• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Whoops, vergeten te activeren en shiitt doe ik nu snel wel even doorschrijvenetc]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka

    ‘Jij bent grappig,’ reageer ik en gooi zijn kussen weer in zijn richting, deze keer raakte die hem niet. ‘Ik ga niet in de keuken staan daar sta ik straks vaak genoeg,’ grapte ik er achteraan. ‘Ik help veel liever andere met het bijspijkeren van hun Engelse taal. Zou Valerie het ook goed vinden?’ Ondertussen kleur ik weer een paar landen roze en werp een brede grijns naar Alex.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    ‘Ik help veel liever andere met het bijspijkeren van hun Engelse taal. Zou Valerie het ook goed vinden?’ Ik grinnik. 'Ik gooi mijn charmes in de strijd en dan mag het vást wel.' Ik trek mijn schoenen uit en ga lang uit opn het bed leggen om vervolgens mijn radio aan te zetten en mijn lievelings cd erin te doen.

    [ But, ich bin douche XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka

    'Ik gooi mijn charmes in de strijd en dan mag het vást wel,’grinnikt hij. ‘Ohja, en die charmes van jou zijn niet te weerstaan,’ lach ik zachtjes en werp dan een verlekkerde blik over hem heen. ‘Heyy, ik lig hier ook nog,’ mopper ik zogenaamd, als hij languit op bed gaat liggen en mijn plekje daarmee enorm verkleind. ‘Welke cd zet je aan?’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Storm Andrew Tersten

    Het was best kinky hoe ze me handen vasthield. 'Hoelang moet ik me broek aanhouden want het doet best pijn na 48 uur hoor.' zei ik zogenaamd wijs. 'DAT DOET PIJN WEETJE DAT!' Ik draaide ons om zodat ik boven haar lag en grijnsde breed. 'Muwhaha nu ga ik je rapen.' En zo begon ik een hele lange zoen.

    ( veel doucheplezier, both of you. ;aa
    BESEF IK MAAK HUISWERK !!! Dat verdient een applausje. ;$ neverr dat ik huiswerk maak. Xd')

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 21:49 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alexander

    Ik trek haar tegen me aan. 'Chopin. De piano muziek versie dan he.' Ik
    sluit mijn ogen terwijl ik er naar luister. Het kalmeerde me deze cd
    had ik al ZO vaak gedraait ik wist elke noot uit mijn hoofd.

    Nouka

    ‘Mooi,’ reageerde ik toen het pianospel even klonk. Daarna keek ik omhoog en zag dat hij zijn ogen gesloten had. Een glimlach verscheen op mijn gezicht en terwijl ik nog gemakkelijker tegen hem aan ging liggen bladderde ik door het boek heen. ‘Hoe gaan we reizen? Auto, vliegtuig, fiets?’ Ik grinnikte even bij het laatste, dat meer als grapje bedoeld was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    ‘Hoe gaan we reizen? Auto, vliegtuig, fiets?’ Ik glimlach en hou mijn ogen
    nog steeds gesloten. 'Dat allemaal denk ik.' Ik neurie zachtjes mee.

    Nouka

    Oh, dat laatste kwam dus niet aan als grapje. ’Op de fiets?’ mompelde ik licht verbaasd terwijl hij zachtjes mee neuriede met de muziek . Alhoewel, zo gek was dat misschien nog niet eens. Terwijl hij nog steeds met zijn ogen gesloten lag bleef ik door bladeren in het boek, de kleine informatie stukjes die erbij stonden waren erg boeiend voor iemand die nog nooit in het buitenland was geweest, en met mijn vrije hand streelde ik lichtjes Alex’s arm.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Bew]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    'Hoelang moet ik me broek aanhouden want het doet best pijn na 48 uur hoor. DAT DOET PIJN WEETJE DAT!' zei hij en ik moest erom lachen. Ik wist niet meer wat hij deed, maar op eens lag ik onder en zat hij bovenop me. Ik glimlachte naar hem. 'Muwhaha nu ga ik je rapen,' zei hij. Ergens schrok ik wel een beetje, maar die schrik verdween al snel toen we begonnen aan een hele lange zoen. Ik deed mijn armen om hem heen en plaatste mijn handen op zijn schouder bladen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    alexander

    Haar vingers streelde mijn arm. Ik genoot van haar aanraking. 'In mijn tas naast mijn liedjes ligt er nog een. ' zeg ik en ga weer verder met neurien.

    Dominique

    Ik knikte en Nagaari rende weg, dit was niet goed. Ik liep rustig naar de keuken en maakte wat te eten, gewoon simpel pizza in de oven. Nadat dat klaar was pakte ik een fles cola en twee glazen en liep ik naar Nagaari. Ik klopte op haar deur, en zonder antwoord liep ik naar binnen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nouka

    ‘In mijn tas naast mijn liedjes ligt er nog een,’ zei hij en neuriede vervolgens weer verder. ‘Oh, die wil ik ook even kijken dan, is dat weer een andere?’ reageerde ik vragend, sloot het boek wat tegen mijn benen aan steunde en legde het langs me neer. Vervolgens kroop ik over Alex heen en grinnikte zachtjes terwijl ik over hem heen hing om uit zijn tas het andere boek te vissen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'