nog niet eens een jaar bevriend. Terwijl we al een paar jaar in de klas zitten bij elkaar.
oke ik was eerst toch een outsider, dus niemand die met me om wou gaan. :')
En i dunno. We werden steeds closer en echt goede vrienden en toen afgelopen zomer realiseerde ik me dat ik meer voelde. Tjah. bam. Ik had me nog zo voor genomen niet te gaan vallen voor iemand waarvan ik wist dat diegene straight was. En aan de ene kant wou ik het gevoel weg duwen en vergeten, maar ik kon het niet.
En ehr, we werden steeds closer enzo.
En dan krijg je het zelfde als dat deel van marrit. van een maand geleden. Tjah.
dus toen durfde ik het niet enen toen wou ik eindelijk een briefje gaan schrijven, had ik me voor genomen zondag. Wat krijg ik maandag? hihi.
Dus ja.
en over mijn ouders, I dunno. Ze zijn er heel makkelijk in, dat weet ik. Want ik kreeg laatst al een preek van: 'Ja ik vind dat iemand gewoon op iemand van het zelfde geslacht mag vallen en dat het raar was dat die mensen er wel helemaal voor uit moesten komen, maar je dan eigenlijk ook zou moeten zeggen hey ik ben hetero.' tjah.
Remember when...