• RPG – Special Powers

Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

Rollen

De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.

Leerlingen:

- IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

Docenten/Begeleiders:

- IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

Regels:

- Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk

Invullijst:

Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

Rooster:

Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster

Plattegrond ware grotte

The duty of youth, is to challenge corruption.

Storm

'Het is mijn schuld dus jij moet je nergens voor verontschuldigen maar als je het zo graag wilt horen, natuurlijk vergeef ik je.' Ik glimlachte naar haar. Ik ook met me domme kop niet denken en maar doen. Ik keek even naar Nadia voor ik haar een kus op haaar wang gaf. 'Ik zal je niet meer dwingen en het ook nooit doen.' Ik bedacht me even snel wat. 'Maar daag me niet uit. Ik win zowat elke uitdaging..' Ik keek nogal evil maar moest lachen.

Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

[ Omg jullie leven nog ik ga helemaal stuk ik kijk John tucker must die voor de 80ste x en het blijft grappig q]

The duty of youth, is to challenge corruption.

Nadia Stone

'Maar daag me niet uit. Ik win zowat elke uitdaging..' zei hij en ik keek hem vragend aan. 'Waarom zou ik je daarvoor uitdagen?' vroeg ik aan hem. Ik ging een beetje anders zitten -been aan elke kant 1 zeg maar-.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

(Haahhaha ik keek net ook maar toen kwam Budi enz thuis dus moest ik naar boven grr.)

Storm

'Ehh.. Ne-ee.. ' Ik slikte even. 'Niet voor dat.. Ik bedoelde eerder andere dingen.' Ik herpakte me wel vrij snel maar ik vond zelf dat het te langzaam ging. 'Ik bedoelde andere dingen.' Ik probeerde zo lief mogelijk te lachen en te hopen dat ze niet verder erover ging. Dit voelt serieus hetzelfde als het over seks hebben met je ma. Idontknowwwhy. Just awkward.

( Do is dood? MUWHAHAHHA)

Nadia Stone

Ik lachte zachtjes en vroeg er niet verder op door. Ik zou het waarschijnlijk later toch wel achter komen. Ik deed zijn vest open en ging me er in verstoppen. 'Hmm,' zei ik zachtjes en gaf een kusje op zijn borst. 'Nog ideetjes wat je wilt gaan doen?' vroeg ik aan hem.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Storm

Wat gaat er door haar hoofd nu..? Ze had serieus me vest opengedaan en kusjes op me borst lopen geven. 'Nog ideetjes wat je wilt gaan doen?' Ik dacht even na als dat nog ging. 'Ik weet het opzich niet, but if you don't mind. Wil je daarmee ophouden? Want dit is nogal.. Sensueelintenseseksueel.' Dat laatste zei ik heel sneel en heel zacht. Ik deed mijn 'bloos'-trek weer en krabde op mijn achterhoofd.

[Ze gaf maar één kusje trouwens niet meerdere XD]

Nadia Stone

'Ik weet het opzich niet, but if you don't mind. Wil je daarmee ophouden? Want dit is nogal..' zei hij. Wat hij daarna zei kon ik niet verstaan. Ik haalde mijn schouders op en deed zijn vest weer dicht. Ik ging weer anders zitten en zat weer met mijn zij tegen hem aan. 'Zo goed?' vroeg ik met een klein glimlachje.

( laat mijn telefoon XD het heeft polio dus typt meestal zomaar wat... )

Storm

'Beter in iedergeval.' Het was wel lekker ik was alleen bang dat er verkeerde dingen zou gebeuren en begrijp me niet verkeerd ik ben niet graag een mannelijke hoer. Zowiezo ik ken haar maar 1 dag dusjaa. 'Wat heb jij in gedachte voor zegmaar de dag vullen? We hebben zometeen toch verdedeging? Of wil je skippen?'

Nadia Stone

'Beter in iedergeval. Wat heb jij in gedachte voor zegmaar de dag vullen? We hebben zometeen toch verdedeging? Of wil je skippen?' zei hij. Ik keek hem vragend aan. 'In ieder geval beter? Dus het is nog niet goed?' vroeg ik. Ik ging van zijn schoot af en keek hem weer aan. 'Beter? of is het nu goed?' vroeg ik. 'En op dit moment? Ik heb helemaal niks in gedachte. Wat wou jij doen dan?'

Storm

Ik weet niet honderd wat er gebeurde maar ze ging van me schoot. Maar daarna trok ik haar vrijwel meteen weer op me schoot. 'Kijk als je wilt dat ik nu een boner krijg en heel afschuwelijk en doordenkerig wordt, lijkt het me niet beter om wijdbeens op me te zitten.. Dat bedoelde ik..' Ik keek haar even doordringend aan. 'En, ik heb zelf ook niet echt iets in gedachte, gewoon rustig chillen.'

Nadia Stone

Ik werd vrijwel meteen weer op zijn schoot getrokken. Ik keek hem weer aan toen hij klaar was met praten. 'Zei dat dan meteen,' zei ik met een glimlachje. 'Ik wou ook niet echt iets doen en nja,' zei ik en ik keek eventjes omlaag naar me handen. 'En het zat wel lekker,' voegde ik er zachtjes aan toe.

[Hierna nog één reactie of zo? en dan ga ik naar me bedje toe]

( good idea, heb low battery en ik moet serieus me telefoon uitdoen in oplader en dan pas weer aan.. Juhp i need a new phone.. )

Storm

'En het zat what..?' Ik keek even verbaasd/uitdagend naar haar. 'Lekker? Wijdbeens? Het is ook best lekker.. In sommige gevallen..' bij dat laatste moest ik proesten.

[Haha slaap lekker alvast ;d laatste reactie van mij]

Nadia Stone

'En het zat what..?' zei hij. Het klonk verbaasd. Ik keek hem aan en zag dat hij ook zo keek. Ik lachte zachtjes. 'Lekker? Wijdbeens? Het is ook best lekker.. In sommige gevallen..' zei hij en hij moest proesten. Ik bloosde een beetje en knikte. 'Beetje lastig uit te leggen denk ik,' zei ik en ik lachte er zachtjes bij. 'En ik wil niet dat je denk dat ik overhaastig doe. Ik wil dat echt niet. Gewoon, zo ben ik niet en jij bent zeg maar mijn eerste echte vriendje. Althans, mag ik je zo noemen? Of hoort dat niet bij het een-kans-geven gebeuren?' zei ik. Ik begon steeds zachter te praten. Het was wel hoorbaar, maar toch.

[Nja, slaap lekker ;D]

Storm

'Ik zeg eerlijk, ben overseks'd, een beetje een perv en gestoord. Maar overhaast ookniet en bij mij hoef je nietzo verlegen te zijn hoor. Ik vind het bytheway best cute dat je me je vriendje wil noemen, ik vind het best.' Ik moest lichtelijk lachen het klonk zo schattig. 'Maar ben ik serieius je eerste vriendje?' Ik was best verbaasd, niet te spreken over mijn liefdes-leven. 'Kawaii tho'.'

( Sleepwell xx )

Nadia Stone

Ik keek hem aan. Waarom klonk hij zo verbaasd? Zo gek was dat toch niet, of wel? Ik knikte. 'Ja, maar technisch gezien me tweede,' zei ik en ik begon eventjes lachen. 'Ik noemde Jake vroeger ook zo, maar met hem wou ik niet zoenen of zo. Ik vond oom alleen zo raar klinken. Verder rende de meeste jongens al weg voordat ik me kon voorstellen,' zei ik en ik keek weer omlaag.