• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 37
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael
    Charlotte lacht en geeft me een mepje. Snel neemt ze mijn gezicht in haar handen en drukt ruw haar lippen op de mijne. Met het puntje van haar tong geeft ze een likje over mijn lippen. Snel beantwoord ik haar zoen. Ik ga er helemaal in op. Handig duw ik haar achterover zodat ik nu boven haar hang. Mijn handen gaan weer over haar lichaam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Michael aarzelt niet om me terug te zoenen. Hij duwt me achterover en komt boven me hangen. Zijn handen glijden opnieuw over mijn lichaam.
    Ik zucht en sla mijn armen om zijn hals en haal één hand wild door mijn haar. Mijn benen sla ik om zijn middel om hem zo tegen me aan te trekken.
    Condoom of niet, ik wil je.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte slaat haar armen om mijn hals en haalt één hand wild door mijn haar. Haar benen slaat ze om mijn middel en trek me tegen haar aan. Een opgewonden gevoel stroomt door mijn onderbuik. Ruw duw ik mijn lippen op de hare en streel ik met mijn handen haar lichaam. Ze zakken steeds een stukje naar beneden. Eerst haar décollete, dan haar buik, haar onderbuik, haar onderbenen, haar liezen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Michael's handen zakken steeds verder naar beneden over mijn lichaam. Ik maak mijn lippen los van de zijne om even te kreunen en ze vervolgens in zijn hals te zetten. Ik laat mijn tanden even over zijn huid schrapen en ga er vervolgens met het puntje van mijn tong over. Dan zuig ik zachtjes tot er een plekje ontstaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte kreunt eventjes en zet dan haar lippen in mijn hals. Even laat ze haar tanden over mijn huid schrapen en zuigt er dan zachtjes op. Zachtjes grinnik ik als ik bedenk dat je het morgen nog steeds ziet. Ik wrijf met mijn kruis even langs die van haar en zet mijn lippen op haar onderbuik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik voel hoe Michael met zijn kruis langs het mijne gaat en zijn lippen weer op mijn onderbuik zet. Ik zucht en trek een beetje aan zijn haar.
    Hoe lang gaat hij het nog rekken?
    "Michael, alsjeblieft," smeek ik stil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte zucht zachtjes en trekt een beetje aan mijn haar.
    "Michael, alsjeblieft," smeekt ze stil.
    Ik hef mijn hoofd op naar Charlotte.
    "Weet je het zeker?" vraag ik zachtjes. "Zonder condoom?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Michael kijkt me aan.
    "Weet je het zeker? Zonder condoom?" vraagt hij zachtjes.
    Ik bijt op mijn onderlip en knik terwijl ik hem in de ogen kijk. Ik neem opnieuw zijn gezicht vast en trek hem zo naar me toe. Ik druk een klein kusje op zijn lippen.
    "Maar alleen als jij het ook wilt," zeg ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Ze pakt mijn hoofd vast en drukt een klein kusje op mijn lippen.
    "Maar alleen als jij het ook wilt," zegt ze.
    Even twijfel ik. Als er iets gebeurd wordt ik thuis vermoord. Deze keer echt. Maar hoe groot is de kans dat dat gebeurd? Niet groot.
    Ik kijk haar aan.
    "Ja," zeg ik zachtjes. "Ik doe het."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga even weg.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Hij knoopt mijn vest open en laat zijn hand onder mijn shirt gaan. Ik ril weer even als hij kusjes in mijn hals plaatst, en tegelijkertijd mijn bovenlichaam streelt.
    Zachtjes zuigt hij in mijn nek. Hij stopt en plaatst zijn lippen op die van mij en kust me liefdevol.
    Ik zucht even van genot en lik dan over zijn lippen en laat nu ook mijn andere hand naar zijn kont gaan waarna ik hem iets naar me toe trek.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Kyle likt over mijn lippen en gewillig open ik mijn mond. Hij legt nu ook zijn tweede hand op mijn kont en trekt me iets meer naar zich toe.
    Ik duw mijn kruig plagerig tegen het zijne terwijl ik even over zijn buik kras. Vroeger was het zelfs niet in me opgekomen om dit in de auto te doen, laat staan op de parking van school.
    Ik tik met mijn tong tegen die van Kyle.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Hij drukt zijn kruis plagerig tegen mijne ondertussen krast hij even over mijn buik. Er ontsnapt me even een kreun als zijn tong mijne uitdaagt.
    Ik ga eropin en laat mijn tong om zijne heen draaien.
    Ik knijp even in Irial's kont en duw mijn heupen omhoog.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik ril wanneer Kyle kreunt. Er bestaat geen heerlijker geluid.
    Zijn tong draait rondjes om de mijne en hij knijpt in mijn kont terwijl hij zijn heupen omhoog doet. Mijn hele lijf reageert vanzelf op zijn aanrakingen. Ik krijg kippenvel en mijn broek begint te spannen.
    Ik trek Kyle wat rechter.
    "Doe je vest en t-shirt uit," fluister ik bevelend in zijn oor. Ik bijt nog even op zijn oorlel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Ik merk dat hij opgewonden raakt en grinnik even.
    Dan trekt hij me wat rechter.
    "Doe je vest en je t-shirt uit." Fluistert hij bevelend. Hij bijt nog even op mijn oorlel.
    Ik doe zo snel als ik kan wat hij zegt en kijk hem vragend aan.
    "W-wat wil je dat ik doe?" Vraag ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 16:12 ]


    Ich liebe dich 27.12.23