• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Stom ging liggen. 'Naad, i have a problem.. Ik benn moe.. En megod weet wat IK droom heb je vast wel gemerkt allemaal fout,' zei hij en lachte een beetje raar. Ik glimlachte naar hem. 'Dan gaan we toch even slapen?' zei ik tegen hem. Ik kroop wat dichter tegen hem aan. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en één hand op zijn buik. 'Ik kan zo wel de hele dag liggen,' zei ik zachtjes met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik hoorde nog iets vaags over liggen en voorderest was ik in dromenland. Weer droomde ik over Naad. Het was best kinky. 'Naad we gaan niets fout doen, maar ga zo door en ik rape je.' we plaagden elkaar in die droom en we waren aan het geinen en gek doen.

    Nagaari

    'Gewoon wat is het doel van dit ide eten drinken enz.. En wat bedenk/bedacht jij je..?' Ik keek hem doordringend aan.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Dominique

    'Oh, uh nou ja gewoon. Ik zag je daarnet weglopen en ik kon je moeilijk laten stikken, dus ik dacht poef laten we dit doen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik hoorde Storm iets vaag zeggen over niets fouts doen en ik rape je. Ik lachte zachtjes. Ik keek hem aan. 'Ik denk dat als Jake nog leefde. Jij en Jake goeie vrienden konden worden,' zei ik tegen Storm. Ik wist niet of hij me hoorde, maar dat maakte me niks uit. Ik gaf hem een klein kusje op zijn mond en ging weer liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm heeft een boner en is in een rare droom en slaapt pampampam.

    Nagaari

    'Niemand deed echt aardig tegen me.. Alleen Storm. Hij was er altijd voor me, kom ik hier. Ik ken niet iedereen goed maar jullie voelen als familie..'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Ik ging staan en wou me omkleden, totdat ik iets zag bij Storm. Wat hij al een hele tijd probeerde te verbergen met zijn handen. Ik lachte zachtjes. Ik deed mijn kleren uit en ging mijn pyjama aan doen. Dat wou zeggen, een shirtje met spaghetti bandjes en een stoffen korte broekje. Ik ropte de dekens voorzichtigjes onder Storm vandaan. Ik ging naast hem liggen en deed de dekens over ons heen. Ik kroop dicht tegen hem aan en ging weer liggen zoals net.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik werd nogal wakker van getrek en geschuif. Ik kijk naar de plaats ewaar Nadia lag en zag dat ze zich had omgekleed. Ik keek even lichtelijk geschrokken naar mijn lul. Had ik serieus een boner.. Dafuuuq. Ik schaamde me dood. Ik ging maar een beetje met Naad's haar spelen. Ik pakte mijn mobiel maar ik was alweer vergeten wat ik ermee wilde doen. Dus die stopte ik weer weg.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Eigenlijk kan Storm dat niet in één keer zien want ze liggen onder de dekens ;P]

    Nadia Stone

    Ik voelde dat iemand aan mijn haren zat. Ik keek omhoog naar Storm. 'Sorry dat ik je heb wakker gemaakt,' zei ik zachtjes. 'Als je wilt slapen zonder je broek is het ok,' zei ik en ik glimlachte naar hem. 'Wil je me één ding beloven?' vroeg ik aan hem. Ik ging een beetje omhoog zodat ik hem beter aan kon kijken. 'Wil je niet wegsluipen uit me kamer als ik nog lig te slapen?'


    [Ik ben slapen ;d dag dag]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 0:23 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ( Okayokay xd hij heeft eerst die deken omhoog gedaan maar hij kon zelfs zien .. Oh maar Storm lag op zn rug. GRAPJE. Ik ben gewoon dom bezig .. Nyaa sleepwell xx )

    Storm

    'Sorry dat ik je wakker heb gemaakt,' Ik keek even beduusd. Ze was dus wel wakker.. 'ach wat maakt het uit.. ' ze vervolgde zichzelf. 'Als je wilt slapen zonder je broek is dat ok.' Ze glimlachte naar me. Ik moest zelf ook lachen maar ondertussen trok ik me broek uit en gooide die ergens in haar kamer. 'Wil je me één ding beloven?' Ik keek haar even verbaasd aan, 'Wil je niet wegsluipen uit me kamer als ik nog lig te slapen?' Ik knikte. 'Zowiezo zou ik je eerst wakker maken en dan weggaan. Noworry.' Ik gaf haar een korte knipoog en ging soort lepeltje-lepeltje liggen.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Alexander

    Ik kijk op. Nu wel met mijn ogen open. Door haar aanrakint
    krijg ik kippenvel. 'Jij verveeld me npoit Nouka. '

    Nouka

    'Weet je dat zeker?' Glimlach ik en por een keer speels met mijn vinger in zijn zij. Mijn andere hand blijft hem lichtjes strelen over zijn borst en af en toe over zijn buik.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 9:07 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nadia Stone

    Ik keek hem aan. Hij knikte. 'Zowiezo zou ik je eerst wakker maken en dan weggaan. Noworry,' zei hij. Ik glimlachte. 'Maar wel pas als je me goed wakker heb gemaakt, anders heb ik het als nog niet door dat je wegging,' lachte ik zachtjes. Ik neuriede zachtjes een liedje. Ik stopte eventjes en keek Storm aan. 'Dit liedje hoorde ik toen ik voor het laatst in slaap viel met Jake in me buurt,' zei ik. Ik ging weer goed liggen en sloot me ogen. 'Ik mis hem,' zei ik nog zachtjes.


    [Ik vat dat lepeltje-lepeltje niet ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ( Bwahahah zegmaar Storm zijn benen in Nadia haar benen zegmaar.. LAATOOKMAAR XD )

    Storm

    Ik voelde iets kouds bij mijn rug toen Nadia 'Jake' zei. Ik keek even snel achter me en toen weer naar Nadia. 'Ik wou dat ik hem gewoon weer op aarde kon brengen, voor jou..' Ik wilde Nadia helpen maar feiten zijn feiten.. Ik vind het echt .. Medelijdend. 'Ik wil je blij zien en gelukkig..' Ik moest denken aan wat er de afgelopen tijd is gebeurd.' Ga maar slapen.' Ik glimlachte even naar haar. Ik begon zachtjes Something te zingen. (Escapthefatewhooh')


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Ga maar slapen,' zei hij en hij begon een liedje te zingen. Ik glimlachte naar hem. 'Ik ben wel blij en gelukkig met jou hier. Ik heb gewoon eventjes een dipje,' zei ik zachtjes. Ik sloot mijn ogen en ging weer naar zijn gezang te luisteren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Een dip.. Ach ga maar gewoon slapen ik ga iniedergeval wel slapen. Muwhaha.' Ik knuffelde haar even kort en ging goed liggen. 'sleepwell my beauty and sweet dreams.' En daar ging mijn weg naar dromenland weer.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.