Hallo Q'ers, "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."
Ik zelf vind het altijd leuk om muziek te luisteren die niet in de top 40 staat, en volgens mij doen wel meer mensen dat. Dus had ik het idee hier een verzameling te maken van onbekende bands/artiesten waarvan jij vind dat ze veel bekender zouden moeten zijn.
Ik heb zelf deze band en artiest;
Joe Brooks - Holes Inside
-
16 feb 2012 - 16:17Alone and Acoustic - Adorable16 feb 2012 - 16:23
Nouja kijk, ik luister eigenlijk alleen maar naar muziek die niet in de Top 40 staat, maar ik weet niet echt hoe bekend/onbekend ze zijn. Aangezien ik denk dat mensen die naar Punk/Alternatief luisteren dit best wel kennen. Anyway.
Als ik er nog meer bedenk, plaats ik ze wel :')[ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 16:26 ]
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.
16 feb 2012 - 16:25Ik houd m'n muziek liever voor mezelf Anders worden ze bekend en krijgen ze last van sterallures
"I shut my eyes in order to see.'
16 feb 2012 - 16:31Wandering schreef:
Nouja kijk, ik luister eigenlijk alleen maar naar muziek die niet in de Top 40 staat, maar ik weet niet echt hoe bekend/onbekend ze zijn. Aangezien ik denk dat mensen die naar Punk/Alternatief luisteren dit best wel kennen. Anyway.
Als ik er nog meer bedenk, plaats ik ze wel :')
You Me At Six vind ik echt leuk klinken :]"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."
16 feb 2012 - 16:42
The Pretty Reckless is al genoemd. Moloko is ook erg gaaf, al is die band uit elkaar.Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca
16 feb 2012 - 19:5616 feb 2012 - 20:01
En nog veeeeeeeeeel meer[ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 20:01 ]
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
16 feb 2012 - 20:02Absolem schreef:
Ik houd m'n muziek liever voor mezelf Anders worden ze bekend en krijgen ze last van steralluresSoms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
16 feb 2012 - 20:04Adorable is zo'n geweldig lied!
Ik hou echt van deze drie liedjes.(':everything, in time
16 feb 2012 - 20:07
+ meer. Maar dat mag ik er niet meer bijzetten van de pop-up :cThe only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.
16 feb 2012 - 20:09Ik luister nooit meer naar de radio of naar de top 40... (ik luister alleen gedwongen naar de top 2000 en 3FM met serieus request)
Maar ik luister wel naar zangers/zangeressen/bands die meestal top 40 hits hebben. Trouwens, heeft Lady Antebellum ooit nog een hit gehad naast Need You Now en die andere (ben ff naam kwijt). Want daar zitten ook nog wel een heleboel leuke liedjes bij.Deep inside, I've never felt alive
16 feb 2012 - 20:14Ik ken de liedjes altijd eerder dan dat ze in de Top 40 staan? Telt dat ook? Want ik neem geen afstand van Coldplay.
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
16 feb 2012 - 20:21
As travars
16 feb 2012 - 20:23Absolem schreef:
Ik houd m'n muziek liever voor mezelf Anders worden ze bekend en krijgen ze last van steralluresYou've got to realize: you're the Devil as much as you're God.
16 feb 2012 - 20:55