• Ik zoek zoals iedereen ook naar stories om te lezen.
    Ik lees alleen One Direction en The Vampire Diaries. Uiteraard ABN geschreven en het liefst al een aantal hoofdstukken en een verhaal waar regelmatig aan geschreven word. (:


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik heb wel een verhaal, maar daar activeer ik nog niks voor omdat ik eerst nog vooruit schrijf. Dus het zal een beetje unfair zijn als ik hem neerzet, aangezien hij niet aan je eisen voldoet.
    Maar aangezien ik nog 1D fanfictions zoek, plaats ik even een reactie zodat hij óók in mijn topics staat, x

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 15:49 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    MusicSounds schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/76934/we-were-something-something-people-called-larry/

    http://www.quizlet.nl/stories/76816/quothi-my-name-isquot-quoti-know-who-you-arequot--one-direction/




    I hope you like one ;) <3


    Het eerste verhaal is nog maar juist gestart maar het tweede heeft al enkelevhfjes.


    you're a victim of your own mind.

    Life is hard, but there are also good times - One Direction

    En Just thought you were the one - Niall James Horan
    maar deze begint pas 1 Maart en er gaat veel aangeschreven worden

    x


    Take a breath & let the rest come easy

    Morning dew • One Direction.

    "With freedom, books, flowers and the moon. Who wouldn't be happy?' • Oscar Wilde.



    I thought I saw a girl, brought to life. She was warm, she came around like she was dignified. She showed me how it was to cry, you couldn't be that girl I adore. Because, you don't seem to know... seem to care what your heart is for.
    My illusion never changed into something real, and this night I'm wide awake and I see the perfect sky is torn. And you're a little late, can't save me for something you did.
    I'm already torn.



    "Why are you unhappy?" "Because I'm unhappy."
    "You're wishing that you had never met me, don't you?"
    "I like being alone. At least I convince myself that I'm better off that way."
    "You call me stupid? I fake a smile everyday, and you believe in it.



    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Let's Take a break


    Danmarks Dynamite.

    Fear Of The Dark - One Direction

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 23:15 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het plaatje is aanklikbaar!:

    You thought they were sweet boys?
    Sweet boys, ma ass.


    When you get kidnapped to fulfill their needs.
    Soms 16+, wordt aangegeven.
    Lezen op eigen risico.
    Written by Agron.


    Feel So Close - Louis W. Tomlinson


    hehe ^^ :DD

    x


    Fulltime Directioner

    KLIK, 1D verhaal :$


    Fashion is a girl's best friend.

    Endless Love || Liam Payne [14+]


    - Don't settle for the one you can live with, wait for the one you can't live without.


    • Met One Direction
    • Nederlands geschreven
    • Nederlands 'gesproken'
    • Gestart op 21 maart 2012
    • Geschreven door xPayne


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Lost Love | Vampire Diaries.


    Avery Rose Cherwood woont al haar hele leven in Mystic Falls, tot dat ze vijf jaar geleden Elijah leerde kennen en haar treurige leven weer een beetje vrolijker werd.
    Avery was eindelijk gelukkig, ze leek in een sprookje te leven, maar Elijah's grootste geheim kreeg ze nooit te horen.
    Twee weken later komt Avery erachter dat ze zwanger is en als ze het Elijah wilt vertellen is hij plots verdwenen.

    Negen maanden later loopt ze langs het Salvatore huis als ze plots hevige weeën krijgt en haar bewustzijn kwijt raakt.
    Als Avery wakker wordt ligt ze in een hemels groot bed, haar nette jurkje onder het bloed, en in de hoek van de kamer een jongen met donker haar en een huilende baby in zijn armen.
    Avery komt achter de waarheid van Mystic Falls, wat er in 1864 gebeurd is, en de duistere schaduw van Mystic Falls vol kwaad.
    De jongen die haar baby in zijn armen had leek Avery weer op te vrolijken, tot dat de "Original" familie terug keert naar Mystic Falls en dus moet kiezen.


    Normal girl at day, Catwoman at night.


    When music speaks


    Aurelie Caiv is naast de onhandige - vrij dromerige Aurelie ook "Blue", de youtubesensatie die sinds kort door de wereld treed met aan haar zijde haar agent Ivo. Ze mixt haar normale, onbekende bestaan samen met Blue. Hoe kun je twee personen zijn zonder dat iemand dat ontdekt? Als liefde haar dwingt te kiezen tussen muziek en de jongen waarvan ze houd lijkt haar wereld in niets op de droom die ze ooit voor ogen had.

    # Starts on; 31 - 03 - 2012
    ## Soundtrack
    ### Written and spoken in Dutch
    #### Made by Material

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:12 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I'm a survivor - Louis Tomlinson
    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.

The lost princess


We are all exploirers trying to find ourselves.



Korte uitleg van het verhaal:
Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


Keep your head up, keep your heart strong