• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Weet even niets voor alexander

    [Kut had niet door dat er al een nieuw topic was -.- samenvatting please?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Do is bij Nagaari op de kamer, Alex en Nouka gingen naar buiten (?) Zende is bij Des op haar kamer. Nadia & Storm zijn in de vrijetijdsruimte. Dat is het een beetje in het kort gezegd hoe het er nu voor staat ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Ik vind het best schattig alleen dat van Jake is opzich kinda creepy maarjaa zo hebben we allemaal vage shit. Maar dat van die jongens is nogal.. Klote.' ik wist het juiste woord niet maar ik vond het apart. Ik zeg het vaak maar ze is zo lief vind ik, ze is mooi vind ik en ze doet iets met me wat anderen niet echt snel doen. 'Die jongens weten niet wat ze missen.' grinnikte ik even.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Die jongens weten niet wat ze missen,' zei hij en hij grinnikte. Ik haalde mijn schouders op. 'Hoe was jouw jeugd eigenlijk?' vroeg ik zachtjes. Ik ging recht op zitten en glimlachte naar hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik twijfelde even. 'Ik werd gepest om me naam... Daarnaast had ik het gedeeltelijk goed met meisjes, vriendschappelijk maar ook anders.' Ik durfde niet echt meer te zeggen.. Zou ze het zien?

    (Ik heb een vaag gek idee majaa school? Hoelaat bm je uit? Ik ben kwart voor5 klaar maar tijdens school ben ik op Q )


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [Ik ben tegen 1 uur of 20 over 1 klaar. Weet niet precies (: Maar ik ben benieuwd naar je idee]

    Nadia Stone

    'Ik werd gepest om me naam... Daarnaast had ik het gedeeltelijk goed met meisjes, vriendschappelijk maar ook anders,' zei hij. Ik zag iets anders aan hem. Ik kon alleen niet echt precies zeggen wat. 'Wil je het vertellen over dat laatste?' vroeg ik aan hem.


    [Ik ben alleen misschien smiddags ff wii-en ;D Zelda of Smash brothers of één of ander mario spel haha XD nvm, geen zin meer]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 13:43 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ( laat dat idee maar.. Ik dacht het grote geheim van Storm is dat hij 'friends with benefits' had met Nagaari VOOR dat. Ze hier kwamen maar dan is er weer drama dit dat.. Of is wel goed idee.. IKWILOOKVROEGUITZIJNFML. )

    Storm

    Ik twijfelde toch maargoed, waarschijnlijk komt het toch ooit naar buiten.. 'Ik had een tijd dat ik alleen maar one night stands had.. En ik heb misschien maar 2 echte vriendinnen gehad. 1 daarvan is me beste vriend aka me zusje. Maar ach. Ik was toen in die tijd echt harteloos en alles maar b.en verandert door Nagaari. Het is heel awkward, en ik vind het best weird dus.. Daarom soortvan twijfelde ik eerst.' Ik keek nogal nors de andere kant op.

    (sorry telefoon was afgepakt..)


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Ik legde mijn hand op zijn wang en duwde zachtjes. Waardoor hij mijn kant weer op keek. Ik zag dat hij nogal nors keek. Ik ging eventjes met mijn nagels langs zijn wang en glimlachte een beetje. 'Niet zo nors kijken. Iedereen maakt fouten,' zei ik zachtjes tegen hem. 'Dank je dat je het me verteld heb,' voegde ik er nog aan toe.

    [Beetje dom stukje.. Maar ik wist niks beters XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Proprius schreef:
    Weet even niets voor alexander


    No idea's?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    (...)

    No idea's?


    Als jij nog iets post reageer ik daar op

    Nouka

    Nadat ik mijn schoenen had aangedaan en mij kast dicht wilde doen viel mijn blik op mijn witte paar schaatsen. Bedenkelijk keek ik naar Alex op terwijl ik met hem mee naar buiten liep. 'Zit hier ergens in de buurt ook een schaatsbaan?' vroeg ik hem. Schaatsen en tekenen, twee dingen die ik met veel liefde doe en ik hoopte dan ook dat er een baan in de buurt was.

    [gosh, heb iets in elkaar weten te typen >< ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexander

    'Zit hier ergens in de buurt ook een schaatsbaan?' Ik dacht even na. 'Ik geloof net buiten het dorp maar of die open is is nog een andere vraag.' Reageer ik en trek een bedenkelijk gezicht.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 16:19 ]

    Nouka

    'Hmm, misschien dat ik op de computers eens moet kijken of die open is,' reageer ik en liet mijn blik een keer om me heen glijden om te kijken of er verder nog iemand was. 'Kun je dat? Schaatsen?' vroeg ik hem daarna en schopte tegen een hoopje sneeuw aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zendé

    Ze zegt dat ze er niet over wilt praten, nogal geïrriteerd. Mijn mond vertrekt tot een streep en ik kijk naar de grond.
    Er komen wat mensen de kamer binnen, maar ik reageer niet op ze.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~