• Dit moet er ff uit.
    ik heb een theorie, wat ook onzin is, maar ik vind m toch op de een of andere manier waar.
    Ik ben in mijn leven natuurlijk al een aantal keren goed verliefd geweest.
    Even een paar voorbeelden:
    1. op mijn nu ex, die, toen ik verliefd op m werd, een vriendin had.
    2. een ontzettend knappe, leuke, lieve, best wel erg alternatieve jongen, die ook een vriendin bleek te hebben.
    3. een jongen bij mij in de jaarlaag die nogal gothic is, maar ontzettend lief en zo (noem hem ff R) en ik zag hem vandaag in de mediatheek zitten, dus gingen mijn vriendin (die weet dat ik m leuk vind)(ik noem haar ff L) en ik ook leren in de media (wij moesten nog pw inhalen) en toen gingen bij hem aan de tafel zitten en raakten we aan de praat. Toen kwam ik erachter dat hij een vriendin heeft.
    En nu voel ik me ***, want ik was juist steeds verliefder op m aan t worden en toen bedacht ik me ineens iets.
    Ik ben op zich vaak verliefd geweest, maar steeds als ik echt heel veel voor diegene begon te voelen, bleek hij een vriendin te hebben.
    (dit is vaker dan 3 keer voorgekomen)
    Dus, theorie: Alle jongens waar ik ECHT verliefd op wordt, blijken een vriendin te hebben.
    Heel onzinnig en totaal niet waar waarschijnlijk, maar zo voelt het nu.

    THNXX FOR READING!!!


    you make everything seem so possible <3

    Ja de jongen waar ik verliefd op ben heeft ook een vriendin. Scheelt dat ik dat zelf ben :3


    -

    Shogun schreef:
    (...)
    Nou, als je de gemiddelde geestelijke leeftijd van kerels meerekent, heb ik liever een kerel van 22 dan van 16 :'].


    Nee, ik heb ontdekt dat ze van hun 16 tot hun 25ste geestelijk amper ouder worden.


    Your make-up is terrible

    wees maar blij dat je single bent hoor
    ik heb wel een vriendje maar soms baal ik wel dat ik niet gewoon met een jongen kan dansen als ik uitga :') straks ben ik een keer dronken en zoen per ongeluk met een andere jongen. ik hou ontzettend veel van mijn vriendje en wil hem echt niet meer kwijt, maar soms wou ik dat dit serieuze gedoe wat later was gekomen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    xGuitarHerox schreef:
    wees maar blij dat je single bent hoor
    ik heb wel een vriendje maar soms baal ik wel dat ik niet gewoon met een jongen kan dansen als ik uitga :') straks ben ik een keer dronken en zoen per ongeluk met een andere jongen. ik hou ontzettend veel van mijn vriendje en wil hem echt niet meer kwijt, maar soms wou ik dat dit serieuze gedoe wat later was gekomen

    Wordt dan gewoon niet dronken? (cat) Het is maar een idee hoor.


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Alsof jongere jongens erg zijn. Het is niet anders dan oudere jongens hoor.
    En dat probleem heb ik nooit, ik krijg altijd wat ik wil. :'D

    Daarin heb je helemaal gelijk =3
    En het meisje waarop ik verliefd ben heeft ook een vriendje, maar dat is niet erg want dat ben ikzelf ^^

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 20:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat vervelend zeg :( Je kan ook gewoon goede vrienden met ze blijven, afwachten tot het uitgaat en dan toeslaan (duivel)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, ik heb ontdekt dat ze van hun 16 tot hun 25ste geestelijk amper ouder worden.

    Ik heb andere ervaringen dan jij :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Discord schreef:
    (...)

    Hey D: Jongens kunnen heel volwassen zijn :Y)

    Zeker! ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Kut.. Ja, ik word ook altijd verliefd op jongens die niet bereikbaar zijn.. Door wat dan ook, vriendin, te knap - of ik te lelijk-, te ver weg, te onpopulair -ik dan he-, etc...

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 22:04 ]

    das helaas altijd zo.Zie je een leuke jongen, heeft hij een vriendin. Zie je een leuke jongen, geen vriendin is ie homo. Zie je een leuke nonhomo jongen, heeft ie een ergenis(bijv ADHD)
    Er is altijd wel wat.. Maar liefde zal een weg vinden. Ik was een lange tijd opzoek naar een vriend, en de dag dat ik er niet naar opzoek was, en gewoon zat te tekenen in de trein.. toen heb ik de jongem gevonden waar ik nu al lange tijds mee samen ben =]
    hij heeft een van de bovenstaande ''opties'' maar die moet je maar negeren als je echt verlieft bent :$


    |They say that I can't last a day in the real world. I say you wouldn't survive one night in mine|