• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik hoorde een klap. Ik draaide me eigen om en ging verder slapen. 'Boe,' hoorde ik eventjes later. Ik slaapkreunde zachtjes en wou me omdraaien. Dat wou alleen niet. Ik deed me ogen een beetje open en schrok me wezenloos toen ik Storm zo dichtbij zag. 'Laat me nooit meer zo schrikken!' riep ik geschrokken naar hem. 'Je hebt geen flauw idee wat er dan allemaal kan gebeuren,' voegde ik er zachtjes aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stacey Nagaari Price

    'En toen wou Zendé een marshmallow,' Hij keek met smeekoogjes naar me. 'Nou omdat je zo een lief gezicht heb mag het wel hoor.' Ik stak me tong uit. 'Zeg meneertje wat vindt gij lekkerder? Gesmolten of normaal?' Nutteloze gesprekken over marshmellows hebben swag.

    Storm Andrew Tersten

    Ik ging van haar af. 'Je hebt geen flauw idee wat er dan allemaal kan gebeuren,' .. 'Okaay het spijt me ik had het niet moeten doen maar in mijn hoofd was het best grappig...' Ik keek even beschamend naar het plafon. 'Maar ehm.. Ik moest uitleggen.. Wat wil je weten?' Ik ging op bed liggen met mijn handen onder me nek en ik keek maar naar boven..

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:48 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Trololololol (klik hier).

    Zendé ~ Kan door materiaal heen kijken

    'Ze zei meneer tegen me,' zeg ik terwijl ik nog schattiger probeer te kijken.
    'Hoe wil je ze smelten, dan?' wil ik daarna weten van haar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Zit eff lekker AA te luisteren.. kom jij met je mcdonalds XD ]

    Stacey Nagaari Price

    'Ze zei meneer tegen me,' Hij probeerde schattiger te kijken. Ik moest er wel om lachen. 'Hoe wil je ze smelten, dan?' 'Oohh gewoon simpel met me hand.' Ik pakte een marshmellow, maakte een vuist van me hand en toen ik hem warmer begon te voelen liet ik die vuist los en er was een vuurtje. Ik hield mijn marshmellow erboven en at hem snel op. 'Zow duwsh.' Zei ik met een hete mond.

    Storm Andrew Tersten

    'En ik wou graag uitleg over wat er gebeurde. Waarom kuste je me? Waarom was Des zo geschrokken? En waarom heb ik het gevoel dat die kus voor jou niks voorstelde?' Ik deed even me ogen dicht om alles op een rijtje te zetten en begon toen te praten. 'Nou we kuste. Waarom? Ik weet niet echt .. Waarom ze schrok.. Weet ik niet maar wat ik eruit kon halen was dat ze misschien wat voor me voelde. En die kus. Betekende heel veel voor mij. Maar als jij me bijvoorbeeld niet ziet zitten dan eh.. Da's dan fockdup voor me..' Ik voelde me zwaar awkward.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 19:00 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Maar ehm.. Ik moest uitleggen.. Wat wil je weten?' vroeg hij. Hij ging op bed leggen met zijn handen onder zijn nek. Ik ging zitten en keek hem aan. 'Het geeft niet, je kon het niet weten,' zei ik en glimlachte een beetje. 'En ik wou graag uitleg over wat er gebeurde. Waarom kuste je me? Waarom was Des zo geschrokken? En waarom heb ik het gevoel dat die kus voor jou niks voorstelde?' vroeg ik. Ik begon steeds sipper te klinken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Hello, ik ben nu even hierzo ben in het ziekenhuis bij mn ma en uhh ik kan even op de pc..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Sweety,, dacht serieus net aan je.. O.O' Kapotengofz. ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ Hahaha, ik ook aan jou ik ilde je whats appen alleen verbinding is poep @ ZH]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hahha honeyy me tel is uitheid.. Btw Volgend weekend wat had jij in gedachte misschien kan ik me ma smeken voor iets ofz. :$ :$ ALLEEN ALS JIJ WILT ENZ EN ALS JIJ KAN EN IK KAN ENSTUFF.. SNAPSTGIJ? ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ weekend 25ste? Uhh gewoon chillen mind moet even op iets anders jwz wrm...Maaar btw IEDEREEN....DES LIGT NOG STEEDS BEWUSTELOOS @ VLOER XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ LOL WAAR..? Btw ik heb dan vakantie tot 4e.. jww. Maajja imissyou. :cc Diapal moet levend komen tfoee. ;cc


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Ja en Storm moet reageren op Nadia XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Storm heeft dat al gedaan heb hem alleen onder Nagaari gezet.. leesmaar.. XD Imsorry ik doe nu elke keer wel nieuwe reactie snapjee xx ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ Ja, en iemand moet even naar Des gaan kijken of wacht ik stuur dominique wel op haar af,]

    Dominique Alexander Monteiro

    Ik loop rustig op de gangen wanneer ik iemand op de grond zie, ik loop dichterbij, Fuck het is Des. 'Des wordt wakker!?' Ik geef klopjes op haar wangen maar ze reageert niet. Ik zet mijn hand achter haar hoofd en voel iets nats, 'Fuck bloed,' mompel ik in paniek begin ik te roepen. 'HALLOO IEMAND HELP!?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [beneten]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.