• Okee, vandaag is het dus Valentijnsdag. Normaal gesproken krijg ik dus nooit wat, behalve een jaar geleden en die relatie is al lang weer afgelopen, maar vandaag was er een kaartje in mijn kluisje geschoven.
    Natuurlijk ben je als meisje dan helemaal happy! Dat lijkt me logisch. Dus ik loop naar de afdeling style & design (ik was een beetje laat en al mijn klasgenoten van praktijk waren er al) en laat dus trots het kaartje zien. Mijn vriendinnen en ik waren benieuwd van wie het kaartje was.
    Dus ik maak het kaartje open en er stonden maar drie woorden;
    Je bent lelijk

    Leuk, Valentijnsdag. Forever alone.
    Wie heeft er nog meer zo'n, gezellige dag gehad :')


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Dat kwam rechtstreeks van iemand die het niet kan hebben dat je mooi bent ^^. Trek je er niks van aan sommige mensen hebben teveel zelfmedelijden.

    Happy Valentine :P

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 16:13 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Wat een sukkel(s) zeg!
    Niets van aantrekken, het zijn gewoon van die aandachtslullen/trutten. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Woodcroft schreef:
    Holy shit, dat vind ik écht gemeen. Dan ben je ook wel echt de grootste loser ooit als je dat doet. :/


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Jabberjay schreef:
    Wat een sukkel(s) zeg!
    Niets van aantrekken, het zijn gewoon van die aandachtslullen/trutten. (:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Woodcroft schreef:
    Holy shit, dat vind ik écht gemeen. Dan ben je ook wel echt de grootste loser ooit als je dat doet. :/


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik moest werken, dus ja

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 17:53 ]

    Necromancer schreef:
    ... Wat een enorm lage streek..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Woodcroft schreef:
    Holy shit, dat vind ik écht gemeen. Dan ben je ook wel echt de grootste loser ooit als je dat doet. :/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Voor mij was het official forever alone day.
    Kwam het broertje van een oude WALGELIJKE vriendin naar me toe, hij zelf id nog walgelijker. (hij is er dus pas achter gekomen hoe je shampoo gebruikt?)
    Gaatie "Dikkie Dik" enzo naar me roepen omdat hij een vriendin ging uitlachen die net een vriendje heeft.
    En toen werd ik pissig en besefte toen dat hij gewoon jaloers is, omdat hij dat soort dingen zegt. IK STA BOVEN HEM!
    Ik heb dus mijn waardigheid behouden.
    :Y)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Nee dat is gemeen!, trek je er niks van aan
    everybody is [BEAUTIFUL in its own way (A)

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:36 ]


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Net als van die mensen bij ons op school die rozen sturen met 'ik houd niet van je' ugh, triest. Wat een rotstreek zeg! (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wow, dat is gewoon laag --'
    Waarschijnlijk is die persoon gewoon jaloers op je (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vraag me altijd af wat voor gigantische lozers/sukkels dat soort dingen doen.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Assassin schreef:
    Blergh, dat vind ik zo gemeen, die mensen weten niet wat ze je aan kunnen doen met die drie kleine woordjes. Let maar niet op ze, iedereen is mooi. <3
    Hmm, ik ben alleen, dus nee lol.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    PUKKELxDING schreef:
    Omg... dat is echt zo dieptriest... :S
    Arme jij <3
    Ik heb wel een leuke dag gehad ja ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt