• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 37
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    ________________________________________________________________________- Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 11:29 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael
    "Jij bent de beste keuze die ik al gemaakt heb," zegt ze. "En vergeet wat ik zei over kok of stripper, je wordt masseur," voegt ze eraan toe.
    Zachtjes zet ik mijn lippen op haar voorhoofd.
    "Het enige wat ik wil worden is van jou," zeg ik. Normaal haat ik dit soort zinnen. Als Lynn een soapserie kijkt zeggen ze dit ook altijd maar op een of andere manier voelt het nu echt zo. Dit is het enige wat ik wil. Bij Charlotte zijn.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Hij kust opnieuw mijn voorhoofd.
    "Het enige wat ik wil worden is van jou," zegt hij dan.
    Ik grinnik even omdat het zo cliché is. Maar dat maakt het niet minder lief.
    "Oh maar dat ben je al, Brown," zeg ik met een schuin lachje. "Net zoals ik van jou ben."
    Ik ga een beetje hoger liggen zodat mijn gezicht tegenover het zijne ligt. Ik druk heel teder mijn lippen op die van hem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Oh maar dat ben je al, Brown," zegt Charlotte met een schuin lachje. "Net zoals ik van jou ben."
    Ze gaat wat hoger liggen zodat haar gezicht vlak bij de mijne ligt. Teder drukt me haar lippen op die van mij. Ik leg één hand op haar wang en beantwoord de kus heel langzaam. Een gevoel van geluk stroomt door mijn lichaam. Dit voelt perfect!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Michael legt zijn hand op mijn wang en kust me langzaam terug. Ik ga helemaal gloeien van zijn aanraking. Ik laat mijn hand uit de zijne glijden en streel zachtjes van zijn borstkas naar zijn buik en weer terug. Ik ril even. Wat een lichaam.
    Gelukkig heeft zijn auto getinte ramen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial haalt zijn hand door mijn haren en bijt zachtjes op mijn lip.
    "Je doet wat met me, weet je dat,"
    Hij kust me opnieuw teder.
    "Is dat hetzelfde als dat jij met mij doet?" Fluister ik zacht tegen zijn lippen aan. Ik laat mijn ene hand op zijn onderrug en mijn andere hand leg ik op zijn kont.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Ze laat haar hand eer in de mijne glijden en streelt mijn borstkas en buik. Ik ril van genot. Genietend leg ik mijn hoofd op de achterbank. Met mijn vrije hand speel ik met haar vingers.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Is dat hetzelfde als dat jij met mij doet?" fluistert Kyle tegen mijn lippen aan. Zijn handen glijden op mijn onderrug en op mijn kont. Ik grinnik even.
    "Wat is dat dan?" vraag ik met een schuin glimlachje.
    Ik breng mijn lippen naar zijn hals en kus hem zachtjes.

    Charlotte

    Ook Michael rilt even en legt zijn hoofd op de achterbank. Hij speelt met de vingers van mijn andere hand. Ik maak van de gelegenheid gebruik om op hem te gaan zitten. Ik druk mijn lippen weer op die van hem en lik over zijn lippen.
    "Hey sexy," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Wat is dat dan?" Vraagt hij met een schuin glimlachje.
    Zijn lippen gaan naar mijn hals en hij kust me zachtjes.
    Er gaat een rilling door mijn lijf.
    "V-van alles. Niet op te noemen."
    Zeg ik moeilijk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Charlotte gaat op me zitten. Ze drukt haar lippen weer op die van mij en likt erover.
    "Hey sexy," grinnikt ze.
    Met een lachje beantwoord ik haar kus. Mijn handen strelen haar rug en décolette.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "V-van alles. Niet op te noemen," zegt Kyle met moeite terwijl hij rilt.
    "Oh ja, net hetzelfde," grinnik ik.
    Ik knoop zijn vest open en laat een hand onder zijn t-shirt glijden. Ik streel zijn bovenlichaam terwijl ik nog steeds kusjes in zijn hals plaats. Zachtjes begin ik het bloed onder zijn huid naar boven te zuigen.
    Wanneer ik tevreden ben met de plek die er staat breng ik mijn lippen weer naar de zijne en kus hem liefdevol.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Charlotte

    Michael's handen strelen over mijn rug en borsten. Ik ril van opwinding.
    Je maakt me gek.
    Ik druk mijn onderlichaam tegen het zijne aan en bijt zacht op zijn onderlip. Mijn handen woelen door zijn haar.
    Opnieuw voel ik me enorm schuldig om wat ik hem heb aangedaan. Maar ik heb de juiste keuze gemaakt, ik heb voor hem gekozen en dat zou ik elke keer opnieuw doen. Er is niemand waar ik me veiliger bij voel, niemand die ik zo graag wil kussen en liefhebben.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte drukt haar onderlichaam tegen de mijne en bijt zachtjes op mijn onderlip. Haar handen woelen door mijn haar. Er stroomt een warm gevoel door mijn lichaam.
    Wat hou ik toch van dit meisje.
    Ik zet mijn lippen in haar nek en verplaats mijn handen naar haar heupen. Zachtjes druk ik kleine kusjes over haar lichaam.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Michael's lippen verplaatsen zich naar mijn nek en zijn handen liggen op mijn heupen. Hij drukt kleine kusjes over mijn lichaam en er schiet een elektrisch gevoel door mijn onderbuik.
    "Michael," zucht ik opgewonden.
    Ik laat mijn handen terug uit zijn haar naar zijn borstkas glijden omdat ik weet dat ik anders waarschijnlijk aan zijn haar zou trekken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Michael," zucht Charlotte opgewonden terwijl ze haar handen richting mijn borstkas verplaats.
    "Ja," lach ik zachtjes terwijl ik haar streel. Met mijn lippen druk ik kusjes van haar buik naar haar onderbuik en weer terug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Ja," lacht Michael terwijl zijn handen over me glijden. Zijn lippen zweven tussen mijn buik en onderbuik. Ik lach even en geef hem een mepje.
    Asshole.
    Ik neem zijn gezicht in mijn handen en trek het naar me toe. Ruw druk ik mijn lippen op die van hem. Met het puntje van mijn tong geef ik een likje over zijn lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.