• Ik had een idee voor een story, een story met waargebeurde verhalen, waar iedereen (anoniem of niet, wat je wilt) een verhaal kan insturen. Die komen dan in de story te staan.
    Vinden jullie het een leuk idee? En misschien een titel ervoor? En dan mag iemand ook mooi een cover maken straks voor me. 8D

    De story

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 10:19 ]


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ben niet boeiend genoeg daarvoor haha XD

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 21:02 ]

    De cover:


    Klik op het plaatje voor een groter plaatje

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 21:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ehm, ik snap het nut niet helemaal. Waarom zou iemand een waargebeurde one-shot niet gewoon op zijn of haar eigen profiel zetten? Ik zie niet echt wat het toevoegt om het allemaal in een story te plaatsen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Ehm, ik snap het nut niet helemaal. Waarom zou iemand een waargebeurde one-shot niet gewoon op zijn of haar eigen profiel zetten? Ik zie niet echt wat het toevoegt om het allemaal in een story te plaatsen.

    Omdat mensen dan allemaal op 1 plek dat soort verhalen kunnen lezen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eurydice schreef:
    Ehm, ik snap het nut niet helemaal. Waarom zou iemand een waargebeurde one-shot niet gewoon op zijn of haar eigen profiel zetten? Ik zie niet echt wat het toevoegt om het allemaal in een story te plaatsen.
    '

    Omdat ze zo ook anoniem hun verhaal kwijt kunnen. (:


    Your make-up is terrible

    Nouja ik vindt het een goed idee, ik zeg doen!


    Some angels have no wings.