• Jep na anderhalve week in de rotzooi en troep te hebben gezeten en tussen dozen, kasten en weet ik veel wel niet wat allemaal te hebben geslapen is mijn nieuwe kamer eindelijk af! (nerd)



    Alles is zowat nieuw, behalve de versterker en de radio en het is precies zoals ik het al heel lang wou! :9~

    Hoe is jullie kamer?
    (A)


    dream, dare, fly!

    Pericles schreef:
    I love your room! Maar mijn kamer is nogal... roze. Hij stamt nog uit de tijd toen ik 8 jaar was en aangezien ik over twee jaar toch het huis uit ga, wordt hij niet meer veranderd.


    Haha mijn vorige kamer was roze met zwart, maar ook echt super veel roze! ;3


    dream, dare, fly!

    Volgens mij hebben we hetzelfde bed. (cat)
    Of nouja, mijn bed ziet er ongeveer ook zo uit.

    Mijn kamer is heel meisjesachtig, en licht.
    Als in witte vloer, wit kastje, 3wittemuren+1lichtroze.
    Van die lieve lampjes, en hebbedingetjes enzo..
    Een huge schilderij van Londen die ik heel graag hebben wou ;x
    haha. Het enige wat niet echt in mijn kamer past, in de hamsterkooi, maar so be it. Beter dat, dan dat Cassie vrij rond door mijn kamer aan het huppelen is ;o


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    BradfordBoi schreef:
    (...)

    Hier kan je hem bestellen ^^


    Whaha, dankje! Ik ga nu smeken of ik die mag. :Y)
    Dan ga ik jou nadoen (oké, waarschijnlijk hebben meer mensen die, maar nu pik ik het idee van jou)

    =D

    Still: jealous of your room. Mijn is felgroen met voorderest alle kleuren van de regenboog. x]


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Nurgle schreef:
    Mijn kamer is een bende, maar Dit is echt zoooo cool!! Ik ben echt jaloers op jou kamer!


    effort never betrays you

    Pollux schreef:
    Ziet er leuk uit!
    Mijn kamer is, ehm, rommelig :')


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Oh mijn kamer is onlangs ook gerenoveerd geweest, eerst waren alle muren roze en paars, nu zijn ze flashyblauw en grijs :').
    Mijn kamer is echt gigantisch eigenlijk, vroeger waren dat twee kamer, maar de muur is er gewoon tussenuit gehaald en dus heb ik een heeeele grote kamer voor mij alleen. :D
    Ik heb ook m'n eigen tv, bureau en zetel dus ik ben tevreden :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik moet jouw beddekovertrek :9~.
    En mijn kamer ziet eruit alsof er een bom is ontploft. Ik heb het opruimen ook al een beetje opgegeven, kom maar niet door die zooi heen.


    I am an idiot, I move.

    Mijn kamer is groot,met veel licht, veel kasten en redelijk netjes!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik vind vooral jouw dekbedovertrek leuk (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb een roze/paarse kamer met witte meubels, nu ben ik bezig om mijn kledingkast te versieren terwijl mijn bureaukast uit elkaar valt.


    Firm believer of all that is magic

    Ik ga mijn kamer ook een metamorfose geven. (wbw) En jouw kamer is zooo awesome! c:

    Ik slaap in een inloopbezemkast, telt dat ook? ;D


    Signature:

    Nice!
    Mijn kamer is ook laatst vernieuwd
    nu heb ik 3 lichtblauwe muren en een muur met lichtblauw vogeltjes behang
    En witte meubels, waarvan sommige zou geverd dat het lijkt of ze heel oud zijn, een antieke twijfelaar, een witte laminaat vloer en een kaptafel.
    En ik ben nu begonnen met vogelhuisjes sparen dus die zie je ook in mijn kamer!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh, super mooi!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn kamer is wel oké. Dankzij mijn moeder blijft het er netjes. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"