• Hoi! Ben jij blij dat het nu weer een graad of 6 is in plaats van onder 0, of niet? (flower)

    Ik ben pas blij zodra ik eindelijk weer zonder winterjas naar buiten kan.(cat)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 15:09 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Alucard schreef:
    Give me the summer!:Y)


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Rivendell schreef:
    Ik ben pas blij zodra ik eindelijk weer zonder winterjas naar buiten kan.(cat)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Anhysbys schreef:
    Ik houd van de winter! Had van mij wel iets langer mogen duren. :']


    Full of envy behind that anonymous mask

    Alucard schreef:
    Give me the summer!:Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rivendell schreef:
    Ik ben pas blij zodra ik eindelijk weer zonder winterjas naar buiten kan.(cat)

    O, daar zal ik ook zin in hebben! Ik hou van de warmte. _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jabberjay schreef:
    (...)
    O, daar zal ik ook zin in hebben! Ik hou van de warmte. _O_


    Hahah, ik ook. 35 graden is geen probleem, maar als het ook maar 2 graden vriest..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    JA goddank, ik ga toch volgende week weer de kou in met wintersport, dus ik vind het prima hier. (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind de kou eigenlijk helemaal niet zo erg en ik ben dol op sneeuw, dus van mij had het wel wat langer mogen duren.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wazowski schreef:
    Blij, de kou was voor heel eventjes leuk, maar het duurde me toch echt te lang. :'D

    Shogun schreef:
    Nee, hoopte op een horrorwinter :/. Wilde nog een paar weekjes langer schaatsen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee, want nu gaat het de hele tijd regenen en ik heb een hekel aan regen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Rivendell schreef:
    Ik ben pas blij zodra ik eindelijk weer zonder winterjas naar buiten kan.(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee, want ik wil 'n Elfstedentocht, als 't even kan D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben zeker blij met de temperatuur, ik ben een koukleum & laatst was het zo glad, kon schaatsen op de stoep dus ik ben echt heel blij!


    Physics is awesome