• Oooo, sommige mensen moeten echt ophouden met Engels te typen, want dat kunnen ze echt niet.



    En waar ergeren jullie je aan, op deze doffe zondag?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Slaughterer schreef:
    (...)

    Omdat ze er dan waarschijnlijk vanuit gaan dat ze het wel goed doen? In ieder geval, dat is mijn beredenering. (":
    Dan is het toch niet erg dat wij ze verbeteren xd?


    Life is hard and then we die

    lol


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dan is het toch niet erg dat wij ze verbeteren xd?


    Ja daar ben ik het mee eens, maar dit is niet echt verbeteren of wel dan? Lol.


    Numbers.

    Slaughterer schreef:
    (...)

    Ja daar ben ik het mee eens, maar dit is niet echt verbeteren of wel dan? Lol.
    Dat is waar... :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dan is het toch niet erg dat wij ze verbeteren xd?
    Ze bedoelt vast de manier waarop.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ze bedoelt vast de manier waarop.


    Thank you! ^^


    Numbers.

    Lol, bij ons roept iedereen dat ook en dat is niet omdat ze niet goed genoeg Engels spreken om te horen dat het fout is hoor. 't Is gewoon een beetje een vage uitdrukking.


    i put the fun in funeral

    Prima dat je geen Engels kan, maar gebruik het dan ook niet.
    Ik bedoel, er worden zo vaak van die basic dingen fout gedaan met Engels, doe het dan niet of laat iemand het controleren.
    Zie ik vaak ook in die bijschrift dingetjes onder aan je bericht, van die kromme zinnen dat ik denk; Wat wou je überhaupt vertalen toen je dat typte?

    Maar Nederlands mag er idd ook wel bij. Dingen zoals jou en jouw die fout gedaan worden kan ik me rot aan irriteren :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    aan mensen die in hun eigen taal tegen elkaar gaan praten terwijl ik erbij zit, starks hebben ze het over mij ofzo
    prima als ze in hun eigen taal praten, maar niet met mij erbij a.u.b.

    Oh, verschrikkelijk. Die mensen moeten ook gewoon geen Engels typen, maar het lekker bij Nederlands houden. Ik kan me zo ergeren aan spellingsfouten. Al vind ik fouten tussen your en you're nog vervelender. Sommige mensen zouden geen Engels moeten praten..

    Gancanagh schreef:


    Ultimate facepalm.

    Endure schreef:
    Prima dat je geen Engels kan, maar gebruik het dan ook niet.
    Ik bedoel, er worden zo vaak van die basic dingen fout gedaan met Engels, doe het dan niet of laat iemand het controleren.
    Zie ik vaak ook in die bijschrift dingetjes onder aan je bericht, van die kromme zinnen dat ik denk; Wat wou je überhaupt vertalen toen je dat typte?

    Maar Nederlands mag er idd ook wel bij. Dingen zoals jou en jouw die fout gedaan worden kan ik me rot aan irriteren :A

    Dit. Maar ja. Aan deze fout erger ik mij niet zo hard.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Niet aan zulke dingen (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik erger mij meestal aan mensen die zich op de een of andere manier aan iets pietluttigs als taalfoutjes ergeren en daardoor spontaan de godganse dag chagrijnig zijn.
    Maar mijn dag kan niet meer stuk, dus op dit moment valt het nog mee. Keep going guys.