• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    'Je kan gewoon naar de les anders gaan, hoor,' zegt ze, niet helemaal correct. 'En je gedachte vind ik leuk, die van jou dan. Uhh, laat maar wat ik net zei,' zegt ze snel. 'Ben jij niet moe?' vraagt ze dan grinnikend.
    'Van de gym bedoel je? Nee, dat valt wel mee. Maar weet je zeker dat ik niet hoef te blijven? Je zei namelijk dat ik niet mocht gaan.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Storm

    IDEE! Jij gaat liggen met je hoofd op mijn schoot en ik ga gewoon zitten? Misschien is dat wat. HEY !' Ik keek even blij naar Nadia met een grote glimlach, ik leeg vast op een kleuter nu. Ahjo whocaresright?

    Nagaari

    Ik snapte er niks meer van.. 'Sander en ik?' Ik keek expres erg arrogant. 'He, doeei. Noway hij is vast een engelshater, alhoewel ik mijn vader haat en zijn kant, familie en alles maargoed. DAT IS DAT! Ik heb maar 1 keer met hem gesproken.' Ik maakte er zowat een hele heisa van..

    [sorry was ff wat dingen regelen.]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Dat klopte, 'Uhh nee ik bedoelde gewoon maar het zal wel aan mij liggen dat ik zo moe ben en uh doe maar wat je wil, als je naar de les wil gaan moet je gewoon gaan en uhh als je wil blijven kan je gewoon blijven.' glimlachte ik nu naar hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Ik moest lachen om de manier hoe hij het zei. 'Ik vind het goed,' lachte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik ging zitten en klopte rustig op mijn schoot, toen ze eindelijk lag ging ik met haar haar spelen. Ik vond dat vaak grappig. Met andermans haar spelen. 'Heb je broers of zussen?' Ik maakte de marshmellow zak open en stopte er een trots in mijn mond.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Zendé

    'Jij mag kiezen,' zeg ik. Ze glimlacht naar me en ik lach terug. Dan ga ik even met mijn hand door mijn haren en kijk haar afwachtend aan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    Ik lachte, 'Wil je dan blijven? Je gaat bij verdediging toch niet veel kunnen mee krijgen om je gave te beheersen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia Stone

    Storm ging zitten en klopte op zijn schoot. Ik ging liggen en legde mijn hoofd op zijn schoot. Ik trok mijn benen op. Dat vond ik wat beter liggen dan helemaal plat. Ik vond het heerlijk toen hij met mijn haren ging spelen. 'Heb je broers of zussen?' vroeg hij en hij stopte een marshmallow in zijn mond. Ik haalde mijn schouders op. 'Dat zou best kunnen na al die jaren,' zei ik tegen hem. Ik sloot eventjes mijn ogen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ze wist het niet eens. Ik had echt medelij met dit lieve meisje. 'Hoeveel jaar ben je al weg bij je ouders? Of wil je er liever niet over praten? Heb er alle begrip voor hoor.' Ik knikte vol begrip en snel.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    Ik haalde mijn schouders op. 'Laten we het zo zeggen. Ik weet niet eens hoe ze er uit zien,' zei ik en ik ging op mijn zij liggen. 'Misschien een keer op foto, maar wie zegt dat ze er nog zo uit zien?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Dat is waar,' geef ik toe. 'Ik blijf wel bij je.' Onbewust ben ik met mijn wijsvinger over haar arm aan het strelen.
    'Des, hoe kwam het eigenlijk dat je viel?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~


    Nouka

    ‘Ja, even een frisse neus halen,’ reageer ik en schuif naar het bedrand toe. ‘Moeten we wel even langs mijn kamer aangezien ik hier op mijn sokken naar toe ben gekomen.’ Ik rek me even uit en kijk dan weer naar hem op. ‘En zo saai is je kamer niet, hier hoef ik tenminste niet op te passen of ik te close met je ben,’ glimlach ik en ga dan overeind staan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Storm

    Ik was stil. Ik had het koud want ik zelf nogal raar vond. 'Nyaa laatmaar. Even een vrolijk onderwerp..' Ik dacht even na en kwam tot een onderwerp. 'Wat vind je tot nu toe van dit.. Gebouw enz?' Ik glimlachte dom, pakte een spekje en wilde Nadia voeren.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia Stone

    'Wat vind je tot nu toe van dit.. Gebouw enz?' vroeg hij. Ik krabbelde overeind en haalde mijn schouders op. Storm wou me proberen te voeren, maar ik duwde zijn hand zachtjes weg. 'Vaagjes? en jij dan?' vroeg ik aan hem. Ik ging voorzichtigjes bij hem op schoot zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik dacht na en slikte even, 'Nadat ik te horen kreeg van het ongeluk liep ik naar de muziekruimte ik dacht dat ik wat ontspanning zou krijgen maar dat werkte niet echt ik zag iets wat ik niet wou zien en rende toen naar mijn kamer, had ruzie met Storm, voelde me fucked up en werd duizelig enzo. Ik ging terug naar de muziekruimte die toen leeg was en daarna uhh stond ik op maar was denk ik te duizelig...alles was denk ik even teveel voor me en ik viel toen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.