• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Gereserveerd door Quiseng
    - Gereserveerd door Hurtedheart
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    - Abigail Tara Embers by Lacrima
    - Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Gereserveerd door Nadal
    - Gereserveerd door HurtedHeart
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - Kathy Orleans
    - Gereserveerd door Quiseng
    - Gereserveerd door Hurtedheart
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    - Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:27 ]


    El Diablo.

    Mag ik zegmaar info over gleek. :$? Voorzoverikweetwashetfanfsoo' Of of of whaat?? Denk eraan om rolletje te nemen.. ;aa


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Gleeks zijn mensen die in de Glee club zitten ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    .. AAH Neegrapje i get it. Dan dan dan bij deze mag ik? (A)


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Achh, ik doe wel gewoon,, en dan zie ik wel. ;dd

    Rol: Gleek
    Naam: Stacey Nagaari Price ~ Prefer called Nagaari.
    Leeftijd: 16
    Karakter: Nagaari is een zwaar brutaal meisje met een grove bek. Ze weet niet beter dan opstandig te zijn vooral tegen mensen die [in haar opzicht] baas willen praten over haar. Ze maakt vrij snel vrienden en als je echt close met haar bent is ze heel gek en apart maar vooral betrouwbaar. Ze kant best aardig zijn. Ze is atheïst maar gelooft wel in horoscopen en karma.
    Uiterlijk:


    Extra: Nagaari walgt van haar [vader en] Amerikaanse kant en pikt het ook niet als je haar 'Stace' of 'Stacey' noemt. Nagaari heeft het vaak heet en is erg warm, verwarming nodig? Nagaari is er voor je.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    IHEARTZAYNx = ForeverZaynx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rol: Gleek
    Naam: Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    Leeftijd: 16
    Karakter: Jennifer is een aardig meisje, dat haar echte innerlijk verbergt door stil te zijn en gewoon zich chagrijnig te gedragen, ze wilt niet dat mensen haar kennen waardoor ze haar gemakkelijk kunnen kwetsen. Ze is iemand die over zich heen laat lopen, wanneer ze zo graag iets terug wilt doen, maar zich inhoud en die mensen negeert. Jennifer is een echte boekenwurm en tegelijk een goede leerlinge, ze let altijd op en is een betweter, waardoor mensen haar vaak uitmaken voor een nerd.
    Uiterlijk:


    Extra: Jennifer haar ouders zijn gescheiden en haar moeder heeft de voogdij, alleen is Jennifer heel anders dan haar moeder, waardoor ze vaak ruzie krijgen dankzij kleine dingen, als Jennifer kon en mocht kiezen over dit ging ze bij haar vader wonen, een succesvolle zakenman die in een appartement in New York woont.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Kan/Zal ik nog een footballer aanmaken? ^^

    IHEARTNIALLx schreef:
    Kan/Zal ik nog een footballer aanmaken? ^^


    Kan je doen ;)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ForeverZaynx schreef:
    (...)

    Kan je doen ;)


    Er zijn meer meiden dan jongens, dus.. (A)

    @xMinaj: Zou je 'Dave Harvey Leathers' bij Footballers willen zetten? Ik zal zijn rol aanpassen. Ik heb liever twee footballers. (:

    IHEARTNIALLx schreef:
    @xMinaj: Zou je 'Dave Harvey Leathers' bij Footballers willen zetten? Ik zal zijn rol aanpassen. Ik heb liever twee footballers. (:


    Oke (:


    El Diablo.

    Rol: Footballer.
    Naam: Dave Harvey Leathers.
    Leeftijd: Zeventien.
    Karakter: Dave is vriendelijk tegen de mensen die hij mag. De rest treitert, irriteert en pest hij. Dave luistert niet naar andere mensen, heeft altijd het laatste woord en kan behoorlijk bot overkomen. Voor zijn vrienden is hij een humoristisch, aardig iemand. Hij flirt graag met meisjes en houdt van de aandacht van ze. Verder zou hij niet snel zijn medelijden tonen en lijkt daardoor een gevoelloos iemand, maar voor zijn vriendin zal hij zeker lief zijn.
    Uiterlijk:


    Dave heeft bruin met zwart haar, een stoer gezicht en grijze ogen. In zijn linkeroor zit een oorbel. Zijn kledingstijl is simpel en stoer.
    Extra: Hij rookt en drinkt veel. Af en toe gebruikt hij drugs, zonder dat iemand er iets van weet.

    Rol: Cheerleader.
    Naam: Abigail Tara Embers.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Karakter: Abigail weet wat ze wil. Wil ze cheerleaden, doet ze dat ook en ze zal vechten om goed te worden. Meestal begint ze aan iets omdat ze goed is, zo heeft zo turnen gedaan en heeft al verschillende prijzen gewonnen. Zelf flirt ze niet veel maar ze houdt wel van jongens die het wel doen. Ze is nergens bang voor, en vecht door het eind. Voor de rest is ze vrolijk en lacht ze altijd. Haar standaart lach is een ontblote glimlach. Ze is ook niet het persoon dat over haar heen laat laten en commanderen zal ze alleen doen als ze het ook zelf wil. Ze heeft misschien een schattig uitzicht, maar ze is zeker niet op haar mondje gevallen.
    Uiterlijk:


    Extra: Ze had een verleden van gepest worden zonder reden. Ze is niets veranderd van vroeger, innerlijk en uiterlijk. Bij deze school wil en zal ze populair worden.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:57 ]

    Hm, een hele topic gemist, geweldig --

    Hee, kan je mijn rollen verwijderen alsjeblieft?
    Ik mag een tijd niet op de computer, dus ik heb geen tijd. X


    Tell me about it, stud.