• Oké zeiktopic, sorry.

    Papa moest vandaag voor zijn werk naar zo'n hele grote vergadering komen. Hier gingen ze dus vertellen dat ze gingen bezuinigen en het komt er dus op uit dat van die functie die papa heeft 1/9 eruit moet, zeg maar van heel Nederlands.

    Ik ben zo bang dat papa wegmoet. D:

    Sorry dit wilde ik gewoon even kwijt. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als hij gewoon een goede medewerker is die voor omzet zorgt en altijd zijn best doet is er toch geen reden om hem te ontslaan ;) Bovendien, de mensen die er het kortst werken gaan er meestal het eerst uit, dus als je pa er al lang werkt hoef je, je er waarschijnlijk geen zorgen over te maken!


    Life is hard and then we die

    Spannend.
    Ik hoop voor je dat hij mag blijven.
    Maar een andere baan op z'n tijd is ook wel eens goed. Denk ik.
    Bovendien krijgt hij nu nog een goede regeling waarschijnlijk, en ook heel veel hulp.
    Als hij op staande voet ontslagen wordt niet, dus dat scheelt alweer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heel begrijpelijk dat je daar bang voor bent. Mijn vader heeft ook een tijde zonder werk gezeten (= eigen bedrijf waar niet echt veel opdrachten voor binnenkwamen), maar dat is uiteindelijk wel redelijk gaan lopen.

    Maar 1/9 weg, betekent dat 8/9 mogen blijven = de kans is veel groter dat je vader daar gewoon mag blijven (:

    Het komt vast wel goed!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Biologist schreef:
    Spannend.
    Ik hoop voor je dat hij mag blijven.
    Maar een andere baan op z'n tijd is ook wel eens goed. Denk ik.
    Bovendien krijgt hij nu nog een goede regeling waarschijnlijk, en ook heel veel hulp.
    Als hij op staande voet ontslagen wordt niet, dus dat scheelt alweer.


    26 - 02 - '16

    ik snap goed dat je bang bent ,dat is heel normaal (:
    maar als je papa echt zijn best daar doet , en een goede werknemer is , zal hij wel mogen blijven (:
    niet meteen in paniek zijn , komt wel goed (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Re-organisaties noemen ze dat. Mijn pa heeft er al verscheidene overleefd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn ouders hebben dat ook al een aantal keer op hun werk gehad, maar gelukkig zitten ze er allebei nog (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind