• - T H E R E V E N G E G A M E S - •



    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    1 dag voor de spelen; in het Capitool's verblijf gebouw; iedereen is zich lichamelijk en geestelijk aan het prepareren. Iedereen mag vrij non-stop trainen in de trainingszalen van het Capitool's gebouw. Er worden geen cijfers gegeven, waardoor de strijd nóg onvoorspelbaarder wordt. Wanneer de tributen in de Arena moeten, zal er een melding worden gemaakt door de spelmaker/topicbeheerdster.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [@Desire, kan je reageren met Mita? Anders zit Valor vast.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ivy vraagt me naar thuis. Ik weet niet of ik blij, opgelucht of juist in janken moet uitbarsten nu ze me er over vraagt. Ik ga voor de 2e optie.
    'Geweldig,' zeg ik, menend.
    'Ik heb allebei mijn ouders en een oudere broer.' Begin ik. Echt verder kom ik niet. 'Ik mis ze,' zeg ik vervolgens zuchtend, maar ik hou me groot en kijk nog steeds een beetje droog. Als ik nu hier openbaar zou huilen zou ik me zwak opstellen. En dat was wel het laatste wat ik wou.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mira Johnson || Mentor District 1 ||

    Ik loop richting de privé vergaderzaal waar ik, eindelijk, Valor aantref.
    Grijnzend neem ik bij hem plaats.
    'Hoe gaat het met je?' vraag ik wat ernstig. Ik had sinds 3 jaar nog allen beroeps, maar 1 voelde zich echt een wrak. En dat wou ik niet. Een wrak in de Arena betekent geen overwinning.
    'Voldoende geslapen en gegeten?' zeg ik vervolgens terwijl ik een Avox roep en een aroma Capitool's koffie bestel.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1.
    Ik kijk op uit mijn gedachten als ik Mita hoor binnenkomen.
    'Hoe gaat het met je?' zegt ze terwijl ze grijnzend plaats neemt. Aangzien ze zelf ook ooit in deze positie heeft gezeten weet ik niet eens waar ze het lef vandaan haalt. 'Wat denk je?' vraag ik zuchtend.
    'Voldoende geslapen en gegeten?' vraagt ze terwijl ze een koffie besteld.
    'Ja.' zeg ik mopperend en bestel wat van het zelfde.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Het is Mira x D]
    Mira Johnson || Mentor District 1 ||
    'Goed, dat heb je dus mee.' Zeg ik. 'Waar is je mede tribuut?' vraag ik terwijl de koffie aankomt en ik hem aanneem. Ik neem een slok en kijk Valor afwachtend aan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    'Iedereen hier mist zijn familie. En de families missen hen. Zo gaat het hier in Panem, lieve Yoëlla. Je moet er maar mee leren leven. Of sterven.'
    De woorden zijn mijn mond uit voor ik er erg in heb, en ik sla mijn hand voor mijn mond.
    'Sorry, dat had ik niet moeten zeggen,' mompel ik, met mijn blik teneergeslagen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Ik zat steeds al te twijfelen, mijn mijn ogen kunnen die mierenlettertjes niet lezen Cx]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1.
    'Waar is je mede tribuut?' Ik haal mijn schouders op en pak de dampende koffie aan van de avox. 'Nog aan het nagenieten van de film?' zeg ik spottend. Ik ga achterover zitten en neem kleine slokjes van mijn hete koffie.
    [Sleepwell!]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

    Ik hoor de woorden van Ivy, ze slaan als een bom bij me in. Een traan kruipt langs mijn wang naar beneden, vlug veeg ik hem weg. Ik reageer niet en kijk zwijgend weg. Het was de waarheid, maar mijn waarheid was dat ik hier levend uit zou komen zodat ik weer thuis zou kunnen komen..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Tot morgen!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nieuw topic, wordt pas in gepost a.u.b. als dit topic vol is ;3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    Ik leg mijn arm om haar schouder. Ze heeft een kans van één op de vierentwintig dat ze het overleeft, dus dat is... Ik reken het zo snel mogelijk uit.
    'Ongeveer 4,2 procent kans dat je het overleeft. Dus 95,6 dat je sterft.'
    Ik zucht, en bedenk dat ze hier alleen maar verdrietiger door kan worden. Om haar op te vrolijken haal ik mijn ontwerpenboek tevoorschijn, dat ik net heb laten halen, en laat haar de kleding zien.
    'Vind je het wat?' vraag ik quasi-opgewekt.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:36 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mira Johnson || Mentor District 1 ||

    'Hoor is, ík heb er niet voor gekozen om jou de Arena in te sturen, ik leef met je mee, dus je hoeft niet nors te doen,' bijt ik hem toe. 'Het enige wat ik kan doen is je zo goed en welgemotiveerd genoeg coachen zodat je hier uitkomt, begrepen?' grom ik vervolgens.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [ik ga slapen]

    [slaap lekker!]

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    'Wauw, bijna honderd procent dat ik dood ga,' grinnik ik, ookal weet ik dat ze het goed bedoelt. Ik zwijg even. Todat Ivy haar ontwerpenboek ergens vandaan haalt en hem opent. Met open mond kijk ik erin en sla een bladzijde om. Ik vondt het geweldig om mijn moeder urenlang te zien knutselen aan een bruidsjurk, maar dit was anders, specialer. Ivy zou ten slotte mijn Arena outfit ontwerpen. 'Ze zijn echt prachtig!' zeg ik vervolgens enthousiast. Even droom ik weg bij de gedachte morgen in de Arena te moeten.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 22:03 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."