• Mijn hond heeft overgegeven en ik ben alleen thuis, dus ik moest het opruimen. Ieeeeeel, gewoon vies.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Bangarang schreef:
    Die van mij doet dat ook weleens.. Gelukkig eet hij het dan op :3 Ranzig, maar handig :3


    Aaaah bah haha. Mijn hond wil het ook altijd opeten, maar dat laat ik niet toe. Lekker hoor, gaat die eerst kots zitten eten en daarna komt die weer even aan je hand likken omdat die je zo lief vindt qq.


    Tell me about it, stud.

    Haha jaa, daar heb ik ook een hekel aan :W
    Maar ik houd verder wel van mijn hondje <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn kat ook eens. En dan kotste ik er nog eens wat bij. --" TERRIBLE.


    -geef muffin-

    I love my doggie, maar ik vindt het gewoon gooooooooooor. Het was keigeel en het stonk als de pokkepest.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Britsanity schreef:
    Sorry dat ik dit moet zeggen, maar als je niet eens de kots van je hond op wilt doen, waarom heb je dat diertje dan? Als je later een kind hebt wat in zijn luier poept, doe je daar dan ook moeilijk over?
    Sorry hoor, maar dit vind ik aanstel.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Lol, telkens als ik die titel lees moet ik denken aan het liedje 'I Hate Boys' van Christina Aguilera xd
    Maar ik heb alleen een konijn en daar heb ik nooit zo veel last van... Maar vroeger wilde ik altijd een hond, maar dat is verandert in een poes of kat, want ik zoek het niet om de hond dan uit te laten ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat je titel betreft ben ik het volledig met je eens =).
    Maar.. Je kiest voor een hond, lijkt mij, dan moet je gewoon niet moeilijk doen om zoiets. Gebeurt heus niet elke dag.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:14 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Tsja :Y) Mijn kat is gelukkig slim. Hij gaat aan de deur of het raam staan janken tot iemand hem buitenlaat en dan kotst hij. Buiten laten we het gewoon liggen...
    Nah. Ik heb mijn eigen kots eens mogen opruimen, midden in de nacht, om 4h en ik moest nog meer kotsen van die kots. Gezellig


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik haat honden sowieso. :W But that sounds nasty.

    Bij ons doen onze katten dat regelmatig. Toen mijn broer en ik alleen thuis waren, vond hij dat ik het op moest ruimen. Maar nadat ik begon te huilen (niet om de kots) deed hij het toch maar hahaa (A)


    Take risks and conquer your fears.

    Lol, mijn hond eet het altijd zelf weer op.
    C'mon, it's nature's way of cleaning up. Hij kan het hebben.

    Gonzalo schreef:
    Als mijn hond kotst ruim ik het op en laat hem dan geen seconde meer alleen. Hij is mijn beste vriendje en betekend alles voor me, dan vind ik kots opruimen helemaal niet zo erg.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Siva schreef:
    Ik haat honden sowieso. :W But that sounds nasty.


    26 - 02 - '16